Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   309 / 340
(#) Hp41C válasza fleza hozzászólására (») Júl 21, 2021 /
 
A műszerfal mögé úgy kellett behelyezni, hogy biztosítsa a jó és tartós csatlakozást a kábellel.
(#) fleza válasza Hp41C hozzászólására (») Júl 21, 2021 /
 
Köszönöm!
(#) Hp41C válasza fleza hozzászólására (») Júl 21, 2021 /
 
A hiba előjött, ha kiszerelt műszerfallal próbálták indítani. Nem indult.
Járó motornál le lehetett csatlakoztatni a műszerfalat, a motor nem állt le.
(#) fleza hozzászólása Júl 21, 2021 /
 
Tipikusan így viselkedett "A hiba előjött, ha kiszerelt műszerfallal próbálták indítani. Nem indult.
Járó motornál le lehetett csatlakoztatni a műszerfalat, a motor nem állt le."
A csatlakozó érintkezés hibája volt a ludas.
(#) proli007 hozzászólása Júl 30, 2021 /
 
Hello!
" Mini Cooper vonóhorog bekötés a probléma. Ez egy 2008-as évjáratú 3 ajtós kocsi. A féklámpa egybe van építve a helyzetjelző lámpával. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a lámpatestben 2db 12V 21W-os egyszálas izzó van beszerelve. Amikor a helyzetjelző lámpát bekapcsolom, akkor az izzó csökkentett fényerővel világít. A mérhető feszültség 5-6V. "

Feltehetően nem 6/12V-al működik a lámpa, hanem PWM vezérléssel csökkentik a fényerőt.
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2021
(#) Lapiszi válasza proli007 hozzászólására (») Júl 30, 2021 /
 
Köszönöm szépen
(#) Lezli46 hozzászólása Aug 6, 2021 /
 
Sziasztok!



Tudna valaki segiteni??? mert megsüllyedtünk...



Audi A2. AMF. 1.4 Tdi. 2003.



Semmilyen diagnoszitkával sem lehet semmilyen vezérlőhöz csatlakozni.!!!!Motorvezérlőhöz sem! Obd csatiban tápok jók. Vcds-el---B-Kts-el--AutoCom-mal----Lanch-al--Obdelevenne lett sikertelenül probálva!!!



Köszönök minden segitséget



displayen van egy kormányszög hibasymbolum.Automata klima nem mükődik. Néha ABS kivillanik de pár km után elalszik!
(#) attika válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 6, 2021 /
 
VAS-al próbáljátok.
(#) Lezli46 válasza attika hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Ok----, majdnem biztos hogy nem diag eszköz választás kérdése..., hallottam olyasmit hogy müszerfali CAN csomoponti problémak is lehetnek...,
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Szia! A nyolcadik oldal lap teteje:
Idézet:
„A kényelmi rendszer központi vezérlőegysége -J393 egy elektronikai dobozban található (hamis padlón) Pozícióban
-1- elöl, a vezetőülés alatt. Hibamemóriával van felszerelve. Az öndiagnosztika kapcsolódási pontja
bal oldalon található a kárpit alatt a kormánykerék alatt.”
.... innen.
(#) Uviktor válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Szia,
Valamelyik gps távfelügyeleti szolgáltató cég szerelte védelmi rendszerét úgy,hogy az OBD 6-14 pint egy két áramkörös relével "blokkolta" és csak akkor engedte a diagnosztikát ha a rendszert szervíz módba kapcsolták.
Ha van valahol szám tasztatúra akkor gyanús.
Az A2 azokból az időkből való,amikor ezt így csinálták.Ha persze Magyarországon először forgalomba helyezett autó.
Üdv!
(#) Lezli46 válasza Uviktor hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Köszi mindnekelött.....,kinntről hozták..,tasztaturát nem láttam az Obd csati mögé sem néztem be kétségkivül.


üdv
(#) Uviktor válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Üdv,
Ha ebben van adatbusz diagnosztikai interface,akkor esetleg az lehet...Sajnos láttam már hogy a kici kínai OBD csatlakozó pinek a csatlakoztatáskor kitolódnak hátra és összeérnek.Ha pont a +12v-al ér össze a can az végzetes lehet.
Üdv!
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Szia Kedves Imre!

Szerintem az auto oldaláról van probléma a csatlakozással.,ennyifajta diag nem lehet rossz...

Ez a audi A2-es 1.4Tdi AMF .CAN--es..,Minden vezérlő közti kommunikáció CAN buszon megy--ez ami biztos.

A dignosztika viszont valószinüleg a 7-es K-vonalon. Ez annyira már nem biztos.

A KM-ora csoportban van a Gatewei -.ez is biztos.( immó is itt lakik mellesleg..)

VCDS el való csatlakozáskor a tesztnél ., nem irta ki hogy "CAN Ok"! .,Nem tudom hogy ez nem hiba-e? Késöbbi Audiknál , tesztnél mindig OK van a CAN-él!
Hallottam olyan infót a Tacho-Stekkernél esetleg kontakhiba lehet...,nem ellenöriztem.

Kérdés: Ha Obd csatiban a 6-14 Can csatinál csinálnék multiméterrel és szkoppal is egy CAN Busz tesztet.,akkor itt látható lenne egy CAN bus hiba a hálozaton.,vagy esetleg egy vezérlő hiba ami blokkolhatja a diagnosztikai hozzáférést ??
üdv Laci
(#) Lezli46 válasza Uviktor hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Nem igen értem...,, arra gondolsz hogy a kina VCDS tüje okozhatja- okozhatta a kommunikáció hiányát??? Elöttünk más mühelybe probálták Bosch Kts - el de ott se sikerült...,

Üdv
(#) Uviktor válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Igen,erre gondoltam,hogy talán egy hibás diag.eszköz elvitte a can gateway OBD-hez tartozó can ic-t?
Persze most csak találgatok...
Mindenesetre én biztos ránéznék az OBD vezetékeire ..
Kintről hozott autónál azon sem lepődnék meg,ha bedugtak volna a burkolatba egy bontott csatlakozót...hogy ne tudják kiolvasni mennyi a valós km...
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 7, 2021 /
 
Az nem lehet, hogy chip tuningos a kocsi és a bennlévő chip írásvédett? Azt nem lehet kiolvasni csak ott ahol ezt elkövették vele, mert féltve őrzik az ilyen jellegű adatokat. Lehet, hogy a gazdája nem is sejti, hogy ilyen a kocsija és esetleg ezért nem is szólt erről?
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Aug 8, 2021 /
 
Nem tudni semmit az esetleges elözményekről ..,és mi a "véleményed"egy kapcsolási rajzról? Kivált a CAN hálozatról--. de egész motorvezérlés is Ok...

audi A2 1.4TDI AMF 2002.08 WAUZZ8Z13009248
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 8, 2021 /
 
Jól gondoltad Te azt, hogy a 7-es K vonalon kommunikál a központi kijelző egységgel ami a 6-os és 7-es L ill. H CAN-on a ECM-el és a TCM-el. A jobb oldali rajz az jobban érthető.
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2021
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Aug 8, 2021 /
 
Szia!

Ugy néz ki hogy sehogysem tudsz csalódást okozni..,igen közel állsz tehát egy dupla like-mancshoz..,ha még egy kérdésre jön a válasz....

A CAN ADAT -részt azt tudom követni..,itt is látni hogy hatalmas Gateway lakozik a müszeregységben.Ez tehát Ok.

Kérdés : A rajzon az "X11" akar lenni valószinüleg az Obd diag aljazat---az 5 jelölés ., akar a 7-es PIN diag vonal lenni???? ECU 16 Pin-ből jön a rajzon

üdv és nagyon köszi!!!
Laci
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 8, 2021 / 1
 
Igen, igen, jól gondolod! Az X1 az OBD csatlakozó volna. Az A130 az az IMMO a másik kettő jelölés az a kijelzőre vonatkozik mint összegység és kijelzője. Az A57 pedig a TCM (kipörgés gátló) modul volna. Ezért is raktam fel mindkét helyről a rajzot, hogy látni lehessen vonalasan és részletesen is, hogy hogy van kapcsolat az átjáróval. Az AD progi az részletesebb volt szerencsédre.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Aug 8, 2021 /
 
Kedve Imre!


nem ragozom ---Nagyon köszi!!!!

üdv Laci
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Aug 8, 2021 /
 
Akkor sikerült csatlakozni a vezérlőhöz nincs tuningolva a chip?
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Aug 9, 2021 /
 
Szia!

Még nem jött vissza az autó--csak "diagolási" kisérlet történt multkor---mindenképp referálok ha aktualizálodna.

Üdv L.
(#) Baxi hozzászólása Aug 10, 2021 /
 
Hi Mesterek!
Van egy ilyen hibás komponensem a kocsiba, Ford Focus 2001-es. Az esp modul egyik résztvevője (Ford Yaw Rate ESP Sensor) Gondolom valamilyen gyorsulás mérő kütyü.
Nagyából semmit nem találok a komponensek 40% ról. Középen a 1080 feliratú elképzelhető hogy kristály?
Vagy valami ötlet amit érdemes megnézni stb?
Válaszokat előre is köszönöm.
Már a bontott alkatrész beszerzése folyamatban van, ha össze áll a rendszer kell ezt szervizzel megnézetni, pl.: kalibrálni stb?
A hozzászólás módosítva: Aug 10, 2021
(#) VIM válasza Baxi hozzászólására (») Aug 11, 2021 /
 
Szia! Honnan vetted le ezt a dobozkát. Ez nem a keresztirányú gyorsulás érzékelő vagy kórmányszög elfordulás érzékelő? Mi a valódi ok ami ezt a "kütyüt" okolja?
(#) Gafly válasza VIM hozzászólására (») Aug 11, 2021 /
 
Szerintem az ülés alól szedte ki, és tekeredés irányú gyorsulásérzékelő.
Magyarul perdület szenzor.
A lényeg a fém tokban van, de nem kvarc.
Egyébként igazad van, az okra én is kiváncsi lennék...
(#) VIM válasza Gafly hozzászólására (») Aug 11, 2021 / 1
 
Az elnevezést azt a Fordos hibaelhárítási leírásból szedtem .... a többi az már nagyon magyarított, hogy perdül, tekeredik. A menetstabilizátor rendszere elég bonyolult inkább nem taglalnám.
(#) Baxi válasza VIM hozzászólására (») Aug 11, 2021 /
 
Sziasztok
Az anyós ülés alól lett kiszedve. Anno vagy 7 éve volt egy köröm a másik szenzorral (ennek a párjával). Ott a zselé felcibálta a leforrasztott IC-t a nyákról. Melegben üzemelt, hidegben meg hibába volt a modul. Az a szürke modul/"kocka" amin látszik a képen hogy újra van ragasztva dobozza (muszáj volt ketté vágni).
Az a baj hogy 2db diag program "nagyjából" különböző hibát ír, de van ami egyezik, az a forgás/pördülés szenzor. Lesz időm/pénzem beviszem a Ford szervizbe egy diagra, hogy ott mit olvasnak ki.

Addig meg egy megnézést megért, hátha látszik valami.
Csatolom a képeket s a diag adatokat
(#) VIM válasza Baxi hozzászólására (») Aug 11, 2021 /
 
Nem sok mindent írnak róla de ha hibás, rossz akkor cserét javasolnak. 7Nm a meghúzási nyomatéka a csavaroknak. A kicsi a gyorsulásmérő a nagyobb (kettő csavarral felfogatva) az elfordulási szögsebesség érzékelő egy panelen.
Következő: »»   309 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem