Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   3177 / 3610
(#) mnyugger válasza Frankye hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Nem kellett volna eladni a szállítmányozás üzletágat. Az mint olvastam valahol, nyereséges. Persze más kezében.
(#) pucuka válasza mnyugger hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Nekünk valahogy mindig sikerül eladni az aranytojást tojó tyúkot. Nem mai tudomány ez.
(#) gkari válasza pucuka hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Eladni???.....LEVÁGNI!!!
(#) mnyugger válasza pucuka hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Privatizálni!
(#) pucuka válasza gkari hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Azért nem vágták le, ma is létezik, úgy hívják, hogy RCH, csak az aranytojást az osztrákoknak tojja.
Ha levágták volna, akkor az a piaci szegmens felszabadult volna, lehetett volna másikat gründolni. De így, még azt sem lehet. Szóval jó üzlet, csak nem nekünk.
(#) szs válasza pucuka hozzászólására (») Júl 30, 2020 2 / 1
 
Az állandó, és még mindig várhatóan évtizedig veszteséges aranytojást?
Annak idején az akkori kormány azért szabadult meg tőle, hogy ne a magyar állam finanszírozza a várhatóan több évtizedes ráfizetést, ehhez képest most is az állami támogatásra ácsingóznak, osztrák és magyar oldalról is.
Be kéne szerintem szántani az összes vasutat, már katonai jelentősége sincs.
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Mi lenne szerinted jó helyette?
Társzekér, vitorlás, vagy repülőgép?
(#) sany válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
A tehervonat igenis hasznos, nem csak személyszállítás van.
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2020
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Amit most is használunk áruszállításra. (Valódira, oda viszi, ahová kell)
Ne dimenzionáljuk már túl a vasutat, te bizony ha bármily árut vársz, kiballagsz a vasúti raktárhoz, és hazacipeled, mindezt többnapi, esetleg heti várakozás után?
Nem az szokott lenni az elvárás, hogy a létező árut a visszaigazolt megrendelés után már ki is szállítsák?
Mit szállít a vasút nyereséggel? Semmit. De az adófizetők mind megtámogatják újra és újra.
(#) szs válasza sany hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Ennyire hasznos:
hasznos?
Légből kapottan lehet hasznosnak mondani, csak nem igaz
(#) nagym6 válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Idézet:
„Be kéne szerintem szántani az összes vasutat,”
Valamiért mégis minden országban üzemeltetik. Az egészségügyi ellátás is veszteséges. Azt is üzemeltetik.
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
A közúti fuvarozás nyeresége az, hogy építjük az utakat, de nem tudjuk használni a teherforgalomtól, ellenben igen precízen lehet gazdálkodni az árukészlettel. A hab a tortán, hogy a levegőt szennyezzük.
(#) szs válasza nagym6 hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Az egészségügyi ellátás emberről szól, üzemeltetni kell, járunk ott, hogy teljen rá, hogy te is életbenmaradj, az én befizetésemből is.
A vasútlobbi csak pióca
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 / 1
 
Mindez csak könyvelés kérdése.
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Te még nem fizettél teherautós útdíjat. Attól nem tudod használni, aki a legkisebb (kéttengelyes)teherautóért egy sima főúton valami 25 ft-ot fizet kilométerenként, szerencsétlen esetben autópályán egy négytengelyesért több mint 110-et?
Vagy ők nem férnek tőlünk, akik közül sokan még az ÉVI 42000 Ft-ot is sokallják?

És igen, a precíz gazdálkodás az árukészlettel az emberek elvárása.
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2020
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 / 1
 
Ha válaszolok, fagyit kapok. Ennyit nem ér meg nekem, hogy meggyőzzelek.
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Ha fagyit kapnál, akkor valószínűleg olyasmit akartál írni, ami nem vita.
Írj olyat, ami érv. Én szeretem, ha meggyőznek.
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2020
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Tévedsz.
Fizettem, úgy, ahogy mindenki más.
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Nem azt mondtam, hogy te nem fizettél.
Csak arra utaltam, hogy az egészségügyet a közösség, tehát mindig épp más fizeti, mint aki rászorul.
Mármint erre, Európában. És szerintem ez jól van így, ezt mondtam.
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2020
(#) nagym6 válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Tudja valaki itt közülünk a vasút megszüntetés kedvezőtlen hatásait nem csak közvetlenül, hanem áttételesen is? Szerintem nem, sokkal összetettebb dolog. Mielőttünk egymást érik a tehervonat szerelvények egész nap (Bp.-Hegyeshalom).
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Idézet:
„Te még nem fizettél teherautós útdíjat.”

.

Bővebben: Link.
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2020
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Ja, értelek már,. Másra válaszoltam, félrértés...
No, de hát akkor tudod, hogy az útért ők fizetnek, és sokszor a teherforgalom, aki fizet, az nem fér az ingyenautózóktól.
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
De ha már azt írtad, hogy fizettél, mint mindenki más, hát mindenki más nem fiueti azt. Azt csak a nagy autók fizetik.
és ennyit
Látod, a számokat én is csak többé-kevésbé tudom, mert én sem nagy autóval járok, de ez jó a dalék ahhoz az általános közhelyhez, hogy állítólag a teherautók ingyen használják az utakat, szegény vasút ezért van hátrányban...
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2020
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
A közutakat azért építi a társadalom, hogy az emberek eljussanak egyik helyről a másikba. Nem azért, hogy x cég valamennyi idővel hamarabb jusson a pénzéhez. Ezt árat már az üzemanyag megvásárlásakor kifizetjük.
A vasutakat azért építettük, hogy az árucikkeket nagy távolságra el lehessen juttatni, nem csak a vizi utakon elérhető helyekre. A személyforgalom vasúton egy melléktermék, komolyabb befektetés nélkül, gyorsan, tervezhetően el lehet jutni más helyekre.
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2020
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Mindenki fizeti, aki bemegy egy élelmiszerboltba, és megveszi a spanyol, egyiptomi paprikát, paradicsomot.
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
A közutakat mindig is az áruszállítás igényének építették.
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Igen, így mindenki fizeti. Plusz a fölösleges vasutat, ami pont ezt nem hozza, pláne a boltba nem viszi el.
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Idézet:
„A személyforgalom vasúton egy melléktermék, komolyabb befektetés nélkül, gyorsan, tervezhetően el lehet jutni más helyekre.”

De hát ez az egész abból indult ki, hogy sem olcsón, sem tervezhetően, sem gyorsan nem lehet vasúton eljutni.
Utána jutottunk oda, hogy de bezzeg a teherszállítás jó, és nyereséges, erre is linkeltem cáfolatot.
És még az én saját véleményemet.
(#) nedudgi válasza szs hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Tévedsz. Ez egy újabb szokás. A pék a települését látta el, nem az 50-100 kilométerre fekvő városokat. A gazda a legritkább esetben vitte másik földrészre a terményét, hanem a közelebbi városokba.
Ebbe a körbe nem tartozik a az egzotikus, vagy idényen kívüli termék.
(#) szs válasza nedudgi hozzászólására (») Júl 30, 2020 /
 
Egyrészt:ezért volt minden annyira drága, hogy éppcsak kenyérre telt.
Amióta tudja a gazda vinni a terményét, mert van olyan út, hogy eljut akár a Ceglédi piacig is, úgy, hogy haza is ér aznap, hát el is viszi. Mindeközben, mivel ezt bárki megteheti, ezért nagyobb a verseny, olcsóbb minden, nem csak kenyérre telik már az embereknek, vajra is fussa.
Ha nem lennének utak, nem lenne közlekedés, ha hiszed, ha nem, nem pötyögnénk itt a betűket, nem volna min, nem volna az sem, aki idehozza a gépet, és tulajdonképp nagy szükség sem lenne erre az egész internetbolondságra, ha a saját falunkba zárkóznánk.
Következő: »»   3177 / 3610
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem