Fórum témák
» Több friss téma |
Szia,
igen, ismerem, és használtam is már Daikin, Toshiba VRV(VRF) rendszereknél a buszos csatolókat. Ebben a projektben a megrendelő már megvette a wifis Mideákat. Sajnos csak a wifi opció rendelhető hozzájuk, modbus(vagy más) gateway nem.
Sziasztok!
Van 2db Rcool klímánk amiket a gyári ajánlású AC Freedom app-al IOS eszközökről vezérlünk. Van esetleg más alternatíva app ügyben?
Oldaláraborítva volt szállítva. Nem tudom ez árthatott-e neki.
De hűt rendesen. De akkor ezekszerint nemsokáig fogja tenni...
Ha kátyús volt az út akkor érthető a rugótörés , előbb utóbb összeveri magát a komp a nyomócsövet vagy az elektromos bevezetőkábelt el fogja törni-rágni .
A hozzászólás módosítva: Júl 10, 2019
Kaphatnánk egy képet a berendezésről és a kompresszorról?
Ha scroll vagy gördülődugattyús kompresszor van benne abban nemigazán lehet rugótörés.
Fotóm nincs róla, most azért nem szedem szét újra. A csöveket fogja széttörni aztán elengedi a hűtőközeget mert ott nagy ráhagyás van a csövekre de rázkódnak is ezerrel.
Nem az enyém de pont ugyanilyen: https://media.babaszoba.hu/csevego/3/4/2551743.jpg Csak hűtő, 1kWh teljesítmény felvétel 2kWh-os hűtőteljesítmény mellett. Kompresszora keskeny, magasnak nézett ki, nem olyan mint egy lehel hűtőgépé..
Gyanús, hogy nem hagyományos alternáló dugattyús kompresszor, így a rúgótörés nem valószínű.
Lehet, hogy megkopott a csapágyazása és azért rázkódik. A scroll és gördülődugattyús kompresszorok kifejezetten nyugodtan járnak. A kondenzátora tiszta? A hozzászólás módosítva: Júl 11, 2019
Szia!
RaspberryPI-re van modbus modul... A midea WiFi része kizárólag web-es? Kis melóval szerintem lehetne faragni valamit, hogy a modbus-os átforgatást megtegye. Persze fusi lesz, meg nem 100% megoldás, de kikapcs, bekapcs, hőfok megoldható.
Folyadekutes. Tul nagy a nyomas benne. Nekem is ez volt a klimamnal. Bekapcsolaskor semmi majd 40 mp utan razkodott mintga le akarna szakadni a falrol.
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2019
Teljesen tiszta, illetve ha rá se dugom a csövét akkor is ezt csinálja.
Az elején még kicsit halkabb majd egyre jobban rázkódik. Akkor ezzel szerelő se tudna mit csinálni.. ha megáll dobjam ki.
Szia, köszönöm a segítséged. Kicsit utána olvastam, és mások is úgy próbálkoznak a megoldással, ahogy javaslod. A wifi-s kapcsolat tudomásom szerint API-s, és apple, és android appok vannak hozzá. Ha meg tudnám szerezni a leírását, megoldható lenne PI-vel.
Sajnos a gyártók így (is) pozicionálják a termékeiket. Ha BMS kell, vedd meg a legdrágább eszközöket.
Igazad van , nem tudom miért gondoltam dugattyús kompresszorra ...
Így (fektetett szállítás) inkább kapcső dugulás valószínűsíthető . Abból adódhat hogy erőlködik a komp és rázkódik .
Üdv.
Ilyet halottam hogy eltörölték a klíma vásárlásánál szükséges igazolást és megint bárki vehet klímát igazolás nélkül. Igaz ez?
Próbáld meg rendelj egyet az emagon és ha kérdezik van e szerelőd akkor nem igaz a hír ...
Nézd...
Nem írtad, hogy új vagy használt, de elég réginek tűnik a konstrukció. Vajon javították-e? Érdemes lenne egy szakinak rápillantania. Az idegengáz, a túltöltés érdekes jelenségeket tudnak produkálni. Sajnos ezeken nem szokott gyárilag szervízcsatlakozás lenni. Ha az enyém lenne, először ellenőrizném a nyomásokat és a túlhevítést, utóhűtést. Ha ez nagyjából rendben, akkor lehet, hogy zsákutca és a kompresszor rossz. Ha nem volt szerencséd és az oldalrafektetés a szívóoldali akkumulátor felé történt, akkor elképzelhető, hogy odafolyt az olaj, de onnan vissza már nem igen tud folyni. Elég nagy pech kell hozzá, de lehet... Érdekes felvetés briki ötlete a folyadékütésről. Valóban jelentős vibrációval (és zajjal) járhat, ráadásul az említett két kompresszor típúst nem is annyira bántja dolog. Viszont ez esetben feltételezzük, hogy a berendezés túl lett töltve és az adagolása kapilláris (ez majdnem biztos). A fentebb említett mérésekkel kideríthető. Kérdés, hogy mennyit ér meg a dolog és ki fog hozzányúlni. Szerintem.
Ha minden igaz, akkor megveheted a berendezést, bekerülsz az adatbázisba és a Te felelősséged, hogy szakszerűen üzembehelyeztesd.
Gondoltam, hogy csak benézted, mert ettől jóval rutinosabbnak látszol
A kapilláriscső dugulásban nem vagyok biztos, mert az írta, hogy hűt rendesen. Bár az elején kevésbé aztán egyre jobban rázkódás elképzelhető, hogy túl alacsony és/vagy túl magas kondenzációt illetve elpárolgást feltételez. Végülis felfér a listára a kapcső dugulás is. Valószínűleg nem lesz értelme bolygatni, hacsak nincs egy klímás cimborája... A hozzászólás módosítva: Júl 14, 2019
Fele igazsag van benne. Megfordult az irany . Jelenleg a tulajdonos nyilatkozik arrol az elado al hogy beezerelteti egy vallalkozassa. Amennyiben a vallakozotol nem erkezik be beezerelesi nyilatkozat számla stb / nemzeti klimavedelmi hatosag honlapja/ akkor az azt jelenti hogy vagy a parna alatt tartogatod evekig vagy nem hivatalosan lett beszerelve. Ebbol adodoan neked kell ellenorzes eseten bebizonyitani mi lett a klimad sorsa.
1 elado eladja a gepet 2 vevo megveszi 3 szerelo beszereli. Vonalkod alapjan nyomon kovetheto a gep sorsa . Az NKVH pedig nezi ki nem jelentette le a gepet. Persze ha a nezen vasarolsz egy klimat es nem hivatalosan akkor mivel nincs elejetol rogzitve sehol a gep igy jem is lathato a hatosag szamara. Igy barki felszerelheti. Kerdes a garancia es a z esetleges reklamacio miatt megeri e feketen a dolog. Amennyiben egy bizonyos CO2 egyenertek feletti hutokozeget tartalmazo keszulekrol van szo akkor evente a tulajdonosnak dijat kell fizetni az NKVH nak es rogziteni a javitasokat stb.
Sziasztok!
Van egy somogyi féle "home" mobilklímám, ami először azzal kezdte a műsort, hogy kis fordulaton nem ment az elpárologtató ventilátora. Középső fordulaton használtuk kb másfél hónapig, hűtött is amennyire elvárható egy ilyen szerkezettől. Ma olyat csinált, hogy megállt a kompresszorja és el se indul. A kompresszor párhuzamosan van kötve a kondenzátor ventilátorjával, eme légszállító működik, de a kompresszor nem. Valakinek van ötlete? Vagy találkozott már hasonlóval? Köszi.
Első körben a kompresszor üzemi kondenzátorát cserélném .
Nézd meg a klixont. Kap e áramot a kompresszor. Tejercsek ellenőrzése ohm mérővel.
Romániában szeretnék légkondit vásárolni, ott mik erre a szabályok tud valaki valamit róla?
Sziasztok!
A csatolt kis lyukon lehet az autóm klímáját fertőtleníteni. Mivel fújjam be? Van 5 liter klímatisztító folyadékom amivel a házban szoktam tisztítani, de ide valami kis csöves kifújó kellene mint a gyári spray-ken. Ötlet?
Barkácsolsz egy hosszú csövet, egy akármilyen háztartási kiürült pumpás flakon végére, pl ablaktisztító, zsíroldó. Esetleg egy pumpás szappanadagoló csőrére húzol egy szilikoncsövet, a szórófejet meg átrakod valamiről.
Vegyél klíma tisztító sprayt - 1000Ft kár kínlódni , de ha mégis akkor pumpás virágpermetezőbe tegyél a lötyiből és vékony szilikoncsövet takecolj rá a szórófejre , a csövet dugd le a légcsatornába ameddig lemegy majd elindítva a szórást kezdd lassan kihúzni ....
Lenne nekem is két szakmai kérdésem:
Az első a mellékletben látható, ez 10x1-es lágy vegytiszta rézcső (elvileg). A csővágó így vágja el. Én vagyok a hülye, vagy mi a baj? Próbáltam megélezni a vágókereket, ugyanígy megnyomja az anyagot, ha lassan szorítom, és csomót tekerem (de tényleg sokat, hosszú-hosszú percekig szórakozok), akkor kevésbé rossz, de jelentős "peremet" csinál úgy is befelé. A másik kérdésem, miért nem "szabad" hűtéstechnikában lágyforrasztást alkalmazni? Névleg nem elég a szakítószilárdság ekkora nyomásra, a rázkódás (-->esetleges törés) a probléma, vagy valami más? A hozzászólás módosítva: Okt 22, 2019
A görgős csővágó mindig így vágja a "lágy csövet" ezért találták ki a csősorjázót . A lágy forrasztás pedig 1: Nem elég a szakítószilárdsága 2: Az ón elporlik a hidegtől (ónpestis).
Köszönöm!
Egy katasztrófa amit a kúpos sorjázó csinál ezzel, azt újabb 10percig tekergethetem, mert ha nem finoman szedem, akkor bele-belekap, és mint mikor gyakorlatlan ember próbál faragni, egy hullámos gyalázat az eredmény. A lágyforrasztással kapcsolatban még mindig vannak kétségeim, pl a sarkkörhöz közel évtizedeket használt autók összes elektronikája sem szokott -25... -35 fokon ónpestist kapni, és egy töltőszelepnél pl igazán sem meleg ,sem hideg nincs, de értem a maximális -üzem- biztonságra törekvést.
Az biztos hogy kell gyakorlat a szép sorjázáshoz -peremezéshez ... Inkább az a probléma hogy kevés forraszanyag jut a rögzítendő felületek közé ezért kell a lehető legerősebb forraszanyagot használni , ezüst - szilfox (ezüsttel ötvözött réz) hogy nyomástűrő legyen a kötés .
Idézet: A mai autók elektronikája (az ólommentes ón miatt) már a mi éghajlatunkon is hajlamos az ónpestisre . Nem egy elektronikát kell mostanság újraforrasztani . „sarkkörhöz közel évtizedeket használt autók összes elektronikája sem szokott -25... -35 fokon ónpestist kapni,” A hozzászólás módosítva: Okt 22, 2019
|
Bejelentkezés
Hirdetés |