Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
A net sajnos ma olyan mint a politika, sok irás csak azértjelenik meg , hogy a másikat, a konkurrenciát lejárassa, és sajnos az mindig a hátunkon csattan.
Én már jo ideje nem is olvasom ezeket, mert eddig szinte mindig ráfáztam az “okostolyások” nézeteire.
Tegnap kaptam volna tőlük 110 000-et (Ft)...ha 10 percen belül 4 különféle árut megvásárolok.
De mivel csak PayPal jáccik nálam (amin most nem volt elég summa)...így hanyagoltam. De azért kíváncsi lettem volna hogyan működik ez, vagy kamu (vagy úgy igaz, ha 990 ezres vásárlásba beszámítanak 110-et) Te kártyával fizettél?
Igen, egyszer használható virtuális Revolut kártyával. Simán ment.
Szervusztok!
Nem tudom, hogy más is belefutott-e ebbe, de az Aliexpress-en nem tudok semmit a kosaramba tenni, mert az alábbi hibaüzenet jelenik meg felül egy fekete keretben, pár másodpercre: "This item is no longer available. It's sold out or the store discontinued selling it. If added to your cart you can still view it under the "Expired items" section." Magyarán: "Ez a termék már nem áll rendelkezésre. Vagy elfogyott vagy az üzlet megszüntette az árusítását. Ha a kosaradba tetted akkor a lejárt termékek közt találod meg." Közben meg azt írja, hogy 151 db van belőle raktáron. Annyi az előzmény, hogy az utóbbi hónapban volt 3 refundom, meg még most is várok 4 termékre amik valószínűleg már soha nem fognak megérkezni, mert már a hónap elején meg kellett volna jönniük. Érdekes módon mind azután tűntek el, hogy bekerültek Mo.-ra. Nincs róluk infó mivel nem nyomon követett termékek, ezért egyelőre nem is jelentettem őket. Lehet, hogy kellene csinálnom egy másik Alis accountot és megnézni, hogy arra mit lépnek. Viszont ha ugyanazzal a bankkártyával (névre) regisztrálom akkor kilóg a lóláb, ezért nem léptem egyelőre.
Miért nem linkeled be a cuccost? Én most próbáltam ex as cuccot, engedte.
"First come" cuccnál előfordult most, hogy a termékre kattintva: Page under maintenance We are working hard to fix this problem. Please check back later. --- A cuccaidnál ez már leketyegett? addig nem lehet disputát nyitni Awaiting delivery The system will automatically confirm receipt after 89 days... A hozzászólás módosítva: Jan 27, 2024
Tessék, pl. az EU csatlakozósból 159 db van még.
Még nem értem el a disputa időszakhoz ezzel az utolsó eresztéssel. A hozzászólás módosítva: Jan 27, 2024
Erre nalam is azt irja ki pedig nekem sose volt/kellett refund
Attól függetlenül, hogy ezt kiírta, nézd meg a kosarad tartalmát! Én rákattintottam a linkedre, nekem is kiírta azt a hülye szöveget, ezért kerestem még hasonlókat, azoknál is írkálta. Ezután megnéztem a kosaram és mindegyik benne volt, de nem a lejárt termékek között, hanem normálisan. Kiszedtem onnan, majd megint rákattintottam a linkedre, most már kis se írta a szöveget, csak betette a kosárba, ahogy kell.
Vannak ilyen hülyeségei az oldalnak - kedvencem, mikor random átvált arabra, vagy más olyan nyelvre egy-egy aloldal, amit éppenséggel nem ismerek, s mindeközben felül ki van választva az angol
Köszönöm, megpróbáltam újra beletenni, de ugyanúgy az "expired" termékek közé tette. Úgy látszik én lettem az Ali Bermuda-háromszöge.
Az EU plug megy, engedné is fizetni.
A KR plug : This product can't be shipped to your address. Select another product or address. illetve expired ha beteszem a kosárba.
Közben nekem is megjavult, lehet hozzájárult, hogy töröltem a böngészőmből az összes, "ali" kezdetű weboldal cookie-ját. Viszont a kereséseimnek még mindig köze sincs a keresés tárgyához, vagyis betesz 2-3-at a keresett termékből, a többi meg a korábbi kereséseim eredménye és a már megvásárolt dolgaimé. Konkrétan a Google-el vagy a Qwant-al keresve hamarabb megtalálom amit akarok mint az Ali saját keresőjével.
Ez sajnos így is marad már, nem használ a sütitörlés sem. Ha releváns keresési eredményt akarsz, nyiss egy privát ablakot, és ott keress. Amikor megvan amire kíváncsi vagy, és a neked szánt árát néznéd meg, akkor az URL eleje felé van egy nagyon hosszú (16 szám) számsor, azt másod a bejelentkezett oldaladon a keresőbe, megnyílik a terméklap egyből. (Privát oldalon egy irreálisan olcsó árat fogsz látni.)
Ha az ár szerinti (Price) listára rányomok, akkor relevánsabb a keresés, mint a Best Match-ban
Estét! Tudja valaki ez a feszültségmérő létezik e DC 300V -os kivitelben? Én nem nagyon találtam.
Én sem.
Ez most jött velem szembe. Bár a kérdésedre nem ad választ, de érdekes lehet.
Most fordult elő először, a csomag nyomkövetés szerint elakadt egy hónapja Magyarországon, konkrétan a helyi postán ( ahol persze nem tudnak róla). Az Ali ítélete szerint oldjam meg, nem jár visszatérítés. Az eredeti csomagszámot a postán persze nem ismerik. Azt hogy félúton minek keresztelték át, nem hinném hogy valaha kiderítem. ( egyáltalán miért az én dolgom?) Úgyhogy az Alinak ez egy rossz pont.
Indoklás: Az ön által benyújtott bizonyítékok elégtelenek..... A szállító cég az Ali "tulajdona" Cainiao.... Éreztem én, a vevővédelem már lazul régóta...Most már a pénztálcám is bánja....
Reklamáld meg a postán! Nekem az elmúlt három hónapban négy csomagom nyúlták le (érdekes, ami expressone felé megy, azt mind megkapom, s nyomkövetve is van). Van panaszkönyvük, arra 30 napon belül reagálnak, ha szerencséd van és eléggé mérges levelet írsz, akkor angol melléklet is lesz (mikor hogy, nekem az egyikhez adtak olyat, hogy ezt nem követik nyomon, másikhoz nem). Most éppen két csomagom van függőben és ugyan csak 10-12 napja "local delivery", de már anyáztam náluk miatta, hátha ezúttal mégse lopják el és megkapom.
A lényeg, hogy a posta válaszlevelével felvértezve ott a chatbot jobb alul, aminél el lehet érni, hogy élő embert kapj, s neki elmagyarázni, hogy bizony elhagyták, bizonyíték is van, nyissa újra az ügyet. Ekkor bepasszintod neki a levelet és visszakapod a pénzed. Ha a posta honlapon lévő panaszbejelentőt használod, akkor hamarabb kapsz választ, s a szokásos arrogancia lesz - nem követjük nyomon, fújj egy marék lúdtollat, bármikor ellophatjuk a csomagod és vágj hozzá jó képet. Én most már megvádoltam őket lopással, érdekes azonnal tudtak reagálni és megkérdezni, hogy mégis milyen csomagokról van szó. Miután leírtam, persze a következő reakciójuk az volt, hogy 30 nap... Persze a postás hölgy reakciója se volt ám semmi péntek délután még a levél előtt. Mondtam neki ezt a két csomagot keresem, itt a számuk, erre a névre jöttek. Idézem: Idézet: Na ezután elvonult duzzogva, majd állítólag végignézte azt a hatalmas mennyiséget (állításuk szerint napi 40 csomag jön a Dunakeszi postára és pár napon belül küldik is vissza, nem tárolgatják). Használhatatlan banda az egész, a hamvaikat sóval kellene beszórni. „- Ezek nem nyomkövetési számok. Nem tudom megnézni. - Tudom, de nem érdekel, a követés szerint átadva a postának, legyen kedves megnézni itt vannak-e! - Most menjek be a raktárba megnézni? Csak ketten vagyunk, s akkor én nekem végig kell nézni egyesével! - Pont ezt kértem, mert szeretném megkapni a csomagom.”
Nekem is ugyanez volt, egy kivételével megérkeztek 1 hónappal később (persze az az egy lenne a legfontosabb, remélem még beesik).
Ez a baj az ilyen olcsó kis vackokkal, hogy nincs értelme a termék árhoz képest 3x árú szállítást választani csak azért, hogy legyen tracking és ide is érjen.
Adalék, hogy az rendben van hogy bezárták nálunk (Budapest) a helyi Postát, de még a postaládát is levésték a falról. Most mehetek öt megállót busszal, hogy bedobjak egy levelet.
Az a kérdés hogy mi van megadva érkezési dátumnak? Mert ha az még nem járt le, simán lehet hogy megérkezik, azaz bedobja a postás. Nekem is most volt egy csomag ami végülis az adott időben (több mint két hónap) megérkezett (postaládába tömködve), de előtte volt több mint egy hónap "elakadt a csomag" állapot, természetesen itthon. Meg is reklamáltam, de Ali azt mondta még várjak mert a végdátum még odébb van. És tényleg.
u.i.: vicces módon amikor láttam hogy talán elveszett, rendeltem még egyet, ami hamarébb itt lett, valami 12 nap alatt, és kevesebbért is.. A hozzászólás módosítva: Feb 11, 2024
Ha szerencséd van a https://parcelsapp.com/en -en látod, ha megváltozott a követési szám
Ez egy kis falusi posta. Bemehetek összeveszhetek a postás kisasszonnyal, de számomra annyit nem ér az egész. Felhívtam, szétnézett, a nevemre nincs a postán semmi, vissza soha nem küldtek semmit, hiszek neki. Ha az Ali a saját szállítócégének nem hisz, akkor milyen alapon vádoljam a Postát ( főleg a helyit, ahol mindenki ismer mindenkit), amiről csak valószínűsítem hogy érintett, mert a faluban más szállítmányozó nincs, és a kis kínai szerint a falunkban van a csomag....(amúgy is ezen szállítási módot választva egy másik cég hozta a csomagokat mostanában.)
Eléggé esélytelen, két hónap úton levés után érkezett valahova és már egy hónapja pihen valamely sarokban...Eléggé hányatott sorsa van. Nyugodjon békében. Igazából csak azért írtam, mert az Ali vevő védelmében még nem csalódtam, ez volt az első eset.
Ha simán lenyeled, akkor ennyi. Nekem már túl sok kellemetlenséget okozott a posta ahhoz, hogy lenyeljem a dolgaikat. Amikor még nem volt életben a "szerintünk nem fér bele a bedobónyílásba ezért ki se visszük gyere be érte" szabályuk, akkor vidáman úgy rakták be a csomagot a postaládába, hogy félig kilógott. Még véletlenül se tette volna akkor inkább az újságoknak fenntartott hengerbe, amibe vidáman befért volna és még ki se lóg belőle.
Azóta viszont ezzel a szabállyal lépten-nyomon visszaélnek. Teljesen mindegy, hogy mekkora a csomagnak látszó boríték, ha náluk landol, akkor szerencsésebb esetben nem hozzák ki, csak küldenek egy értesítést, hogy menjek be érte. Az se zavarja őket, ha ez a csomag egyébként fél centi vastag sincs és belefért egy A6-os borítékba (nem vicc - okoskarkötő szíjjal játszották ezt el). Teljesen esetleges, hogy ellopják, elhagyják, vagy véletlenül nekem kell bemenni érte. Ez utóbbi mondjuk, hogy nem zavar annyira, minthogy nem is kapom meg. Sajnos amikor ECSC kezdetű sorszámot kap a rendelés, már előre látom, hogy szerencsejáték következik, mert az mind a postához kerül. Persze az se zavarna nagyon, ha ilyenkor küzdelem nélkül kapnám vissza a pénzem, de az ali is bekeményített, bizonyítékot kérnek. A legszebb legutóbb az volt, hogy adjak nekik a posta bélyegzőjével ellátott aláírt papírt, hogy nincs meg. Na ilyet "természetesen" nem adnak, írjak a panaszkönyvbe. Szomorú, de odáig jutottunk, hogy a cuccaim jelentős részét lopják / veszítik el, az arroganciájuk pedig páratlan. Sajnos amíg végszolgáltatót nem lehet kiválasztani, addig ezek a filléres holmik a postát gazdagítják, s úgy tűnik csak azokat kapom meg, amik futárral jönnek. Na jó, pontosítok - egyetlen egy ilyen csomagom érkezett meg november óta, a többin vagy volt nyomkövetés, meg két héten belüli ideérkezés garancia, vagy lazán eltűnt menet közben. Én fenntartom a véleményem, hogy a szolgáltatásuk "minősége" a gyatránál is gyengébb és nem érdekel ki tehet róla, amíg a postahivatalban is csak az arroganciával, a nemtörődömséggel, pökhendiséggel találkozok.
Nekem tavaj 14 tételből 5 nem érkezett meg, a posta természetesen semmit nem tudott róluk. Az volt a jegjobb az alitól mikor azzal utasítottak el, hogy nem küldtem videót a megsem kapott csomagról. Volt olyan amit kétszer rendeltem, de egyik sem érkezett meg.
Ez a videó a mániájuk, tőlem arra kértek, hogy a nagyító nem 5x csak 2x nagyítású amit küldtek, hogy bizonyítsam be nekik. Pechük volt mert korábban már vettem egy 5x nagyítót máshonnan és párba állítottam őket. Visszaadták az árát.
A másik az volt, amikor a 8000 mAh-nak hirdetett ZOP Power 3S1P akku a valóságban 2 Ah-t sem tudott. Kaptak róla egy videót, ahogy végigmegy a teljes töltési és kisütési folyamat (10x gyorsítva). Annak is visszaadták az árát. |
Bejelentkezés
Hirdetés |