Fórum témák
» Több friss téma |
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd!
I. A helyes tápfeszültségek megléte.
II. A kimeneten van-e egyenfeszültség.
Élesztés.
Persze, de általában Kínában is az anyacég tervei szerint gyártanak, és ma már szinte azonos minőségben. Nézd például az APPLE cuccokat minőségi termék mind, holott Kínában gyártják.
Igen.
A kis úttörő ahol tud, segít. A hozzászólás módosítva: Jan 7, 2022
Nem vagyok én látnok. Legfeljebb rosszkedvű ez ügyben. Valamikor a 90-es években, megkésve sikerült videót venni. Nem volt olcsó, de hamár, jót szerettem volna. Zárthoz ragaszkodtam a por miatt. Ez egy Sharp készülék volt akkor, 70E táján. Az is Japán volt, de nem ott rakták össze. Valami NSZK-ban. A mai napig működik, mind a három sebességen, pedig mint első magnót, igencsak használtuk anno. Igaz most szerényben van hibernálódva.
Ha elég jó a minőségi kontroll, akkor persze.
Idézet: A (volt) Német szövetségi köztársaság (nyugatnémet ország) „Valami NSZK-ban” A hozzászólás módosítva: Jan 7, 2022
Persze, de talán nem véletlen, hogy a Marantz drágább berendezései készülnek Japánban és az olcsóbbak Kínában
Az a NAD22 egy D osztályú erősítő. Talán az egyik legjobb, amit gyártottak.
Itt valóban van "0" torzítási adat
Kimeneti teljesítmény : 2x 160 W ( RMS , 8 Ohm , 20 Hz ... 20 Khz , 0,002% THD ) THD: 0,002% (névleges teljesítmény) IMD: 0,002% (névleges teljesítmény) Teljesítmény sávszélesség: 5 Hz ... 100 Khz (IHF, 8 Ohm, 20 Hz ... 20 Khz , 0,002% THD) Kapcsolási torzítás: 0 Átmeneti intermod. torzítás : 0 (LPF fc = 100 Khz ) Frekvencia válasz: DC...300 Khz (+0 / -3 dB ; DIRECT bemenet, 8 Ohm) Szubszonikus szűrő: -6 dB / oktáv 16 Hz alatt Bemenet: 1 V / 100 kOhm S/N arány: 120 / 100 / 75 dB (IHF-A / IHF A-202 / DIN) Csillapítási tényező: 200 (1 Khz , 8 Ohm) Méretek: 46 x 20,35 x 41,75 cm Súly : 28 kg .
El is hiszem. Azt a tradicionális szuper-A áramkört amikor kitalálták, elég jónak bizonyulhatott, hogy a piacon maradt sokáig. Még ma is verheti a legtöbb konkurensét.
A NAD felkérésére tervezte az m22-őt Bruno Putzeys. Csak 2 millió, de ez a legkomolyabb gép amivel valaha találkoztam. Persze UcD. Nem tudok róla, hogy egy darab is lenne belőle az országban. Senki nem forgalmazza.
Hát, ott se nulla a torzítás közel se, de amúgy is kezdem elveszteni a fonalat. Nemrég mintha azt írtad volna, hogy nem jó a sok alkatrész a jelútban mert mindnek torzítása van, a krell az kimondott alkatrésztemető. Persze, lehet hogy ez a félvezetőkre nem vonatkozik, azokból minél többet rakunk egymás után annál jobb lesz. Nálam csak néhány alkatrész van a jelútban, de ahogy elnézem abból se mindegy melyiket teszem be, meg hogy mér szól az egyik így a másik meg úgy. Van 3 azonos értékű kondi, a felső képsoron a 10kHz-en mért értékük felettük a veszteségi tényezőjük, az alsó képsoron meg a 100kHz-en mért soros veszteségi ellenállásuk. Nem kis különbségek vannak... Pedig itt a fórumban azt tanultam, hogy a 22nF az 22nF.
A félvezetőket meg felesleges is bármire mérni, lineárisak, se hőtorzításuk, se belső kapacitásaik szóval semmiféle olyan jellemzőjük nincs ami bármiféle módon bármit is befolyásolna, vagy netán tompává, esetleg fémesen csilingelővé tenné egy egy hangszer hangját.
Érdekes. Pedig ha ennyire jó cucc, akkor biztosan lenne rá vevő is. A NAIM a maga 25 milliós árával is a piacon van, és a Lölő féle milliárdosok biztosan veszik is mint a cukrot.
A Statement-nek nincs valami jó híre high end körökben, mint általában egyik Niam-nek sem.
Ez az a tipikus parasztvakítás esete és nyugodt lehetsz, ez nem bírná napi 24 órában a teljes kivezérlést. Egyik ilyen jellegű gép sem diszkózásra való - nem is arra van tervezve.
Biztosan igazad van, csak az a furcsa, hogy ha az egyik legjobb cucc csak 2 milla, arra miért nem fordult rá egyik High-End kereskedő sem.
Vagy ami késik nem múlik?
Most azonban nem értelek... Nem vagy Te sem már mai gyerek. Elfelejtetted, hogy az online szakmában nincs raktárkészlet. Egy kereskedő mit csinál egy esetleg visszaküldött 2 millkás cuccal. Gondolod, hogy adott gyártó csak úgy visszaveszi tőle, mert valakinek nem jött be?
Ebben benne van, az is, hogy ez egy pwm erősítő. Néhány tv-ben láttam ilyen végfokot, katasztrófális hanggal. Ha az emberekben ez marad meg, akkor biztosan nem vesznek ilyet. Ez a technológia is az olcsósítani áldozata lett. A másik meg, hogy nagyon keveset tudnak erről az egészről. Azért külföldi fórumokon hangamatőr berkekben sokaknál van ilyen jellegű erősítő etalonnak. Amit utoljára láttam, ott egy UcD 180-as volt az etalon, ami egy kezdetleges valami egy NAD-hoz képest. Csak egy nagyon drága analóg tudta leváltani.
Megnéztem ezt a Bruno Putzeys gyereket. Komoly háttere van, nem vitás.
A NAD m22 végfokban először nem fedeztem fel a D osztály jellemzőit, de aztán rákerestem az UcD struktúrára, és kitisztult a kép.
Jogos, de a High-End cuccokat biztosan nem online webáruházakban veszik a tehetősek.
Azt meg kell nézni, megtapogatni, ellenőrizni hogy az arany berakások eredetiek, meghallgatni a helyszínen több szintén High-End hangsugárzóval. Ennek szertartása van kérem szépen, nem csak leülök a gép elé, és berendelem a legdrágábbat. Bár biztosan van olyan szuperfülű milliárdos is aki a titkárnőjét bízza meg, hogy vegye meg neki a legdrágábbat.
Fázistolós, önrezgő. De hogy minek a rövidítése az UcD azt nem tudom... Valaki megmondhatná.
Hát ennél azért fantáziadúsabb nevet vártam.
Az a gond, hogy ez neked nem a hobbid és nem is érdekel szerintem. Én azért kezdtem ezzel foglalkozni még '80-as években, mert akkoriban semmit nem lehetett kapni, vagy nem tudtam megfizetni (mint ahogy ma sem tudom). Hát megpróbáltam jobbat csinálni. Van aki szerint nem sikerült, mert nincs benne cső.
Abban igazad van, hogy vannak sznobok. Megveszi a Mark Levinson-t és kételkedés nélkül azt hallgatja, mert tudja elég drága volt ahhoz, hogy ez csak jó lehet ennyiért. De a legtöbb hifis a fülére hallgat és nem lehet akármit rásózni - és ez nem árfüggő nála. A legjobbat veszi meg abból amit megengedhet magának... az aranykeret pedig egyáltalán nem érdekli.
Azt írtam, - csak nem figyelsz - hogy kevés alkatrészből is lehet jót csinálni, mert alig van valami a jelútban és ez is tud előny lenni, mint pl, a régi "világ legjobb erősítőjében", a HTA30-ban.
Szerencsédre megint a te kezedben a világ legjobb erősítője, csak ebben csak ebben most csövek vannak - és mindenki más úgy hülye ahogy van. Próbálsz gúnyolódni, de ezzel szerintem csak magadat járatod le mindenki előtt. Előttem már nem. A 22nF-ról meg csak annyit, hogy éppen az fog legrosszabbul szólni ezek közül amit a legjobbnak mérsz. Az az MKT. Már ha jelútba akarod tenni. Kíváncsi vagyok a teszt eredményére (már ha lesz és nem hallgatod el). A hozzászólás módosítva: Jan 7, 2022
Az meg lemaradt, hogy sok alkatrészből még jobbat lehet csinálni, mint kevésből, csak én nem tudok. Azt a Krell-t nem hallottam szólni, de a "nagy" Marantz-ot igen. És nem volt rossz.
Az MBL és a Kharma jobban szólt, de azok a 150 milliós kategóriában voltan voltak. A Burmester is inkább monumentális hangzású volt, de a németek megtapsolták. Ebben a kategóriában már lehet jó hangot hallani, de ezt egy ember nem tudja megcsinálni... nem sorolom mennyi lehetősége nincs meg hozzá a pénzen kívül. Az, hogy te építesz egy csövest, vagy én egy földelt kimenetűt csak minket érdekel itt fórumon. A világ ezt le....ja. Viszont jól el lehet marakodni rajta, a többiek meg röhögnek. |
Bejelentkezés
Hirdetés |