Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Minden csatlakozót már ezerszer végignéztünk minden a helyén van viszont az kiderült hogy a befecskendezés nem megy mármint elektronikusan mert üzemanyag az van.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni fiat grande punto 1.3 multijet 90 LE verzió teljes kapcsolási rajzát honnan tudnám beszerezni?199A3000 motorkódos.Nagyon szükség lenne rá,mert igen el van benne kötve pár dolog.Remélem itt tud valaki segíteni a problémák elhárításához teljes kapcsolási rajzzal vagy linkkel letöltéshez.Köszönöm előre is
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.Szükségem lenne egy Grande punto 2007 1.3 mjtd 199A3000 motorkódos auto teljes kapcsolási rajzára.Igen csak kókánykodott benne valaki és szeretném rendbe tenni.Honnan tudnám beszerezni vagy esetleg ha meg van valakinek megoszthatná velem.Előre is köszönöm!
Sziasztok!Segítséget kérnék tőletek!Van egy fiat scudom 2000 évj.1.9 td .Gyári 9 szem.busz.
Az a gondom vele,hogy az ecu lámpa indítás után kigyullad és kopogósan feketén füstülve megy.Volt már máskor is ilyen akkor megmozgattam a motortér bal oldalán lévő duplás relés egység csatiját és megjavult.aztán volt olyan is,hogy a relés egység egyik fele nem kapott tápot és nem indult.Azt ha jól követtem le az ecuból jön úgyhogy áthidaltam a relébe a tápot és kb 1éve hibátlsnul ment.Ha rá rakom gyújtásra szépen kialszik az ecu és ahogy elindul a motor úgy is marad.Ford szám működik.Előre is köszi!
Szervusztok!
Segítséget szeretnék kérni! Egy 2006-os 1.4-es Albeának lekapta a kormányát a "villamosságis kolléga",majd a műszerfalat is megbontotta.(hozzá akart férni a fűtő motorhoz, a diagnosztika ezt dobta!) Majd felszívódott!! Összeraktam,de légzsák hibát ír és nem tudom életre kelteni. Esetleg ötlet?
Üdv!
Mivel a kormányt leszedte, így egy légzsák kiesett a körből. Ezt csak feszültségmentesítés után szabad elvégezni, illetve közben sem szabad áramot adni az autónak, mert folyamatosan méri a légzsák ellenállását, ha akár egy pillanatig is, de szakadtnak érzi, onnantól végig ott marad a hiba, akkor is, ha utólag helyreáll minden. Ettől függetlenül aktiválni fogja a légzsákot, ha törik az autó. A hibaüzenetet viszont számítógépre dugva, a hibatároló törlésével lehet csak orvosolni.
Nekem még törölni sem sikerült Puntónál,korai gyujtás időzités hibával visszajön a hiba folyamatosan.Fiatscan probáltam törölni.
Nekem az Alfámnak vacakolt a baloldali ülés alatti légzsák csatlakozó. Ha véletlen megszakadt menet közben a kontakt miatt az ülés alatti köteget mozgatva automatikusan eltűnt a jel a műszerfalról. Persze az esemény a computer memóriájában benne maradt, amit illik kiolvasás után törölni. (Azóta egy vékony kötegelővel oldottam meg a problémát.)
Autel műszerem van erre a célra. Az eset érdekessége, hogy a 156 Alfa légzsák kompjutere a 146-os Alfánál található. Istenem, hát Olasz az autó nem? A hozzászólás módosítva: Aug 1, 2020
Szia!
Meg kellene próbálni kiolvasás után törölni a hibaüzenetet. Ha nem sikerül akkor nincs rendesen összedugva a kormány légzsák vezetéke, vagy kontakt hibás lett a csatlakoznál. Érdemes először kiolvasással kezdeni.
Nekem Audi A6-nál is Pl eltűnik pár perc múlva a hiba jelzés, hs minden a helyére kerül. Volkswagen T5 transporternél viszont a hibajelzés marad. Még saját márkán belül is sokszor eltér, hogy melyik autó hibajelzése tűnik el. Néhány autónál a Check Engine jelzés is marad, akkor is ha tökéletes az autó és mondjuk csak egy időszakos égés kiesés volt egy hengerben. Van ahol pedig egy lehúzott légtömegmérő, vagy akármi akár járó motor melletti lehúzása, visszadugása utána sem marad meg a hibajelzés, csak a hiba tárolóban az üzenet. De 96-00 éves autók óta a legegyszerűbb gépre dugni. Ezekért egy autószerelő sem szokott nagy árat elkérni.
Ezt tudom, viszont a kiolvasást mindenképp javaslom, mert ha a hibajel benn marad törlés után is, akkor az a légzsák nincs a rendszerben, vagy rossz. Az olvasás-törléssel megszűnhet a probléma a műszerfal bolygatása nélkül.
Lehúzott légtömegmérővel viszont az enyém vészüzemmódra vált. Megtanultam az autómat bontószökevényt vettem. (Nem volt több pénzem másra, 156sw, de mit vár az ember egy ezresért? Magamban bíztam, meg az ismeretségeimben.) A hozzászólás módosítva: Aug 1, 2020
Sziasztok, kérnék egy kis segitséget, Fiat Bravám van 96-s évjáratu, idáig minden nagyon szuper volt kb. 4 hónapja csinálja azt, hogy melegen nem indul reggeli azaz első inditásra pöccre indul de ha melegen leállitom és olyan 10 pec mulva már nem indul, akár hány szerelőhöz vittem mind mást mondanak, már 3 főtengely jeladót cseréltem, inditáskor a müszerfal nem jelez semmi problémát, viszont a fordulatszám mérő kise mozdul Már gyanakodtam a computerre de arra is azt mondták hogy az biztos nem lehet rossz.A benzin szivattyú normálisan bekapcsol lámpák jók áram veszteség nincs, olaj levegőszűrő rendbe gyertyák kicserélve Számitógépen bemérték mindig a jeladót hozta ki hibának. A segítséget előre is köszönöm.
Mind a három jeladó azonos típus volt? Vagy más-más gyártó terméke?
Ez számit?? ezt nem tudtam akkor az eredeti gyártósat keressek?
Sajnos más más zermék volt
Viszont ha melegen nem jelez fordulatszámot sem indítózásra, akkor biztosan ott kell keresni a hibát. Ezek a fordulatszám jeladók sokszor nem a legjobbak, csak és kizárólag a gyári. Lehet, hogy leállítás után már az olaj nem csapódik rá a jeladóra, aemiatt a későbbiekben melegebb lesz, mint üzemközben és lehet már nem tetszik neki. Ha a kontakthiba ki van zárva, akkor csak ilyesmire tudnék én is gondolni. Vagy esetleg a motorvezérlőben forrasztási hibára, de az meg nem csak meleg motornál jelentkezne, főleg, ha leállítás nélkül tartósan üzemképes. Esetleg egy próbát lehet tenni, hogy amikor nemindul, "megcsapolni" a jeladó vezetékét és mérni rajta a kimenetét, hogy jön-e jel.
Köszönöm a válaszodat csak az a baj mikor nem indul, olyankor nem vagyok se mühely se emelő közelébe , pláne a jelado a motor alján helyezkedik el, mindenesetre köszönöm a válaszod
De az biztos, hogy melegen mikor nem indul, a fordulatszám mérő megse mozdul
Igen, mert nincs fordulat jel, nem is tudja hova adjon gyujtást, illetve befecskendezést. Műhely közelben kell tartózkodni és jól meghajtani, hogy hagy legyen meleg, magyarul előidézni a hibát, ott, ahol adott a körülmény a mérésekhez.
Köszönöm a tanácsodat ezt megbeszélem a szerelővel
Nem lehet, hogy a jeladó mágnese már nem az igazi? Hidegen még van benne akkora delej, hogy jelet csiholjon a jeladóban, de melegen már gyenge?
Sziasztok, kérdeznék...Fiat Doblo Cargo, fűtő ventilátor csak nagy fokozaton hajlandó menni...
A kisebb 1-2-3.fokozat nem reagál. Mivel a bontása több órás játék, továbbá a visszaépítés szintén. Valaki szerelt-e hasonlót már. A másik szűk keresztmetszet még a nulla fok körüli környezeti hőmérséklet...Ezért ha van-egy kis mankó. hőlégfúvóval támogatva bevállalom. Biztosítékok élnek,.. Köszönöm... A hozzászólás módosítva: Dec 16, 2020
Szia,
Nem tudom a Doblo-ban mi van. Lehet, hogy a fűtést is computer vezérli. Nekem Tempra-ban volt fűtés problémám, amit így javítottam:Bővebben: Link |
Bejelentkezés
Hirdetés |