Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Lapozás: OK   170 / 214
(#) kalmi.kalmi válasza kovikaaa03 hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
A testet is vidd el.
(#) kovikaaa03 válasza kalmi.kalmi hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Melyik testre gondoltál?
(#) kalmi.kalmi válasza kovikaaa03 hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Mindre. A mélynyomód külön erősítőről megy ?
(#) kovikaaa03 válasza kalmi.kalmi hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Igen külön erősítőről.
(#) kalmi.kalmi válasza kovikaaa03 hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Annak a testjére gondoltam.
(#) kovikaaa03 válasza kalmi.kalmi hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Egy kábel megy az aksiról rá akkor van egy kapcsoló szál meg van egy test ami a kasztnira van rögzítve. Előző fejegységnél nem volt ilyen gond.
(#) kalmi.kalmi válasza kovikaaa03 hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Értem. Akkor a magnóban van gond. Gondolom, nincs kiépítve a tápzavarszűrő rész.
(#) kovikaaa03 válasza kalmi.kalmi hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Nem nincs. Arra a kis fekete dobozra gondolsz?
(#) kalmi.kalmi válasza kovikaaa03 hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Lehet kis doboz is. vagy a panelra van építve. Tekercs kondik dióda.
(#) mokerati hozzászólása Feb 16, 2019 /
 
Nagyon rendesek vagytok,mindenkinek köszönöm a segítséget,még nincs megoldás egyenlőre
(#) Uviktor válasza kovikaaa03 hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Szia,
Én először megpróbálnám letestelni az RCA árnyékolását a fejegységnél,hátha egy múltban történt földhurok miatt megszakadt a fólia a fejegységen belül.
Karosszéria test is lehet hibás,főleg ha fényezett vagy felületkezelt a felület.
"Repülőben"próbára semmiből nem tart az akku testről az erősítőre és az RCA árnyékra adni testet.(mindenki egy ponra legyen testelve)
Ha ez sem segít,akkor léteznek RCA zavarszűrők is.
(#) Tomi111 válasza mokerati hozzászólására (») Feb 16, 2019 /
 
Szia! Feljebb pár hozzászólással neked szántam, de mellément. Az autodvd.hu-nál kérdezted? Árulnak ilyen fejegységet. Külön kábelt nem tudnak?
(#) Uviktor hozzászólása Feb 16, 2019 /
 
Szia,
Szerintem a csatlakozó stimmel.
Legfeljebb a pineket átrendezed.
2000Ft,és még alkatrész is marad.
A csatlakozót sem kapod meg olcsóbban.

Bővebben: Link
(#) kalmi.kalmi hozzászólása Feb 17, 2019 /
 
(#) oregtamas0202 válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 17, 2019 /
 
Üdv ! Biztos hogy nem azonos. Kértem csatlakozó ház méretet: szélesség -magasság - zár szélessége. Érintkező vastagság-kerek, szögletes, ( szögletesnek láttam), vastagsága az érintkezőknek.
Valamint egy mérést , hogy melyik a negatív saru.
Átrendezhető , de az esetek nagy részében , ( gyakorlat) a saru zár kitörik.
(#) Joe_001 válasza mokerati hozzászólására (») Feb 17, 2019 /
 
Az egy JVC hátlap. Nem ilyesmi a bekötése? Bocs az enyém drágább Uviktorénál, bár az első találat volt a neten. Rendezd át a tüskéket, ha nem stimmelnek, ahogy mások is ajánlották.
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2019
(#) mokerati válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 17, 2019 /
 
Oké Tomi111,megkérdezem az autodvd.hu-t,aztán Uviktor megveszem a kazettás magnót,utána írok.Köszi mindenkinek “jóarcok” vagytok
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2019
(#) Uviktor válasza mokerati hozzászólására (») Feb 17, 2019 /
 
Bocsi,csak ötlet volt.
Ha biztosan tudod hogy nem jó,ne vedd meg.
De ha ragaszkodsz hozzá...ki vagyok én,hogy felülbíráljalak....
(#) boris92 hozzászólása Feb 20, 2019 /
 
Üdv.
Van valaki,aki komolyabban ért 2din-es fejegységek,szoftveres helyreállításába?
(#) V8engines válasza boris92 hozzászólására (») Feb 20, 2019 /
 
Szoftveres helyreállításához.
Szerintem, tán így helyesebben néz ki leírva is.
(#) V8engines válasza boris92 hozzászólására (») Feb 20, 2019 /
 
Szép estét!
De kíváncsi vagyok amúgy én is a feltett kérdés ügyében.
Szintén 2Din-est vettem 1 éve, de frissítést nem lehet rátenni pendrive-ról.
Visszaküldtem a boltba (Szlovákia), mert itthon nem fogadta el az Európai garancia papírt a JVC.
Tehát ment a boltba, hogy küldjék el szervizbe.
Jött a válasz a bolttól, hogy nem találtak semmi hibát, de frissítették (egyébként is a legfrissebb 2017-es volt rajta, és miután visszakaptam is). Szerintem kamu volt a szerviz, tartok tőle.
Mert minden változatlan maradt. Ugyanúgy nem visz videókat pendrive-ról, se Jpeg-eket. Már nem értem mi a probléma. Olyannal is megnéztük, aki jobban vágja a számítógépes világot, mert én ilyen mélyen nem értek hozzá..
A hozzászólás módosítva: Feb 20, 2019
(#) csabeszsz hozzászólása Feb 26, 2019 /
 
Sziasztok használ valaki Kenwood KMM-BT304-es fejegységet?Kikapcsolás után visszakapcsol,ilyen "készenléti"üzemmódra!Hogy tudom azt megcsinálni hogy teljesen kikapcsoljam,sötét kijelzőre?Válaszokat köszönöm
(#) Uviktor válasza csabeszsz hozzászólására (») Feb 26, 2019 /
 
Üdv!
Menüben Demo mode Off?
(#) csabeszsz válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 26, 2019 /
 
Szia Igen!A clock van on-ra kapcsolva,meg a gyujtás pozitívja fixre kötve,de akkor is ki kéne kapcsolnia teljesen!?
A hozzászólás módosítva: Feb 26, 2019
(#) Uviktor válasza csabeszsz hozzászólására (») Feb 26, 2019 /
 
Csak egy ötlet:össze van kapcsolódva ilyenkor a telefonoddal?
Lehet hogy azért tartja fent a készenlétet.
Ha kikapcsolod a bluetoothodat,akkor is ez a helyzet?
Acc-re átkötés nem jó?
(#) csabeszsz hozzászólása Feb 26, 2019 /
 
Köszi ha próbáltatok segiteni A clock-ot le offoltam és már ki lehet kapcsolni
(#) mokerati válasza Uviktor hozzászólására (») Márc 2, 2019 /
 
Köszönöm szépen megoldódott....az autodvd-s srácoknak volt mind a kettő iso csatlakozó és mikrofon is...
(#) valory hozzászólása Márc 2, 2019 /
 
Sziasztok.

Lenne egy kis "problémám" a következő dologgal: adott egy Golf 5 és egy Kenwood DPX-5100BT fejegység (az autóval összekötve szakszerűen, tehát Golf ISO -> standard ISO -> Kenwood ISO + antenna adapter). Minden megy faszán, kivéve, hogy amikor leállítom az autót és kiveszem a kulcsot, a fejegység nem kapcsol le, csak ha kikapcsolom én, gombról (ellentétbe a gyári RCD300-al). A fejegység használati útmutatójában volt egy olyan rész, hogy Opelnél és VW-nél, valószínüleg a sárga és piros vezetéket fel kell cserélni, modom semmi gond, mivel a hozzá tartozó ISO csatlakozón a sárga és piros vezetéken van dugasz, hip-hop felcseréltem, ugyanazt produkálja (tehát, nem kapcsol ki ha leállítom az autót és kihúzom a kulcsot). Vagyis tökmind1, hogy fel van cserélva a piros a sárgával vagy nem, nem kapcsol le (csak manuálisan, gombról). Van erre valami megoldás, vagy ennek így kell működnie?

A válaszokat előre is köszönöm.
(#) zolika60 válasza valory hozzászólására (») Márc 2, 2019 /
 
A használati utasítása szerint a piros vezeték a gyújtás +. Ha azt megszakítja a gyújtáskapcsoló akkor elhallgat. Bővebben: Link 33. oldal.
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2019
(#) Uviktor válasza valory hozzászólására (») Márc 2, 2019 / 1
 
Üdv!
Szerintem ebben az évjáratú VW csoport járműnél már az ACC helyén is állandó pozitív van a gyári csatlakozóban,a kulcs állás információt pedig CAN-ről kapja.
Műszerrel vagy ledes próbalámpával ellenőrizhető,általában 2 db vastagabb (kb 1.5)piros-fehér,mindkettő állandó.
Biztitáblából lehet felvinni gyújtást.
Következő: »»   170 / 214
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem