Fórum témák
» Több friss téma |
Tisztelt felhasználók!
Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Tébetűvel kezdődik, a kokain báró nevével folytatódik, csak nincs a végén éjszakai ivóhely.
A legkisebb is számít?
Én úgy ismertem, hogy a listán még az is szerepel: Nem problémázik, ha más sör szagát érzi rajtad.
Annak idején az angol vonatok késtek, mert meleg volt,és kitágultak a sinek, egy kis idő múlva ismét késtek, mert a vizes faleveleken csúszott a kerék. Rádió műsorban az egyik betelefonáló bemondta a tutit: A vonatok azért késnek, mert időjárás van....
Rosszul tudta. Ha kitágult a sín, akkor a vonatnak több utat kell megtennie, ez nyilván több időbe telik. Tök logikus
Hát igen. A fémek ilyenek. Hidegben pedig összehúzódnak. A repülőgépek is nagy magasságban ahol hideg van igen picik lesznek, a felszíni melegben pedig láthatjuk milyen nagyok.
Jajj, erről eszembe jutott, hogy mivel a papír is mindig a perforációnál a legerősebb, a repülők szárnyát is meg kell perforálni, ezáltal sokkal erősebb lesz!
Idézet: Ezt nem értem, akkor az utasok is összemennek? Utána hogy nőnek vissza. És ha egyszer elfelejt visszanőni valaki leszálláskor. Ennyire biztos ez a fizika? „A repülőgépek is nagy magasságban ahol hideg van igen picik lesznek”
Szerintem Te nem tanultál termodinamikát vagy nem eleget vagy éppen forrasztottál az előadás alatt , ezért hiányosak az ismereteid. Az utasok a géppel együtt zsugorodnak, majd tágulnak vissza ...
Egyébként nem minden hülyeség, ami elsőnek annak hangzik, ha már repülő, meleg és tágulat.
Itt mindjárt a legendás fekete madár. Idézet: „A repülés közben fellépő magas hőmérsékletek miatt a repülőgép burkolatát lazán összeillő elemekből készítették. A burkolatelemek csak akkor passzoltak össze, amikor a nagy sebességnél fellépő, levegővel való súrlódás felmelegítette és több centiméterrel megnyújtotta a gépet. Emiatt, illetve azért, mert nem sikerült olyan üzemanyag-szigetelő anyagot találni, ami képes a magas hőmérsékleteket kibírni, a repülőgépből felszállás előtt a különlegesen kialakított JP-7 üzemanyag folytonosan szivárgott. A JP-7 egyébként meglehetősen furcsa abból a szempontból, hogy meglehetősen magas a lobbanáspontja – gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy egy átlagos tüzet el lehet oltani egy vödör JP-7-tel. A repülőgép felszállás után egy rövid, nagy sebességű kört ír le, hogy így felmelegítse a burkolatát, majd a küldetés megkezdése előtt a levegőben tankol. A gép hűtését úgy oldották meg, hogy üzemanyagot keringettek a szárnyak titán belépőéle mögött. A hűtés ellenére azonban a gép leszállás után is olyan forró volt, hogy várni kellett a háromszáz fokos kabintető lehűlésére. A magas hőviselése miatt szálmentes azbesztet is használtak. A gép titán felületén végzett tanulmányok kiderítették, hogy az idő múlásával a fém egyre erősebb lett – a heves súrlódási hőhatás következtében a fém állandó hőkezelésen esett át. Egy pár esetben megtörtént az is, hogy a küldetések után a fémfelület ráncos lett ott, ahol nem egyenlő mértékű volt az anyag hűlése. A szerelőket arra tanították, hogy ilyenkor a hagyományosabb anyagok elvágásához használt lángvágóval simítsák el a fémet.” A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2020
Volt egy tv átverős műsorban, hogy -beavatott- férfi bement -már nem tudom hova, kijött mint törpe. Helyette egy törpe másik ember jött ki, de eljátszva mintha az előbb bement személy lenne, aki összement. A kint rá várakozó hozzátartozói voltak átverve, hogy összement emberük. Voltak akik elhitték, és szörnyülködtek, ezzel átverhetők voltak.
Na igen,de ez csak az SR-71-es Blackbird gépre volt jellemző,aminek végsebessége 3529 kmh volt!
Idézet: „... gép titán felületén ...” És ez a titán az ősellenség Szojetúnióból származott Olaszországon keresztül ... A gép "fantázia neve": Black Bird A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2020
Csak aztán valahogy felment a titán ára.
Ezt cáfolom, a repülőgép belsejében a hőmérséklet aránylag stabil, így az emberek nem ezért mennek össze. Valamit még nem tudunk.
Ez így igaz !!!
Pl. ezt sem: Hová tűnt a Magyar titán ? Idézet: Ott fent amilyen kicsi, alig van már légellenállása. Meg levegő is alig. Így könnyű annyival menni. „végsebessége 3529 kmh volt!”
Akit egy kicsit érdekeltek a magyar természeti kincsek, és azok elherdálása, már a '70-es években tudták nagy a baj. A Hévízi-tó jóval később kezdett el apadni, mint a környékbeli kutak. A helyiek már akkor mondták, hogy nyirádi bauxitbányászat a felelős! Persze erről nem nagyon "illett" nyilvánosan beszélni.
Nem... A repülőgép zsugorodik, de csak kívülről! A belseje azonos méretű marad, ezért nem lesznek az emberek összenyomva! Másképpen hogyan lehetne???
Így azután egy idő múltával belülről nagyobb lesz, mint kívülről. Teljesen világos.
A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2020
Ez csak úgy lehetséges, hogy a falvastagság csökken. Egy kritikus érték felett már negatív lesz a gép falának vastagsága, amivel együtt jár a negatív gravitáció. Szerintem ez tartja fent a gépet a magasban. A földönkívüli repülő csészealjak is ezen elv szerint működnek.
Negatív falvastagság! Tudtam, hogy valamire nem gondoltam, de már minden tiszta!
Valamelyik TV csatornán láttam (Discovery? Spectrum?), hogy nem csak ennél a gépnél volt ez probléma, hanem a Concord-nál is. Nyilván sokkal kisebb volt a sebessége, de mivel a mérete sokkal nagyobb volt, ezért ugyan úgy előjöttek ezek a bajok. Nem vicces, bocs
A rendőr sem értette a negatív számok fogalmát, de kollégája elmagyarázta neki:
-Tételezzük fel, hogy egy üres buszra felszáll 5 ember. A következő állomáson leszáll 9. A harmadik megállóban fel kell szállnia 4 főnek hogy ne legyen rajta senki.
Ha nem létezik negatív falvastagság, akkor egy másik elfogadható elmélet:
Az utastér mérete változatlan, csak a gép zsugorodik. Ergó kint vannak az utasok a gépen kívül. Mint egy motorkerékpáron. Kívül az ember, belül a gép.
Akkor sem értem. Ha lent vagyok, akkor összement a fenti repülő láthatóan kicsi. Ha felmegyek hozzá másik repülővel, akkor visszanő eredetire, láthatóan nagy. Na mindegy, nem értem.
Dehogy nagy! Te is összemész! A különbséget érzékeled, ezért tűnik megint nagynak!
Nem. Tükörben nézve ugyanakkora vagyok fent.
Nem számoltatok hosszkontrakciót és idődiletációt.
A negatív számokról kérdezzétek a Norbit, az update termékei negatív kalóriát tratalmaz! |
Bejelentkezés
Hirdetés |