Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Fi relé kérdésSziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogyan működnek, az áramkimaradás esetén leoldó Fi relék, miért oldanak le?TINA helpSziasztok!TINA-ban kezdő vagyok, bár egyszer jó 10 éve már játszottam vele, és akkor virtuálisan szkópoltam is. Most valahogy nem jön össze. Én bénázok valamit? VF1 és VF2 mérőpontok már vannak, mégis panaszkodik, hogy nincsenek kimenetek. Hol a csont? Köszi!
Hello! Kidobod a szkópot, majd újra kiválasztod. Akkor megjelennek a mérőpontok és a Channel ablakba kiválasztod mit szeretnél látni. Mellesleg a zénereket záróirányba használjuk.
Vagy még egyszerűbb, ha kidobod a szkópot, és tranziens analízist indítasz. Ekkor egy diagram ablakot dob fel, amiben minden mérőpont grafikonját megrajzolja.
A hozzászólás módosítva: Hé, 20:52
Köszi. A zenereket még elfelejtettem megfordítani, miután a 4007-eseket már megfordítottam, hogy alul legyen a negatív