Fórum témák
» Több friss téma |
Ezt tudom hogy menetes, de a kérdés a kapuszárnyra csatlakozó fejre vonatkozott, ami a belső cső végén van.
Ja. te most arra a menetes csőre gondolsz? Azt eddig is tudtuk, hogy menetes, inkább a kapuszárny rögzítő- fényes szár (nem tom a nevét) azt, hogy lehet szétszedni? Ill. a danamit anya otthoni körülmények közötti cseréjéről esetleg 1 -2 tipp...?
Hali!
Én cseréltem már ez a műanyag anyát. Ez több bekezdésű anya, amit egy esztergályossal készítettem, jó is lett. A fényes csővégen lévő fejen, van 3-4 furat, és ebbe a furatba van a fényes cső úgymond beroppantva. Ezt valahogy ki kell feszegetni, vagy megfúrni, és összerakásnál új helyen bepréselni a furatba. Szerintem, a bajuszvas alkatrész ajánlatai alapján, ilyen műanyag anyát is lehet kapni.?
Melyik alkatrész kellene? 31-35-ig egybe van de bontható/szerelhető.
A hozzászólás módosítva: Aug 17, 2020
Félre értesz, nem nekem kell, zsoltee0001 kérdezte.
Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Aug 17, 2020
Bocsi!
![]() zsoltee0001 a képről milyen alkatrész szükséges?
Kaptam egy Came BX708AGS kapunyitót, aminek - úgy néz ki - testzárlatos a motorja.
Esetleg nincs valakinek ötlete, honnan lehet egyet szerezni, vagy valaki szokott ilyen motort tekercselni? A kapunyitó adattábláján az van, hogy 300W, a katalógusban 530W, a motoron nem találtam semmit. A hozzászólás módosítva: Szept 1, 2020
Kispesten van egy motortekercselő, szerintem meg tudja csinálni, kérdés megéri-e, vagy olcsóbb egy új
Köszi.
Esetleg elérhetőség a motortekercselőhöz? Újat kitől lehet venni?
Kapus boltban? Gugli segit
![]()
Ilyen új motort 160-200€-ért kínálnak a neten.
Mivel lakóhelyed nem ismert, a Dévaványai Villamosgép Tekercselő Üzeménél is próbálkozhatsz. Náluk ingyen megoldható a szállítás és az áraik is korrektek. Kapus cégek min. húszezerért oldanák meg az újratekercseltetését... A hozzászólás módosítva: Szept 2, 2020
Ezek nem nagyon szoktak zárlatosak lenni, ha csak nem beázott. Biztos, hogy rossz?
ment a pü.
Hali!
Egy eco-2 vezérléssel a következő problémám van. Mindig ugyan abba az irányba mennek a szárnyak. Áram alá helyezés után, a szárnyaknak nyitni kell. Ez most, valami oknál fogva, mindig zár. A bekötések megfordítása után, mindig csak nyit. Minden egyes parancs adásra, ugyan abba az irányba indul el. A pozíció jelző led, ami nyitott kapunál kellene hogy világítson, folyamatosan világít. A RESET gombot használta már valaki? Mi a menete? A hiba első jelensége: kapu kinyit, majd csukási parancsra, ki nyomja a rádió vevő mellett lévő 360 mA es biztit. Háromszori bizti csere után jött ez az egy irányba mozdulós jelenség. Most a biztit nem nyomja ki.
Hali!
Ha van motor irány relé, szerintem beégett.
Ha a csukási parancsnál jött a zárlat, akkor ez olyan, mintha az irányváltó relé tekercsének az áramkörébe van zárlat, pl. a tekercs védődiódája, azóta meg lehet, azért nem vágja, mert valami más is elintéződött.
A zárlat nem fog megoldódni egy biztosítékcserével ![]() Üdv
Volt már hasonló esetem...szerencsére átlátszó búrája volt az összeragadt pogácsájú relének.
Erőteljes villámlást követően állt be a probléma. A tulaj azt mondta, ne szórakozzak vele, rendeljem az újat, a biztosító fizet. Megtettem. A továbbiakban majd megpróbálom feltárni a hibát.
Köszönöm!
A biztosító bekérheti a döglött panelt...
Köszönöm mindenkinek.
15 OHM-ot mérek a burkolat és bármelyik motor kivezetés között... Rázós ![]() Küllemre nem láttam problémát.
Szinte biztos, hogy beázott, mert egyébként thermovédelem leold túlmelegedésnél, még nem láttam leégett állórészt came, de még gagyibb gyártóktól se.
Hali!
Felszereltem egy kétszárnyú kapunyitó berendezést. A kapuoszlopra, ilyen fotocellát szereltem. Az udvar felől, ami a nyitott kapunál funkcionál, ilyet. Sorba kötöttem őket. 24V AC feszültséggel vannak táplálva. A kapuszárnyak mozgása közben, az elemes pár nem funkcionál. Nem alszik ki a megszakítást jelző led, és nem állnak meg a szárnyak. Amikor a kapuszárnyak megállnak, leáll az automatika, rendesen működik. Kialszik az érzékelő led. Többet szereltem már ilyet. Soha nem volt ilyen gond Mit rontottam vajon? A hozzászólás módosítva: Szept 10, 2020
Milyen vezérlés? "Sorba" mit...a fotocellák kimeneteit? De miért? Normális vezérlésnek van külön-külön bemenete a 2 pár fotocellához!
Bocs. Ez a rendszer van beépítve. Igen, a fotocellák kimenetei vannak sorba kötve. Túlzás nélkül mondom, hogy nagyon sokat beüzemeltem ebből a típusból, ezzel a módszerrel. Semmi gond nem volt. Ezt az elemes típust mostanában használom, de ebből is volt már 5-6.
A heady nem képes a 2. fotocellát kezelni. Sőt a fotocella bemenet csak záráskor aktív.
A Beam-nek van jumperelése, NO és NC választható vele. Ellenőrizd a jumpert. https://www.overgate.hu/public_storage/files/filemanager/PDF%20term...la.pdf Én úgy kötném be, hogy a zárási a fotocellába, a nyitásit NC a Stopba. Így úgy működik majd, mint egy rendes két fotocellás rendszer. A zárási csak záráskor állítja meg, a nyitási minden érzékeléskor. Zárási (motornál), nyitási (nem a motornál lévő).
Szóval Heady... Mivel a fotocella bemenet csak záráskor aktív...a zárt kapu mögött álló autóra simán rányit a kapu. A belső fotocellák csak a nyitott kapuszárnyak között áldogáló kocsit érzékelik.
Nem értek egyet az érvelésetekkel. Csináltam ezzel a vezérléssel olyan ipari kaput, ahová 4 pár fotocellát szereltem fel. Egy oszlopon 60cm, és 150cm magasságba. Ilyen oszlop van 4. Teher gk. forgalom végett. Az alsók, azok ellátnak a pótkocsik alatt, ezért kellett magysabbra is elhelyezni. Az összes sorba van fűzve. Semmi gond vele, több éve. A vezérlésen van beállítási lehetőség.: Csak nyitáskor, ill. nyitáskor és záráskor is funkcionáljon. PHTC : ON ! OFF Vároma további véleményeteket!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |