Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Leválasztó transzformátor
Ügyes, gratulálok.
Már korábban is szóba került, és nálad is látom a mérőegységen lévő teljesítményt, pedig ha jól gondolom nem folyik áram mert üres a dugalj. Miért látunk teljesítmény felvételt a mérőegységen? Hol veszed ezt a dugaljt? Én csak fedelesben találok az itteni boltokban (azt is le lehet venni, de mégis látszani fog, hogy fedeles volt. A hozzászólás módosítva: Okt 29, 2024
Nagyon szép lett! A dobozt gyártattad, vagy kész doboz? Típusát/gyártót meg tudod mondani?
Köszi!
Bals 714 B2P háztartási dugaljra keress. Én ITT vettem.
Köszönöm a tippet. Talán majd kipróbálom egyszer, mert most önállóskodtam, levettem a fefedeles kivitel fedelét, és megmaradó darabról levagdostam a tartórészeket. Így nagyjából egy olyat kaptam mintha sosem lett volna fedele.
Első két kép átalakítás előtt, a második két kép átalakítás után.
Kissé emlékeztet idősebb fórumtársunk klasszikus (1:15 másodperc körül) megoldásához. Bár az ordítozás és teljes szétverés még nem volt meg.
Simán lefűrészled gondolkodás nélkül a felesleges részt.
Még hogy nincsen közös vonás.
Sajnálom, hogy ennyire félreérthető üzenete van a képeknek (a videót ismét megnéztem, most sem tudom kapcsolni egyetlen mozzanatát sem).
"Simán", "lefűrészeled", "gondolkodás nélkül" jellemzés egyike sem igaz. Jól átgondolva, fűrész nélkül, megfontolt vésőmozdulatokkal távolítottam el a fedéltartót, és én elégedett vagyok az eredménnyel.
Szerintem engedd el a témát, ilyeneket én is szoktam csinálni.
A fene sem akar minden vacakért fél napot menni a boltba, rendelni meg elvből nem szeretek (csak ha elengedhetetlen). Jövőre meglátogatod a csabai találkozót és megismered fórumtársunkat, akit amúgy mindenki szeret, mint ahogyan Téged is.
Ki ez a fórumtárs? Remélem azért őt többen és jobban szeretik mint engem.
A dugalj átalakítását nem a lustaságom generálta. Több helyen is megnéztem, és mindenhol a fedeles verziót tudták csak adni. De én makacsul akartam, hogy fedél nélküli épüljön be a leválasztós egységembe, ezért nem volt más választásom. Majkimester ajánlása már csak a beavatkozás után érkezett. Lehet tudni mit jelent a Gafly? Nem tudok beleképzelni semmit.
Szia!
Ennek a multifunkciós panermérőnek mi a neve?
Köszönöm.
PZEM-021A mérőegység a bemeneti feszültségből állítja elő a saját működéséhez szükséges feszültséget. Ez egy praktikus megoldás, mert nem kell neki külön táp, de ha a minimálisan elvárt AC 80V alatti feszültséget is szeretnénk mérni, akkor már nem használható.Majkimester és Skori útmutatásai alapján átalakítottam az én mérőegységemet (itt is köszönöm az útmutatásaikat.) A folyamatot képekkel is nyomon követtem, és néhány magyarázó sorral kiegészítve mellékeltem. Természetesen többeknek semmi szüksége nem lesz erre, hiszen kapásból is megoldják az átalakítást. De mivel a szerkezet alapbekötését nehéz követni a panelen, illetve a működés sem egyértelmű mindenki számára, ezért talán segítség lehet a hozzám hasonló kívülállóknak a leírás. Kérdezem, miért van egy kapcsoló az egység jobb oldalán? Mit lehet ezzel kapcsolni? Gondolom az energia kijelzéshez van valami köze, de ha tudható pontosan mire való, akkor azt szívesen olvasnám. A hozzászólás módosítva: Nov 10, 2024
A pletykák szerint az energia számláló lehet vele nullázni.
Ez egy akku töltő esetében lehet hasznos.
A korábban berakott gyártói linken van erről leirás:
Bővebben: Link E és F pontok. 1. Röviden megnyomva a háttérvilágítást lehet ki és bekapcsolni. 2. Hosszan megnyomva, amig az energia kijelzés villogni kezd, majd elengedve és röviden megnyomva lehet nullázni az energiafogyasztást. 3. Teljesítmény riasztási szintet lehet beállítani, ha átlépi a teljesítmény ezt a szintet, akkor villog a háttérvilágítás és a teljesítmény kijelzés. Hosszan megnyomva a gombot, amig a "SET Clr" megjelenik, majd elengedve lehet a beállításba belépni. Ekkor a teljesítmény kijelző utolsó számjegye villog, ezt rövid nyomásokkal lehet növelni, 3 másodperc után a következő számjegyre ugrik. Ha kész a szint beállítása, akkor 5 másodpercig kell nyomni a mentéshez.
Köszönöm (mindkettőtöknek)!
Azért eléggé kitolás a felhasználó felé ez a rövid/hosszú gombnyomás. Ettől már csak az keményebb, amikor kefenélküli motor vezérlőt (ESC) hangoltam RC repülőgépen. Én a gázkar mozgatással kérdeztem az ESC pedig a motort hangszóróként használva (tekercs+mágnes) sípolta a válasz.
Tudod mit csinánlék az ilyen fejlesztővel?
Mint a macskával ha szivatni akarom, azaz pontosan a két lapockája közé teszek egy szelet párizsit. Érzi hogy ott van, imádja, meg le kellene szedi, de nem tudja. Azért el van vele egy darabig.
Azért legyen annyi mentsége a tervezőnek, hogy az elérhető funkciók nem rosszak, és a használatuk nem kényszeres, nem kell az alapvető működéshez.
Már sok éve használok egy másik ilyen egységet, és még soha nem volt igényem a gomb használatára.
Gondolom ez a probléma abból ered, hogy mivel a kefenélküli motor meghajtásról egy mikrovezérlő gondoskodik, született egy fejlettebb program, amit fel lehetett telepíteni a már kész hardverre, csak a felület nem volt meg, amin keresztül a kommunikáció megoldható lett volna. Így okos mérnökök ezt találták ki. Egyébként a forgásirányt, a motorféket, a PWM működés paramétereit (frekvencia, holtidő) lehet állítani. Alapértékeken is jól működik, de finomhangolva 20-25% repülési időt lehet vele nyerni. Vannak modernebb vezérlők amelyek hasonlóan modern távirányítóval már grafikus felületen állíthatóak. Nekem a távirányítón képernyő sincs, USB kábellel PC-n keresztül lehet hozzáférni.
Természetesen nem annyira bonyolult a használata és ahogy említed, nem is biztos hogy szükség lesz rá. De ha kell, ott van.
Szia!
Csak megjegyzem, kb. 10 évig gyártottam egygombos világításvezérlőt, mert infrás, wifis, tolótetős, lendkerekeset lehet kapni, de ki volt kötve, hogy csak 1 gomb lehet. Szerintem a felhasználók, mikor megkapták, vetkőzött a család...de ha ezt kérték...soha nem értettem meg.
Köszönjük a részletes ismertetőt az átalakításról. Nekem még nem érkezett meg de hasonlóan fogom átalakítani.
Észrevettem a képeken valamit. A négy csavaros csatlakozó közül kettő össze van kötve. Bár a másik oldalt nem látom, elképzelhető, hogy a két csatlakozót külön lehet választani. Ha ez igaz, akkor nem szükséges extra csavaros csatlakozót beszerelni. Persze ez majd akkor derül ki, ha megérkezik.
Én az egyik kijelzőmnél elkövettem azt a hibát, hogy kiforrasztottam a sorkapcsot, ezt nem szabad, mert a sönt értéke nagyon kicsi és a forrasztás is befolyásolja a pontosságot. Sikerült megoldanom, tanultam belőle, viszont 1 előnye volt az akciónak, hogy van képem az alkatrész oldali fóliáról, és sajnos ez alapján nem kivitelezhető amit szeretnél. A másik oldalon is össze van kötve a sorkapocs két pontja.
Köszönöm a tájékoztatást. Tehát ha nem akarunk rosszat, ne babráljuk.
Ráadásul ugyanarra a lábra megy a tápfesz, mint a mérőpont. Így nem sokat lehet vele nyerni. Mindenesetre köszönöm, köszönjük a fotót. A hozzászólás módosítva: Nov 10, 2024
Köszönjük!
Feltárult a titok a jóvoltodból.
Összedrótoztam a szabályozható toroiddal a mérőegységet, mert látni akartam minden terv szerint alakul-e.
Működik, de felszínre került egy olyan sajátosság amire nem számítottam. A mérőegység feszültség változása (frissítése) lassú, kb. 1 másodperc, és még akkor sem áll be mindig, van egy köztes érték, és a következő másodpercben (újabb frissítés) mutatja a tényleges értéket. Például ha nulláról feltekerem egy mozdulattal valameddig, akkor elsőnek mutat egy 120 V-ot majd utána mondjuk 190-et. A gyakorlatban ennek nem hiszem, lesz jelentősége, de attól még ilyen. Sajnos van egy másik anomália is, amire nem találom a magyarázatot, ezért kérdezem mi lehet a kiváltó ok? Ha nullára tekerem a kimenetet, akkor 0V-ot és 0W-ot mutat, de közben 0,02A áramot is. Ellenőriztem multiméterrel is, a feszültség valóban 0 V, és áram sem folyik a kimeneten. Első gondolatom volt, hogy talán mégis folyik ott valami apróság, ezért kivettem az izzót, tehát akármekkora feszültség is lenne a kimeneten, áram biztosan nem folyik (még mindig 0,02A-t mutat). Ez után fizikailag kikötöttem minden egyéb vezetéket a mérőegységből, csak a tápfeszültség ellátást hagytam meg (így is 0,02A-t mutat). Pontosan ebben az állapotban a tegnapi tesztek során (előző hozzászóláshoz mellékelt kép mutatja) 0,00A-t mutatott az egység. Ismét kérdezem, mi okozza ezt a változást, honnan jött be mára az a 20mA-es érték? |
Bejelentkezés
Hirdetés |