Fórum témák
» Több friss téma |
A probléma az, hogy nem tudom, hogy mitől mozog lassan mind a 2 oldal. Ha egymás után van működtetve, akkor látszik, hogy amelyik először mozgott, az belassul, ill. ha teljesen fent vagy lent van és úgy van működtetve, akkor hatással van a másik sebességére. Tehát olyan, mintha lenne benne valamilyen áram határolás, de a rajzról nem derül ki semmi ilyesmi. Ha a motorok vannak így gyártva, akkor viszont nem lenne szabad egymásra hatással lenniük. Még az is érdekes,hogy ha ütközésig vannak mozgatva és úgy kapnak áramot, akkor nem égnek le ill. biztosíték sem olvad ki. Nekem kicsit fura, de olcsó megoldás.
Nincs korlátozás sem, mert a hosszú vékony vezeték az nem az. Végállás meg nem kell annak az ablaktörlőnek amelyik csak akkor megy, ha nyomják a gombot. Nem jellemző, hogy rátámaszkodjanak a kapcsolóra, de ha mégis, ott a biztosíték. Az üveg járat szorul. Vagy megbillen az üveg és befeszül, vagy egy kis nem ragadós kenőanyag és a probléma megoldva. 10 évig nyüstöltem egy 99-es modellt.
A hozzászólás módosítva: Júl 24, 2021
Sziasztok
P0420 hibára a megoldást megtaláltam. Nem a katalizátort, és a lampdaszondát kell cserélni. Cikket írtam, moderátorra vár. Én 1.5 swiftet használok. 2 hónapja mióta javítottam egyszer se dobta ki a hibát.
Sziasztok
1.5 swift navigatorban van alapjárati motornak biztosítéka? Ha igen, hol? Hiba, hogy lefullad a motor, nem tatrja alapon. Köszi előre is.
Figyeld az alapjárati motort gyújtásráadáskor. Ha mozdul egy kicsit, meg van a tápja. De ha kicsit mozdul, lehet, hogy szorul és azért nincs alapjárat.
Egyedül nem tudom tesztelni, de köszi
Sziasztok!
Swift 1.3i 1995. Ablaktörlö szakaszos üzemben nem mūködik egyáltalán. Mindkét folyamatos törlés korrektül müködik! Ráadásul mind a lassú, mind a gyors folyamatos üzemmódban jól mükődik a végállásfunkció is. Mi lehet a probléma?? Helyileg hol lehet egy intervallum relé beszerelve?? Esetleg egy kapcs.rajz az ablaktörlő áramkörröl?? Köszi minden segitséget!
Az ablaktörlő kapcsolóban van az ütemadó. A reléje a kép alján RLY felirat alatt.
Köszi!!!!
Fantasztikus vagy!! Keresgélhettem volna... Üdv!
Ha lud akkor legyen kövér..
Van ertelme ott a RLY alatt ., valami matatkodni egyáltalán??? 10000ft körúl van bontóban.. Köszi
A te időd és pénztárcád, hogy van-e kedved vagy időd foglalkozni vele. 9V-os a relé, de nem biztos, hogy az a baja, van ott még néhány SMD alkatrész. Neked kell eldönteni, hogy csere vagy javítás.
Szép jó estét !Nem tudom jó helyen járok é? adott egy Wagon r+ generátor állórész fesz. szabályzó. Szeretném kiforrasztani az állórész tekercs kivezetéseket a diódahídból. milyen pákát használjak ? a weller valahogy nem viszi. Ha vennék mondjuk egy egy 150W teljesítményűt ? aztán visszarakáskor szintén ilyen kemény forrasztás kell hogy legyen ?
Sziasztok!
Suzuki Swift Sedan 2002 1.3 16V figyelmeztető jelzője nem csipog. Hol keressem a biztosítékot? Emlékeim szerint egy 1999-es Sedan-ban egy kábelkötegen volt a kormány alatt, de ennél hiába bontottam le a kormány alatti burkolatot, nem találom. Merre keressem? Előre is köszönöm!
100W már elég lehet, de vigyázz, ne melegítsd túl.
Szép estét!Mivel ügyesen szétszedtem és nem találtam hibát a diódahidakban , töltés feszültségszabályzót szeretnék kimérni-vizsgálni .Megtehetem e ezt a hagyományos módon? (a két kefére izzó a másik két kivezetésre a táp)
Akkor, ezt is sikerült kipróbálnom.
Kedves Suzukis Kollégák!
Kérlek segítsen ki valaki engem, egy 2006-os gyártású Swiftem van (MK4 vagy nem tudom mi a helyes megnevezése), ehhez szeretnék kérni elektromos rajzot. Köszönöm szépen!
Sziasztok! Hozzám került egy 2004-es Swift Azt szeretném megtudni, hogy ezt az időkijező órát, hogy tudom úgy beállítani, hogy az este 8 az 20 óra legyen? Tehát 24 órás formában mutassa nekem az időt? Már küszködök vele egy hete, mióta megvan a kocsi! Köszönöm!
Szia!
Sajnos ez a beállítás nem lehetséges. Üdv: Gábor
kösznöm
2000-es évjáratú Swift Sedan.
Az akku fel lett töltve, de indításra ugyanúgy csak erőtlenül nyöszörög, mint ha le lenne merülve és nem bír indulni. Egyik családtagom legszívesebben megpiszkálná a gyújtógyertyákat, de én inkább lebeszélném róla. Mit lehetne megnézni? Vagy inkább hívjunk ki egy autószerelőt? (Jelenleg a garázsból sem tudunk kiállni.)
Idézet: Igen. „Vagy inkább hívjunk ki egy autószerelőt?”
Kontakt hiba az akku és az önindító között. A test vezeték szeret oxidálódni és elveszik a feszültség. Meg is mérheted az akku saruja és a blokk között . Elvben 10,6 V nak kell lennie önindítózás közben. Pár tizeddel kevesebb az még nem gond. Ha ok, akkor az önindító szorul, vagy kefék nem érnek be rendesen.
Amúgy minden világít aminek kell, mint mikor rendesen fel van töltve, ámde ugyanúgy csak erőtlenül vinnyog, mint ha le lenne merülve. Úgyis a nyár folyamán lett volna esedékes a következő kötelező műszakiztatás, legfeljebb emiatt előrébb hozódik.
Felhívtuk a helyi szervízt, holnap reggel ki fog jönni egy szaki, hogy ránézzen, és akár még az is lehet, hogy trélerrel viszik majd be, ha nem csak valami triviális probléma van...
Pont ezért írtam azokat az okokat.
Ma reggel kijött két szerelő, kitolták a kocsit a házunk elé, bebikázták, majd elgurultak vele a helyi Suzuki szervízbe. Lehetséges, hogy vagy az akku döglődik, vagy a régi öreg töltőnk nem jó már, ezt majd megállapítják. Mellesleg a gyújtáskapcsolót is kértük, hogy ellenőrizzék, mert ~3 hete majdnem nem tudtunk valahonnan hazajönni (kulcselfordításra nem reagált).
Fejlemény: máris telefonáltak, megállapították, hogy tönkrement az akku, cserélni kell. A gyújtáskapcsolóval problémát egyenlőre nem észleltek, de próbálgatják, hátha...
Az akkuhibát szándékosan kerültem, mert nem feltételeztem, hogy nem derült ki előtte a gyengélkedés.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |