Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vásárlás, hol kapható?
 
Témaindító: Gamo, idő: Okt 14, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   59 / 437
(#) Bowman hozzászólása Szept 3, 2008 /
 
Sziasztok!

Én keresem azt az embert, üzletet aki VFD kijelzős kittet csinálna (vagy adna el) nekem HTPC-hez.
Tud valaki segiteni ez ügyben?
(#) Moderátor hozzászólása Bowman hozzászólására (») Szept 3, 2008
 
Apróhirdetés? Huhh.. Talán lehet, hogy erre való?! Hmm...
(#) sk8erzsolti válasza Bowman hozzászólására (») Szept 3, 2008 /
 
Én kezdő vagyok..
Arról kérdeznék h rézhuzalt mondjuk nem ipari mennyiségben hol tudnék vásárolni Bp.-n vagy környékén.
Köszi
(#) Dempsey hozzászólása Szept 5, 2008 /
 
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy Bosch kézi fúrógépnek a fordulatszám szabályzós kapcsolójában az elektronika kiégett,ezért csak max fordulaton megy,nyomásra nem érzékeny.Az lenne a kérdésem hogy hol lehetne ilyen kapcsolót venni.Előre is köszi mindenkinek.
Üdv Dempsey.
(#) Szebence hozzászólása Szept 7, 2008 /
 
Sziasztok!

Toroid transzformátort szeretnék itthon kiönteni műgyantával. Hol tudok műgyantát vásárolni, és tud valaki erről valamit, hogy van-e valami trükkje, vagy csak felmelegítem és kiöntöm a toroidot?
(#) Norberto válasza Szebence hozzászólására (») Szept 7, 2008 /
 
Van kifejezetten műgyantás topik... szerintem ott írnak 1-2 helyről.
(#) Szebence válasza Norberto hozzászólására (») Szept 7, 2008 /
 
Oké, köszönöm
(#) gabor128 hozzászólása Szept 9, 2008 /
 
Üdv!

Egy TFT monitor fóliakábeleit szeretném meghosszabbítani, de sehol sem találok hozzá megfelelő kábelt.
Néztem a HEstore-ban, lomexben, hqvideo-ban, de nincs megfelelő.
2 db 36 eres kell kb 40 cm és 1 db 16 eres kb 20 cm.

Tud segíteni vki, hogy budapesten, vagy kelet pest-megyében hol lehet beszerezni. Vagy valamilyen alternatív megoldást találni.
(#) Steve hozzászólása Szept 14, 2008 /
 
Mi történt az elektroncso.hu oldallal, kellett volna onnan egy pár dolog.