Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
A testet is vidd el.
Melyik testre gondoltál?
Mindre. A mélynyomód külön erősítőről megy ?
Igen külön erősítőről.
Annak a testjére gondoltam.
Egy kábel megy az aksiról rá akkor van egy kapcsoló szál meg van egy test ami a kasztnira van rögzítve. Előző fejegységnél nem volt ilyen gond.
Értem. Akkor a magnóban van gond. Gondolom, nincs kiépítve a tápzavarszűrő rész.
Nem nincs. Arra a kis fekete dobozra gondolsz?
Lehet kis doboz is. vagy a panelra van építve. Tekercs kondik dióda.
Nagyon rendesek vagytok,mindenkinek köszönöm a segítséget,még nincs megoldás egyenlőre
Szia,
Én először megpróbálnám letestelni az RCA árnyékolását a fejegységnél,hátha egy múltban történt földhurok miatt megszakadt a fólia a fejegységen belül. Karosszéria test is lehet hibás,főleg ha fényezett vagy felületkezelt a felület. "Repülőben"próbára semmiből nem tart az akku testről az erősítőre és az RCA árnyékra adni testet.(mindenki egy ponra legyen testelve) Ha ez sem segít,akkor léteznek RCA zavarszűrők is.
Szia! Feljebb pár hozzászólással neked szántam, de mellément. Az autodvd.hu-nál kérdezted? Árulnak ilyen fejegységet. Külön kábelt nem tudnak?
Szia,
Szerintem a csatlakozó stimmel. Legfeljebb a pineket átrendezed. 2000Ft,és még alkatrész is marad. A csatlakozót sem kapod meg olcsóbban. Bővebben: Link
Üdv ! Biztos hogy nem azonos. Kértem csatlakozó ház méretet: szélesség -magasság - zár szélessége. Érintkező vastagság-kerek, szögletes, ( szögletesnek láttam), vastagsága az érintkezőknek.
Valamint egy mérést , hogy melyik a negatív saru. Átrendezhető , de az esetek nagy részében , ( gyakorlat) a saru zár kitörik.
Az egy JVC hátlap. Nem ilyesmi a bekötése? Bocs az enyém drágább Uviktorénál, bár az első találat volt a neten. Rendezd át a tüskéket, ha nem stimmelnek, ahogy mások is ajánlották.
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2019
Oké Tomi111,megkérdezem az autodvd.hu-t,aztán Uviktor megveszem a kazettás magnót,utána írok.Köszi mindenkinek “jóarcok” vagytok
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2019
Bocsi,csak ötlet volt.
Ha biztosan tudod hogy nem jó,ne vedd meg. De ha ragaszkodsz hozzá...ki vagyok én,hogy felülbíráljalak....
Üdv.
Van valaki,aki komolyabban ért 2din-es fejegységek,szoftveres helyreállításába?
Szoftveres helyreállításához.
Szerintem, tán így helyesebben néz ki leírva is.
Szép estét!
De kíváncsi vagyok amúgy én is a feltett kérdés ügyében. Szintén 2Din-est vettem 1 éve, de frissítést nem lehet rátenni pendrive-ról. Visszaküldtem a boltba (Szlovákia), mert itthon nem fogadta el az Európai garancia papírt a JVC. Tehát ment a boltba, hogy küldjék el szervizbe. Jött a válasz a bolttól, hogy nem találtak semmi hibát, de frissítették (egyébként is a legfrissebb 2017-es volt rajta, és miután visszakaptam is). Szerintem kamu volt a szerviz, tartok tőle. Mert minden változatlan maradt. Ugyanúgy nem visz videókat pendrive-ról, se Jpeg-eket. Már nem értem mi a probléma. Olyannal is megnéztük, aki jobban vágja a számítógépes világot, mert én ilyen mélyen nem értek hozzá.. A hozzászólás módosítva: Feb 20, 2019
Sziasztok használ valaki Kenwood KMM-BT304-es fejegységet?Kikapcsolás után visszakapcsol,ilyen "készenléti"üzemmódra!Hogy tudom azt megcsinálni hogy teljesen kikapcsoljam,sötét kijelzőre?Válaszokat köszönöm
Szia Igen!A clock van on-ra kapcsolva,meg a gyujtás pozitívja fixre kötve,de akkor is ki kéne kapcsolnia teljesen!?
A hozzászólás módosítva: Feb 26, 2019
Csak egy ötlet:össze van kapcsolódva ilyenkor a telefonoddal?
Lehet hogy azért tartja fent a készenlétet. Ha kikapcsolod a bluetoothodat,akkor is ez a helyzet? Acc-re átkötés nem jó?
Köszi ha próbáltatok segiteni A clock-ot le offoltam és már ki lehet kapcsolni
Köszönöm szépen megoldódott....az autodvd-s srácoknak volt mind a kettő iso csatlakozó és mikrofon is...
Sziasztok.
Lenne egy kis "problémám" a következő dologgal: adott egy Golf 5 és egy Kenwood DPX-5100BT fejegység (az autóval összekötve szakszerűen, tehát Golf ISO -> standard ISO -> Kenwood ISO + antenna adapter). Minden megy faszán, kivéve, hogy amikor leállítom az autót és kiveszem a kulcsot, a fejegység nem kapcsol le, csak ha kikapcsolom én, gombról (ellentétbe a gyári RCD300-al). A fejegység használati útmutatójában volt egy olyan rész, hogy Opelnél és VW-nél, valószínüleg a sárga és piros vezetéket fel kell cserélni, modom semmi gond, mivel a hozzá tartozó ISO csatlakozón a sárga és piros vezetéken van dugasz, hip-hop felcseréltem, ugyanazt produkálja (tehát, nem kapcsol ki ha leállítom az autót és kihúzom a kulcsot). Vagyis tökmind1, hogy fel van cserélva a piros a sárgával vagy nem, nem kapcsol le (csak manuálisan, gombról). Van erre valami megoldás, vagy ennek így kell működnie? A válaszokat előre is köszönöm.
A használati utasítása szerint a piros vezeték a gyújtás +. Ha azt megszakítja a gyújtáskapcsoló akkor elhallgat. Bővebben: Link 33. oldal.
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2019
Üdv!
Szerintem ebben az évjáratú VW csoport járműnél már az ACC helyén is állandó pozitív van a gyári csatlakozóban,a kulcs állás információt pedig CAN-ről kapja. Műszerrel vagy ledes próbalámpával ellenőrizhető,általában 2 db vastagabb (kb 1.5)piros-fehér,mindkettő állandó. Biztitáblából lehet felvinni gyújtást. |
Bejelentkezés
Hirdetés |