Fórum témák
» Több friss téma |
A csatlakozónál is érdemes megnézni, nincs e a pin kimozdulva, nagyon tud szivatni, ha az összedugáskor hátracsúszik és csak véletlenszerűen érintkezik.
Te meg azt hiszed, hogy rá van dugva, minden tuti
Nem hiszem, hogy az lenne a gond.
Még most se tökéletes. Megfigyeltem egy érdekes "jelenséget". Amikor elindítottam az autót, főként akkor "bolondul meg". Ez azt jelenti, hogy töröl, töröl, töröl. Folyamatosan. A relé is kattanik a térdemnél, van, hogy többet is, mint kellene. A karral nem tudom leállítani. Ha a szakaszosba teszem, akkor a beállításnak megfelelően töröl, de ha visszarakom a kart alaphelyzetbe, folytatja a törlést folyamatosan. Ez főleg a kocsi indulása után figyelhető meg, de menet közben is előfordul a többlettörlés. Idézet: Mert ekkor még hideg van az utastérben és a meleg, amit a fűtéssel csinálsz, valamit annyira elmozdít a hőtágulás hatására, hogy egy kicsit jobb a pozíció. Gyaníthatóan maga a bajuszkapcsoló rosszalkodik. Lehet, hogy a melegtől kicsit meglágyul a benne lévő kenőanyag (zsír) és ez segít a nem túl rózsás helyzeten. „Amikor elindítottam az autót, főként akkor "bolondul meg".”
Tesómék hasonló korú Audijában az ablaktörlő motor cseréje oldotta meg a gondot. Ugyanígy viselkedett, és sokszor csak a biztosíték kivétele állította meg. A motort szétszedtem, a kis csúszó kapcsolót megpucoltam, azt hittem jó lesz, nem látszott nagyon kopottnak, gyengének a rugója sem, de csak kb 2-3 törlésig volt jó. Komplett csere óta hibátlan.Relét cseréltek ők is, hiába. Biztos a kis végállás kapcsoló hibája, hogy nem áll meg végállásban, tovább viszi a lendület, utána meg már töröl még egyet....
Egyébként ha a sajátom lenne, rágányolnék egy külső végálláskapcsolót a rudazatra és örök lenne, mint a szegénység... A helyükben huszonéves autóba biztos nem vettem volna új motort.. A hozzászólás módosítva: Dec 28, 2023
Hmmm... Érdekes. Gyanakodtam már rá, de csak nem hagy nyugodni. Mindennek van oka, ennek is. Amióta utoljára írtam, próbálgattam. A kocsi indítása után egyszerűen nem lehet leállítani. Van hogy az ablak közepén áll le.
Relé kattanik. Kis idő után meg minden ok. Lehet rosszul emlékszek, de mikor a tempomatot szereltem, a bal bajuszkapcsolóhoz le kellett vennem a kormányt. Azt meg nagyon nem akarom. @Tomi111 köszi az infót! |
Bejelentkezés
Hirdetés |