Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hörmann kapuk
 
Témaindító: Maxim Max, idő: Feb 9, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   22 / 27
(#) uniman válasza Tomi S hozzászólására (») Feb 8, 2021 /
 
A google is segít, ha beírod a kódot!: RR.2WB...

Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2021
(#) Tomi S válasza uniman hozzászólására (») Feb 8, 2021 /
 
Nagyon szépen köszönöm!
(#) Tomi S válasza uniman hozzászólására (») Feb 8, 2021 /
 
Na végre! Nem hagyott nyugodni a dolog és lefekvés előtt tettem egy utolsó próbát végelkeseredettségemben! Sikerült. Valami miatt az egyes csatornára nem akarta bevenni, de a ch2.-t elsőre vitte és hiánytalanul teszi a dolgát!
Ez a link segített hogy mikor kell nyomni a vevőn a gombot és mikor az adón.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Ha privátban megírod az elérhetőséged , jövök neked egy sörrel!
(#) uniman válasza Tomi S hozzászólására (») Feb 8, 2021 /
 
Szia! Gratulálok a kitartásért! Örülök, hogy sikerült!
(#) cadger hozzászólása Márc 2, 2021 /
 
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni Hörmann Rotamatic II. kapunyitóval kapcsolatban.

A jelenség a következő: nyitásnál nem indul el a a kapu, majd a következő gombnyomsára igen, kinyílik. Ilyen esetben a zárás végénél visszapattan a kapu, mintha akadályba ütközött volna. Ha lepacsolom az elektromos hálózatról akkor szépen becsukja.

Már egy párszor újratanítottam a tanulóutat, az szépen lefut, de utánna folyamatosan előjön a leírt jelenség.

Van valakinek ötlete, hogy mit próbáljak még meg? Találkozott már valaki ilyennel?

Előre is köszi minden tippet!
(#) bajuszvas válasza cadger hozzászólására (») Márc 6, 2021 /
 
Kiír valami hibakódot? Újra tanítás után mi a helyzet?
(#) Mumtaz válasza cadger hozzászólására (») Márc 7, 2021 /
 
Csinálj teljes resetet! Ne csak a végállásokat tanítsd újra, teljes full resetet csinálj. És ellenőrizd le azt is, hogy a motorok rögzítései jók-e. Nem tudom, hogy a végállás kapcsolóval, vagy ütközésre van-e belőve a csukott véghelyzet. Végálláskapcsolónál nem, de ütközésre probléma lehet, ha a motorok felfogatásai nem jók. Mondjuk lötyög a dűbel az oszlopon, stb...
Mert, ha mondjuk lötyög és az ütköző a csukott véghelyzet, akkor tanulásnál a motor full erővel nyom és ilyenkor a motor rögzítése kimozdul. Ellenben már normál üzemben nem tol akkora erővel és ütközésnek érzékelheti.

Full resetet meg úgy kell csinálni, hogy áramtalanítod a vezérlést (kis megszakítóval, vagy lehúzod a tápot a vezérlésről), majd nyomva tartod a PRG gombot és úgy helyezd újra áram alá. A PRG gombot tartsd benyomva még pár másodpercig.
(#) Zsolt1224 válasza Mumtaz hozzászólására (») Ápr 4, 2021 /
 
Szia Kedves Mumtaz!

Lenne egy újabb találos kérdésem, hátha... de ha nem akkor marad a szervíz.... újra Szóval feltettek majdnem jól 2 kifele nyílót aztán kissebb nagyobb móka után ki is lett ugyjavitva hogy az jo is legyen... ezt a kitárgyaltuk azóta az rendben is van. Viszont mivel árban egész jó árat mondtak anno még rendeltem még egy garniturát rotamatik pl2 anyumhoz. Normál befele nyíló ütközővel semmi kihívás ezek utan már Felraktam felprogramozva pikk pakk relative és megy... Még Ennek kb 3 napja...Anyum hív ma hogy szerinte gáz van fura hangot ad a kapunyitó... Elmegyek meglesem és tényleg... az egyik a rázáró oldal nem is tudom mihez hasonlítsam olyan mint ha darálna vagy valami nyekeregne... Nem azt a normál tekerik a mókusok a mókuskereket megszokott normális hangja van mint az enyémnek vagy a másik oldalnak.... Ez olyan morgós hangos csapágyas vagy darálós Ötlet esetleg? Csak gondoltam megkérdezem hátha volt mar ilyen a praxisban... Valami nem nagy dolog... de ha nem akkor megy vissza mert kb 1.5 hónapja lett véve és hát na........ csináltam videót kicsit nagy igy gondoltam a linket beollozom....

http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=9f49164e78b8a56387130726bbb823a3&file=20210403_164703.mp4


Ha esetleg van ötlet szívesen fogadom...
Köszönöm előre is.

üdv Zsolt
(#) Mumtaz válasza Zsolt1224 hozzászólására (») Ápr 5, 2021 /
 
Semmi baja annak a motornak. Volt, amikor ilyen hangjuk volt, volt, hogy olyan.
De, ha zavaró, akkor megpróbálhatod le gariztatni, de szerintem nem fogják kicserélni.
(#) cadger válasza bajuszvas hozzászólására (») Ápr 5, 2021 /
 
Szia! Köszönöm a segítséget a teljes RESET lett a megoldás, próbáltam elkerülni, hogy időt spóroljak, de elcsesztem az időt és a végén RESET lett.
(#) cadger válasza Mumtaz hozzászólására (») Ápr 5, 2021 /
 
Szia! Köszönöm a segítséget a teljes RESET lett a megoldás, próbáltam elkerülni, hogy időt spóroljak, de elcsesztem az időt és a végén RESET lett.
(#) Zsolt1224 válasza Mumtaz hozzászólására (») Ápr 5, 2021 /
 
Rendben köszönöm a segítséget....

Üdv Zsolt
(#) SzilCsong válasza Zsolt1224 hozzászólására (») Ápr 5, 2021 /
 
Ha ebbe is olyan ablaktrörlő motor van, mint a supramatic-okba, akkor az forgórész golyóscsapágy hiba, sűrűn előfordul, elég nehéz szétszedni, ráadásul a bele van préselve és ráperemezve az alu-házba.
Volt, hogy úgy oldottam meg, hogy a csigahajtás felől lebontottam a burkolatot és sűrű hajtóműolajat folyattam bele, az szépen eljutott a csapágyig és jó lett.
Gyárilag nem kenik meg normálisan, érdekes módon kimondottan hörmanokra jellemző az ilyen hiba, még több tíz éves használat esetén se szabadna gond lennie vele.
(#) cadger hozzászólása Ápr 5, 2021 /
 
Sziasztok,

Van valakinek tapasztalata abban, hogy Rotamatic 2-nél honnan tudnám azt a jelet leszedni, hogy a kapu zárva vagy nyitva van-e?

Lehet vásárolni UAP 1-es kiegészítőt és ott megvan a kimenet, de nem szívesen költenék 25e-t, ha másképpen is meg lehet oldani.

https://www.tutifemszerkezet.hu/termekkategoriak/radiovevok/hormann...rpanel

Kiegészítő potenciálmentes váltókontaktus Nyitva / Zárva végállás-kijelzéshez

Hátha valaki tudja, hogy a panelon hol van ez az információ.

Köszi!
(#) SzilCsong válasza cadger hozzászólására (») Ápr 5, 2021 /
 
Az ilyenre tényleg kár lenne költeni, pont elég meló bevezetékelni.
Egyszerű reed szenzor-mágnes megoldás.
(#) Mumtaz válasza SzilCsong hozzászólására (») Ápr 7, 2021 /
 
Osztom a véleményt. Túl drága a gyári megoldás. Esetleg még egy végállás kapcsoló is szóba jöhet.
(#) mraulajos hozzászólása Ápr 7, 2021 /
 
Hali!
Kérek valakit, mondja meg, ez a kettes kis DIP kapcsoló mi célt szolgál ezen a vevőn.?
(#) uniman válasza mraulajos hozzászólására (») Ápr 7, 2021 /
 
Ezekhez csomagolnak egy vaskos kis könyvecskét...abból megtudhatod.
(#) mraulajos válasza uniman hozzászólására (») Ápr 7, 2021 /
 
Hali!
Köszönöm! Ennek a vevőnek a leírásában az van, hogy tápellátás 12-24V AC/DC.
Ez viszont, nem hajlandó, csak 12V DC ről. A vezérlőpanelen 24V AC jön, de nem megy róla.
Az is próbáltam egyenirányítani, de nem hajlandó. Csak 12V DC. ???
(#) uniman válasza mraulajos hozzászólására (») Ápr 7, 2021 /
 
Én ilyen vevőt Motorline MC1-ről megtáplálva használtam...ilyen gond nem volt vele.
(#) bajuszvas válasza cadger hozzászólására (») Ápr 8, 2021 /
 
Ha használod a zárt állapotban van benne relé. onnan a zárt állapot kinyerhető az összes többi pedig nyitott. De ezzel megoldható utólag a nyitás és zárással együtt. http://garazskapu-debrecen.hu/termek/136-shelly-kapuautomatika-vezerles-nyilo-kapuhoz
(#) mraulajos válasza uniman hozzászólására (») Ápr 8, 2021 /
 
Idézet:
„Állítsa azt a kéziadót, amelyiknek a rádiós kódját örökíteni kell, örökítő / adó
üzemmódba.

Ezt hogy kell érteni?
A 2. csatornát az istennek nem akarja. Mindent úgy csinálok, ahogy le van írva. Gondolom.
A hozzászólás módosítva: Ápr 8, 2021
(#) uniman válasza mraulajos hozzászólására (») Ápr 8, 2021 /
 
Ezért jó a többnyelvű leírás. Ha valamit nem "értek" meg magyarul olvasva, akkor ott az angol (vagy német) eredeti szöveg, az tuti hiteles.
A hozzászólás módosítva: Ápr 8, 2021
(#) mraulajos válasza uniman hozzászólására (») Ápr 8, 2021 /
 
Köszönöm! Ezzel sok mindent megtudtam.
(#) cadger válasza bajuszvas hozzászólására (») Ápr 9, 2021 /
 
Igen, ez a relé érdekelne, hogy hol van. Azt megtaláltam, hogy mely kimenetekkel lehet nyitni az egykapu, kétkaput. Csak azt nem találtam meg, hogy a visszajelzés hol van, hogy a kapu zárt állapotban van. Ez érdekelne.

Köszi a linket!
(#) bajuszvas válasza cadger hozzászólására (») Ápr 9, 2021 /
 
motor végén van egy +--os "csavar" amin állítani lehet. Az be van vezetékelve a motor mellé, ott kell a rövidzárat beletenni ha nem használod. Leírásban benne van, 19 oldal. A vezérlésen nem biztos, hogy megtalálod, mert 4 ér megy át a motortól. Valószínű "bus"-os a kommunikáció, nem analóg, hogy biztosan le lehetne róla venni a jelet.
(#) cadger válasza bajuszvas hozzászólására (») Ápr 12, 2021 /
 
Köszönöm szépen a válaszodat!
(#) kzozo hozzászólása Máj 12, 2021 /
 
Sziasztok. Nem elektromos kérdés, remélem maradhat. Egy Kling garázskapunál leszakadt a kézi nyitó. Próbálom visszakötni, de nem tudom kitalálni, hogyan volt rögzítve. Esetleg ha valakinek van hasonló, megnézné nekem, ott hogy van befűzve, rögzítve?
Előre is köszönöm.
(#) Gafly válasza kzozo hozzászólására (») Máj 12, 2021 /
 
Át van dugva a lyukon, és a másik oldalon egy görcs.

huzo.JPG
    
(#) uniman válasza kzozo hozzászólására (») Máj 12, 2021 /
 
Ez ugyan biztos nem "Hörmann" termék... Bővebben: Link
Meg aztán nem is a "garázskapu", hanem a garázsnyitó motor lenne a lényeg, melynek pontos típusszámát elmulasztottad megadni...
Következő: »»   22 / 27
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem