Fórum témák
» Több friss téma |
Tudom valahogy növelni a teljesítményét plussz erősítővel esetleg ugy hogy mégis a fenton vezéreljen mindent hídba kötni stb barmi?
Ez egy gagyi karaoke erősítő. annak is gyenge cucc rá jöttem laikus vagyok . De mégis valami megoldás hogy meg maradjon ne keljen lecseréljem.
Vásárlástól való elállás, eladás.
Tájékozódás, esetleg tanulás, és normális vásárlása, nem kell megijedni a használt cuccoktól se!!
A "gyenge" mégi mit jelent? A belsejét ha megmutatnád...milyen végfok (IC) ketyeg benne (230V/0,4A táplálás mellett 2x200W-ot "csinál" !? :eek
Mellesleg a gyártónak 500 oldalas katalógusa van... hivatalos magyarországi márkaképviselete is van.
Érdekes jószágod van. 240v-on 0,2amper áramfelvétel a maximum a hálózatból. Ráadásul azt írja rajta hogy 100-240voltról is megy gyanús hogy kapcsolóüzemű a tápja. Bár a doboz kiépítéséből én maximum egy tda2005-ös erősítő ic-t gondolnék hogy benne leledzik.
Olvashatatlan a két smd IC felirata...tipp?:
A hozzászólás módosítva: Jún 7, 2023
Idézet: „Mit tegyek? Kukazni nem fogom” Nézegetheted, de attól a szar, az szar marad, akármennyire akarsz belőle várat építeni! Idézet: „modulnak gondolok nagyobbra tudom cserélni?” Hogyne! Csak ne felejtsd el, hogy nagyobb végfokmodulhoz, nagyobb táp is kell! Meg hűtés... Ami most benne van az pár watt.
Esetleg irnátok hozzá 2x 200 wattos modul fajtát amit a vezérlésre köthetek és hozzávaló hűtést meg tápot?