Fórum témák
» Több friss téma |
Csak ne nagyon pörgesd, mert a 2 db kondi eldurran.
szerinted elég ha a generátor oldalt leszedem? vagy honnan lehet ahhoz a mechanikához hozzáférni?
Az bent van a blokkba. Legalábbis ott kellene lenni. A rudazat megvan? Annak a tengelynek ami a második képen van terhelés hatására el kellene forduljon valamelyik irányba. Ha forog, akkor csak a rudazatot kell viszzatenni rá. Azt hiszem teljesen el kell fordítani amerre tud menni és akkor úgy kell összerakni, hogy a karburátor pillangószelepje teljesen nyitva legyen. Nehezebb leirni mint megcsinálni. Azért szeretem ezeket a kis motorokat , mert szögegyszerűek.
Ha nem forog akkor a következő kérdés: Mennyire vagy műszaki ember? Mert kb 10 csavar és megvan. Blokk tömítés kellesz. Meg mikor szétborítod látni fogod mi kell a röpsúlyhoz. Ja, ránézésre már volt szétszedve a blokk úgyhogy könnyű dolgod lesz. De nézz meg egy youtube videot, briggs/tecumseh/thorx szétszedés (kb egy kaptafa mind), vannak jó magyar videok. Ha egy kis huzalamad van a műszaki dolgokhoz átlátod a lényeget. A hozzászólás módosítva: Dec 18, 2023
értem,köszi a segítséget.igen az alap koncepció fejben megvan.megnézek pár videót aztán meglátom.
Alkatrész-robbantott rajz
Igen a motorblokkban van, elméletileg a karburátort és a mögöttes lemezt leszedve be lehet látni. Egy kép, hogy nézett ki.
Látom, te is csak beszéled ezt a nyelvet, de nem érted.
A saját írásodban ÖNMAGADNAK mondasz ellent.
Továbbra is, mint mint amatőr. (Tehát, nem szakember)
Egyszer a szomszédom hozott át hozzám egy fűnyírót, hogy hátha... A motor veszettül járt, vagy alig volt alapjárata. Mint szintén nem szakértő elsőre az olajat néztem meg benne. Vagy a nívópálca volt rövid, vagy olaj nem volt benne. A többit képzeljük el. Egy motor olaj nélkül...
Esetleg tudna valaki egy kapcsolást adni ezeken felül a témában?
A problémádat nem a kapcsolás fogja megoldani.
De mivel kapcsolást kértél, bármelyik PC- tápegységszerű eszköz jó lehet. Itt sok ötlet található: https://danyk.cz/ Esetleg, akár gyári frekvenciaváltó. Egyik megoldás sem olcsóbb, vagy egyszerűbb, mint az eredeti probléma kiküszöbölése. Innentől kezdve a szakembereké a pálya. A hozzászólás módosítva: Dec 19, 2023
Köszönöm. Ha meg tudom javítani a röpsúlyt is tennék rá, mert nem szeretném kinyírni az esetleges eszközt ami rajta van, ha igazából semmi nem védi a túl feszültségtől.
Nem tudom, hogy ezeket a típusokat olajjal feltöltve árulják-e. Azért érdemes azt is megnézni, mielőtt szétszeded.
Azt se tudni, mennyit ment olaj nélkül, ha egyáltalán ez volt a gond. Azt viszont csak szétszedés után lehet megállapítani, hogy érdemes-e egyáltalán javítani.
2 ütemű a motor szerncsére
Sokat könnyít a helyzeten.
Akkor meg nem is kellet bele olaj. Mármint a forgattyúsházba.
Sikerült szétszedni. Valamiért szét tud ugrani a szerkezet. Nem igazán látom az okát még.
Tennél fel egy fotót a dolgok mostani állásáról?
A villa amit csak tologat. Ezt ugye a rugóerő huzza rá a csúszkára amit a két karmantyú emelget a centripetális erő hatására. Az a baj hogy le tud csúszni a gyűrű és kiakadnak a karmantyúk. Tehát mikor rakom össze egyfolytában feszített állapotban kellene lennie, hogy ne csússzon szét?
Köszönöm szépen a fotókat.
A valóságban még nem láttam, ilyen szerkezetet és talán azért sem értem a működését. Biztosan jó volna, ha egy olyan ember is idetévedne, aki már sikeresen vette az akadályokat. A hozzászólás módosítva: Dec 19, 2023
Hello!
Szerintem igen. Gondolom mikor már a helyén van a tengely, akkor már nem tud lecsúszni.
Ha a tengely függőleges állásban van akkor a gyűrű súlya elég lehet ahhoz, hogy a kis röpsúlyokat a helyükön tartsa?
Ha igen akkor óvatosan lehet rá tudod nyomni a helyére. Ha valami ilyen érzékeny elmozduló dolgot szerelek, akkor bekenem valami keményebb zsírral, és addig valamennyire rögzül míg a helyére nem kerül. Itt sem lehet baj belőle, ha egy kevéssel megfogatod mert a keverék lemossa hamar róla ha elindul A hozzászólás módosítva: Dec 19, 2023
A gyűrű alatti lemezen van egy elfordulás gátló kis lenez. Az volt elgörbülve. Ha teljesen a helyére tettem a főtengelyt akkor úgy nézem nem tud tovább csúszni és elfordulni a gyűrű.
Oké. Te látod a helyén 3D-ben....
Eszerint sikeresen megoldottad.
Működik a masina. Igazából a rugóedőn kellett állitani meg a karburátoron.
Nem gondoltam, hogy ilyen primitíven szabályoz. Műszerrel beállítottam a feszültséget 230 voltra. A rugóerőt kellett hozzá szabályozni. Így ha meleg a gép tartja. Ha terhelést adok rá akkor ad neki gázt, a fordulatszám visszaesés miatt. Viszont így sem védi semmi a fogyasztót ha netán felpörög a gép. Ezért továbbra is megköszönnék egy működő kapcsolást a 230 volt szabályzására.Lelkes amatőr vagyok, tehát ezért kérek működő kapcsolást,amihez megveszem az alkatrészt és próbapanelen összeállítom megfelelő érintésvédelemmel. Köszönöm.
Vegyél egy online UPS-t és tedd mögé, az kisimítja amit kell.
Azért a költség hatékonyság is szempont. Egy két ezer ft ból gazdálkodnék...
Fordulatszám elektromos szabályozása karburátor által, nem lesz megoldás rá. Ennyiből főleg nem.
Nem fordulatszámot szeretnék szabályozni, hanem a 230 v felettibesetleges feszültséget levágni.
Annyiból ez a feladat nem oldható meg.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |