Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Nem értem, hogy mit kértél?!
Nem gondolnám, hogy keményítettem volna.
Bocs, hogy megkérdezem, de kifejezhetem nemtetszésemet a „komám” és hasonló igen ….ó megszólítással kapcsolatban?
A Köbzoli csak kérte a témamódosítást!
Ok, így értem!
Nem tudtam, hogy mindig van, akinek a hangulatához kell igazodni. Ha így van, nem fogom szem elől téveszteni.
Ha nincsen kedvem részegek közé keveredni, nem megyek a kocsmába. Nekem még nem jutott eszembe megszabni másoknak, hogy mit tegyenek, vagy ne tegyenek.
Nem. A 371858 -as válaszod után NEM. De ezt itt zárjuk le!
Felnőtt ember nem a másikat szólít fel egy téma lezárására, hanem a maga részéről lezártnak tekinti és nem szól a témához többet.
Úgy gondolom, hogy joga van valakinek egy szabad fórumon, kérni azt, hogy váltsunk témát. Persze ezt figyelmen kívül hagyni is joga van a másiknak. Illetve a nem hozzászólás is jelent valamit. Hogy utánna azt ti így reagáltátok le, az elég szomorú. :rinya:
Ha egy picit visszaolvasol, én is csak azt írtam le tegnap, hogy kifosztották a lakásunkat. Nem mondom, hogy segítettem nekik, de mivel annál többet nem nagyon tehetek, mint hogy azokat a gyerekeket, akiket tanítok igyekszem becsületes útra terelni, akármilyen is az etnikai hovatartozása, és arra nevelni, hogy becsüljék meg a tudást, és találják meg a helyüket a társadalomban, ezért jobban érdekel valami vidámabb téma
Idézet: „Illetve a nem hozzászólás is jelent valamit.” Számomra azt, hogy tiszteljük egymást (pláne a börze-tali óta), s tiszteletben tartjuk a másik kérését, s megpróbálunk eleget tenni neki.
Jó éjszakát mindenkinek, mára kivonom magam a forgalomból, elfáradtam. :oooo:
Neked is jó pihenést!
Azért valamit nem értek. Miért akarsz sima txt szöveges .pas forrásfájlokat obj-é alakítani ? Hiszen az le sincs fordítva. Mert az eredeti kérdés erről szólt. Ha assemblyben akarod viszontlátni akkor az exe-t kellene dissassemblálni de az mire lenne jó a forrás birtokában ? Ha pascalban akarsz assembly betéteket, arra ott az ASM...END direktíva. Az lehetséges, hogy ez a Turbo/Borland obj egy saját formátum ami a karakterkészletek és a bgi fájlok exe-be fordításához kell, akkor valóban nem jó a célra, bár a helpje szerint bármilyen bináris forma jó neki. De akkor se értem a célt
Köszönöm, neked is!
Semmi komoly, csak időtöltés.
A dolog lényege. Ha a C–t fordítjuk, lesz egy *.obj ami könnyen konvertálható *.asm-re. Pl, meg lehet figyelni, hogy egy ciklus, vagy bár mi hogyan néz ki asm-ben. A C-t nem igazán kedvelem. Inkább Pascallal próbálkoznék, de az fordításkor alapban nem ad *.obj-et. Erre lettem volna kíváncsi, hogy hogyan lehetne rávenni, hogy csináljon *.obj-et.
Aki az utakon (vagy bárhol máshol) magára sem vigyáz még ilyen szinten sem, az vajon hogy vigyáz másokra?
Rendszeres bringásként nap mint nap megélem azt a helyzetet, hogy minden forgalmi szituációt úgy kell felmérnem, hogy Idézet: . A jobbkezes utcákban először mindig balra nézek, hogy lássam, élhetek-e az elsőbbségemmel, vagy inkább hagyjam elhúzni a bálnamercit - utóbbi nyilván a saját életem bizonyos fokú féltése miatt van, mert ha kihajtok elé, nem biztos hogy megáll. Hiába közelítek kellő sebességgel/határozottsággal, sokszor semmibe vesznek. Ilyesmi főúton is történt már, ahol békésen tekertem olyan 38-40km/h körül, és egy autós simán kihajtott elém az előttem kb 5m-re lévő mellékutcából. Satufék, majdnem fejre estem, de meg tudtam állni. Ő meg lehet észre sem vette hogy majdnem elgázolt. És van még ilyen történetem szám szerint vagy 8-10 darab ami most így nagy hirtelenjében eszembe jutott.„na itt vajon megkapom-e az elsőbbségemet?” Ezen kívül szerintem ha én megtisztelem azzal az autósokat, hogy nem előzöm be őket jobbról (ahogy sajnos nagyon sok bringás teszi), akkor talán ők is megtehetnének annyit, hogy nem próbálnak meg leszorítani a sávomból például. Erre jó megoldás lenne a bringaút, de ha éppen sietek valahová, akkor nem biztos hogy 8-10km-es kerülőket akarok tenni csak azért, hogy bringaúton mehessek. (meg amerre általában tekerek, egyébként se nagyon van ilyesmi). Száz szónak is egy a vége, mind gyalogosként, mind bringásként csak magunkra lehet itt számítani, mert mások nem vigyáznak ránk. Autóval is hasonló a helyzet, bár ott maga a kaszni a legtöbb embernek szokott adni egy valamilyen szintű biztonságérzetet, amitől egyesek legyőzhetetlennek érzik magukat.
Micsoda igényeid vannak Tulajdonképpen a Borland cég fordítójának az optimalizálási eljárásait szeretnéd ellenőrizni ? Végül is kinek mi a hobbija. De biztos nem fog tetszeni amit látsz, mikor hogy sikerül neki. Én biztos nem fordítgatnám vissza, inkább előszedném a régi assembly tankönyveimet ha optimális kódot akarnék. Abban egyetértek, hogy a Pascal egyszerűbb a C-hez képest, ASM betétekkel meg meglepően egyszerű és gyors progikat lehet csinálni. Esetleg gondoltál a Dos-os Free Pascal-ra ? 32 bit, korlátlan memóriakezelés lapok nélkül, még több objektum, VESA Truecolor grafika...
Nem ellenőrizni akarom, csak megbámulni.
Nekem a programozás, csak hobby. Ez a kis játék csak a dolog megértéséhez kell. Olvasgatok közben egy könyvet az asm-ről. Na nem az Agárdi-félét. Megvan ugyan mindkét kötet, de nem igazán izgat. Szerintem nagyon gyenge tákolmány. Belecsap a dolgok közepébe. Engem ennél mélyebben érdekel. Írjunk ide ezt, amoda meg azt, hát az nem lelkesít. Szeretem tudni, hogy mit és miért. Ebből is meg lehet tanulni, csak rengeteg felesleges erőlködéssel. Direkt a DOS-os dolgokra hajtottam.
Én is elköszönök, békés estét mindenkinek, sziasztok!
Az éjszakai baglyoknak üzenem, csak halkan huhogjanak, mert aludni szeretnék. Ma nincs erőm tovább huhogni
Én most csinálom a jogsimat, és amíg nem jártam KRESZ tanfolyamra, el sem tudtam képzelni, hogy milyen szabálytalanul közlekedem biciklisként! És szerintem egyes helyzetekben feltételezhető a biciklista tudáshiánya is. A csoportunkból többen egyetértettünk azzal, hogy jó lenne, ha a bicikliseknek lenne egy ilyen tanfolyam, persze ingyen a legalapabb ismeretekkel. Nem azt akarom ezzel mondani, hogy mindig a bicajos a figyelmetlen, de velem is sokszor előfordult, hogy tanácstalanul állok a kereszteződésben, a kocsis meg rám vár, mert nekem lett volna elsőbbségem. Ezek után csak annyit írok, hogy szerintem nem lenne hasztalan, ha már kiskorban elkezdődne egy ilyen felkészítés a közlekedésre. Szerintem biztonságosabb lehet(ne) így a közlekedés egy idő múlva...
Igen, ezzel teljes mértékben egyet értek! Valóban szükség lenne egy céltudatos programra, ami már fiatalon (akár gyerekkorban is) felkészítené az embereket a közlekedés minden aspektusára - vagy legalábbis az alap dolgokra, amik ismerete pl gyalogosként vagy biciklisként elengedhetetlen.
Mellesleg én is csak a KRESZ-tanfolyam folytán kezdtem el odafigyelni a lehetőleg szabályos bicajos közlekedésre. Na és azt elfelejtettem hozzáfűzni az előző hozzászólásomhoz, hogy azért persze vannak ám nagyon előzékeny autósok is - ha látja hogy későn ismertem fel a forgalmi helyzetet (például neki elsőbbsége lenne), és már nem biztos hogy meg tudok állni, akkor inkább ő áll meg, és átenged. Ilyen is esett már meg velem - bár meg kell hagyni, ilyen fajtából sajnos kevesebb van mint "állatból".
Ettől rosszabbat mondok. Mivel '79 -óta foglalkozom oktatással, - időszakonként vizsgáztatással, - így tudom, hogy hivatásos g.k.vezetők időszakor KRESZ vizsgaeredménye megfeleltségben 8% alatt van. Az úrvezetők eredménye ettől rosszabb! Az új (első) vizsgázók eredménye országos átlagban 42-43% a megfelelt. Minden tanfolyamom elején elmondom, hogy ne figyeljék a közúti forgalmat, ne kérdezzenek jogosítványos családtagoktól, mert az mind félrevezető lehet.
Véleményem szerint a közlekedési morál nem független a társadalomtól. Mivel a közlekedésben a társadalom vesz részt.
„Programokra” és egyéb látszatmegoldásokra semmi szükség, mert eredménytelen. Az „átkosban” nem volt szükség külön közlekedési morálról beszélni. Nem kellett attól tartani, hogy egy rosszkedvű terepjáró tulajdonos kiszáll a csodamasinájából és lepofozza a neki nem tetsző autóst. Külön kurzus kellene a tanfolyamokon az ilyen esetek elkerülésére? Azért pofozkodik, mert nem tudja, hogy ez helytelen? Ugyan! Itt a fórumon is felszólítanak embereket, hogy ezt, vagy azt tegyenek, vagy ne tegyenek. Ez, egy nyugis társadalomban nem így működik ám! Mások kioktatása, bizony nagyfokú hiánya a kultúrának. Hogy jön valaki ahhoz, hogy valaki megpofozzon, kioktasson másokat? Mert ugye a kettő, ugyan az! Hozzászólásomat direkt nem akartam személyhez kötni, mert a dolog társadalmi jelenség. Morál, etika, amiről a társadalmunknak halvány sejtése ha van. Az oktatás, mint olyan, hát arról jobb nem is beszélni. Nem a nevelők, hanem a rendszer hibája, hogy olyan, amilyen. Jó néhány pedagógus ismerősöm van, aki szerint kár erőltetni az egyen gyerekek kiképzését. Ha egy osztályba bekerül egy nem odavaló, hát annak az osztálynak vége. Nincs eszköz a fegyelmezésre és csak kifejezetten rossz példa van. Vannak társadalmi csoportok, ahol nem tartozik az emberek mindennapjaihoz, hogy tizenéves lánykák vaginájába wc-kefe nyelét dugdossák unaloműzésből. Vannak olyanok is, ahol ez természetes. A dolog nem a jó, hanem a rossz irányába fog elmozdulni. Én sem voltam egy ártatlan gyerek kiskoromban, de a tanító, féken tudott tartani. Nézzük ezt most. Van egy gyerek, akinek a miénktől eltérő a „kultúrája”. A tanár nem igazán meri fegyelmezni, mert jön a rokonság és leveri. Hogyan lesz így tekintélye a tanárnak a többi gyerek előtt? Az úton nem azok fognak dulakodni, akiknek helyén van az én tudatuk. Hanem, akik különbnek hiszik magukat a társadalom más tagjainál. Ez, viszont nem programok kérdése. Szóval a rossz, nem azért rossz, mert nem tudja, hogy rossz!
Elképzelhető, hogy lesz olyan, akinek nem tetszik az iménti hozzászólásom témája esetleg tartalma. Szerintem ugorja át nyisson egy neki tetsző témát. Ez is a másság elfogadása ám.
Vagy vitatkozzon. (vagy kiszáll a terepjárójából és lepofoz, mert szerinte más témával kellene foglalkoznom) Szerinte...
Mi most azon gondolkodunk, hogy össze kéne állni pár szülőnek és magántanulóként kéne elvégezni a gyerekeknek az első 4 osztályt.
Lehet, hogy sokba kerülne, bár csak 1-2 tanítót kell megfizetni akiknek mondjuk a fegyelem megtartása nem lenne túl nagy gond mivel a szülők segítenék. (magyarul megmondva kapna egy maflást a gyerek, ha nem tud viselkedni, (nem fizikairól van szó kinek kultúrájától függő maflásról)). Amenyik szülő pedig ezt nem tudja megtenni vagy nem érdekli kívül tágasabb. És miért gondolkodunk erről? Miért van az, hogy ismerősöm az ovi helyett inkább magánovit nyitott mivel féltette a gyerekét? Mert az ottani "kultúra" amit lát nem összeegyeztethető azzal amit én szeretnék, hogy lásson ennyi idősen. Mert, az iskolában nem lehet gondozni a tehetséget, segíteni a felzárkóztatásban stb... Sokan nagyon várjuk azokat a magániskolákat ahol szelektálják a gyerekeket ugyanis biztos, hogy akármilyen képessége van a gyerekemnek megtalálnánk a megfelelő iskolát. A pedagógusok szerint sem lehet úgy tanítani, ha vegyesen vannak a különböző képességű, magatartású gyerekek. Mi anno szerencsés osztály voltunk az első 2-3 évben elvitték az oda nem illő gyerekeket. (Igen a cigányok közül azokat akik nem tudtak beilleszkedni). Mi pedig azokat akik ott maradtak és nem voltak jó tanulók próbáltuk segíteni. (mint ahogy engem a többiek biológiából . És működött a modell, de csak azért mert az elején kirostálták a kancigányokat a 10 éves elsőst. A cigány bűnözők a legjobban a becsületes cigányokat terrorizálják. Ezt testközelből sikerült 20 éven át tapasztalnom. Úgyhogy aki csak az elegáns pesti negyedekben él jobb, ha befogja a száját és olyasmivel kezd foglalkozni amihez köze is van. Ja amúgy kész a táncszőnyegem.
Ötödik osztályig még csak buktatni sem lehet. Az osztályzásról nem is beszélve. Csak szöveges értékelést kap az amúgy funkcionálisan analfabéta szülő. Hogyan lehetne így oktatni?
Mindenkinek jó reggelt!
Idézet: „kapna egy maflást a gyerek, ha nem tud viselkedni, (nem fizikairól van szó” Azért régebben kaptunk fizikait is! Nem haltunk bele, viszont hatalmas visszatartó, nevelő ereje volt! Ma már azért perelhet a szülő, ha a tanár erélyesen rákiabál a gyerekre, meg ha egyest ad. Mi értelme lett ennek a hú de nagy humanizálásnak? A gyerek le "Ku**a anyád!"-ozza a tanárt, erre a tanár hirtelen felindulásból, visszakézből ad egy sallert... aztán már mehet is a fegyelmi tárgyalásra. Nem ez volt a mi időnkben, függetlenül a faji hovatartozásunktól! Kész a táncszőnyeg? És még nincs a "Ki, mit épített?"-ben? Videót is kérünk a működéséről!
Ha azt hiszed, hogy teljes életnagyságban táncolni fogok a szőnyegemen......
Még valami szép "tokba" kell belerakni, mint írtam forrasztani nem tudok csak majd tavasszal. Már beszéltem egy asztalossal, lehet, hogy népművészeti faragványokkal lesz díszítve . (Amúgy táncpad nem szőnyeg, de a lényegen végül is nem változtat)
Teljes mértékben egyet értek az álláspontoddal.
Ami néha eszembe jut a kérdéssel kapcsolatban. „Felzárkóztatás”. Kit és hova is „zárkóztatunk”? Egyes csoportok ingyen megkapnak mindazt, amiért másnak dolgoznia kell. Valójában beléjük nevelik, hogy nekik minden jár, csak követelniük kell. Az eredményét naponta láthatjuk. Ezeket az aljasságokat a közülük kikerült úgymond tanultabbak erőltetik rá az emberekre, amikor éppen hatalmon vannak. Visszavonni, meg senki nem meri, mert népszerűtlennek látszana. Attól senki nem okosabb, ha kiszolgálja a világ. Éppen a tanulással szerezhető jobblét motiválná őket arra, hogy maguk tegyenek meg mindent a boldogulásukért úgy mint mások. De hát, kishazánk olyan gazdag, mint az Egyesült Arab Emirátusok. Polgárainak a születése jogán minden jár. Na jó, de akkor a nem közülük való, vagyis mi, másodosztályú polgárok vagyunk?
Több módszer is van arra, hogy a gyerek együttműködjön. Én pl soha nem ütöttem meg a kislányom és nem is fogom. Viszont az is igaz, hogy egy rendes rászólás vagy esetleg egy hangosabb "Egy, Kettő...." után tudja, hogy most már kezd fogyni a türelmem.
Viszont ehhez az kellett, hogy foglalkozzunk a gyerekkel, elismerjük, ha hibáztunk és megkövessük ha igazságtalanul kiabáltunk vele. Ha a rendelkezésre álló eszközökkel a tanár nem tud fegyelmezni egy gyereket azt ki kell emelni onnan és olyan helyre vinni ahol más eszközök vannak. A többi gyereknek JOGA van a normális körülmények közötti tanulásra nem csak annak az egy-kettőnek arra, hogy terrorizáljon másokat. Amúgy én a pedagógusok helyében egyszerűen iskola szinten felmondanék. Tudom nehéz megtenni mivel a munkahely meg a megélhetés, de ha összefog egy-két iskola pedagógusa és egyszerűen felmond elgondolkodnának talán arról, hogy hűha hogyan lesz iskola, ha nincs tanár? Addig amíg valaki elvégzi így is ezt a munkát nem lesz változás.
18 éves koromban tovább szerettem volna tanulni, de sajnos nem volt rá pénzünk. (gyakorlatilag az utazás kifizetése is gondot jelentett volna).
Nem voltam szuper tanuló aki ösztöndíjat kaphatott volna, de volt bennem akarás, szorgalom és egy területen jó voltam (közép iskola 1. osztályában megcsináltam az 5 órás érettségi feladatot 1,5 órában programozásból). Ezt elégnek éreztem arra, hogy segítséget kérjek a helyi önkormányzattól. Idézem szinte szó szerint: "Ha roma lennél természetesen járna, sőt sokkal több is járna, de így sajnos nem tudunk semmit adni." Ekkor tanultam meg azt, hogy soha többet ne kérjek az államtól. Nem is kértem csak adtam súlyos milliókat adó formájában. |
Bejelentkezés
Hirdetés |