Fórum témák
» Több friss téma |
Csak azért kérdeztem, mert a kocsim van, hogy több mint egy hétig is a parkolóban áll és nem szeretném, ha lemerülne, de mostmár megnyugodtam Nem nagyon értek hozzá azért kérdeztem
Annyira ne nyugodj meg... Az akku állapotától, az állandó fogyasztókon át, a töltöttségen keresztül, a környezeti hőmérsékletig sok minden befolyásolja...
Akár 1 hét is elég lehet neki, ha minden összeesküdik ellened... Üdv Inhouse
Sziasztok!
Saját riasztót szeretnék összerakni. Már a legelején eldöntöttem, hogy semmiféleképpen nem távirányítós rendszer lesz. Rengeteg ilyet szereltem már autóba, de engem nem győzött meg. Szerintem a távirányító jelét lemásolni csak pénz kérdése ( drága a technika hozzá ). A kérdésem: ha a riasztómat a gyújtás ráadása inaktiválja, kívülről lehetséges-e gyújtást adni a kocsira?
Sziasztok!
Egy riasztót szeretnék bekötni a autómba, aminek van gyári távirányítós kulcsa. Erre kéne rákötni, de a gyári távirányítóval az első nyitó jelre csak a bal első ajtó nyílik, a másodikra nyílik a többi is. Ebből fakadóan minden nyitásnál kétszer szólalna meg a riasztó. Van olyan kapcsolás, amivel ezt ki tudom küszöbölni? Valami olyan kapcsolásra gondoltam, ami két bemenő jel közül mindig csak az egyiket engedi át felváltva. Nyitás után legközelebb csak a zárás jelet engedje át, zárás után pedig csak a nyitás jelet.
Hali szakik
Kis segítség kellene: ariane nevű -bővebb típust nem látok- riasztóm beállt távirányítóval lezártam az autót és másnap reggel már nem nyitotta ki, ekkor fogtam magam és kinyitottam kulccsal, persze rögtön riasztott Megkerestem a riasztó agyát a műszerfal alatt és kivettem, hogy legalább tudjak vele menni. Azóta visszatettem de mikor csatlakoztatom rögtön riaszt. 2 távirányítóból egyikre sem reagál. Volt már lent az aksisaru is de semmi. Mi lehet a baj ezt is tanítani kell? De hogy. Az agyam eldobom. Dobok egy képet hátha segít. Ja és mi lehet az a fekete vezeték, sehova se volt kötve. Köszi.
Helló Soto!
Keress tanítás gombot a főegység oldalán! Egy pici süllyesztett gomb. A fekete vezeték a jelvevője a főegységnek. Itt keresd meg a risztód kezelési útmutatóját: http://www.cosmicar.hu/ariane/letoltesek.html, De biztos megérkezik nemsoká Inhouse Úr a profi, Ő biztos tud neked is segíteni! -- Dadom
Kösz
Ezen aztán semmi nem van Itt egy foto nekem nem mond semmit a belseje csak egy csomo "modkapcsoló?" van rajta
Sokat küszködtem azóta, megpróbáltam mindent mire képes voltam de nem , nem sikerült.
Itt sok hasznos dolgot találtam http://www.cosmicar.hu/ariane/DOWNLOAD/A_3_AS_RENDSZER_BESZERELESI.PDF de a tanítás nem sikerül???? HELP!!!!!!!!!!!!
sziasztok
nem tudna valaki segiteni egy SLH988E1-es autoriaszto bekotesi rajzaval (olasz gyartmany) koszi elore
Hello valaki tudna segiteni vettem egy Aolin 838 auto riasztot taviranyithato gyujtassal. Fiat Brava-ba szeretnem bekotni csak egy a baj a leirast amit hoza melekeltek azt naon nehez el olvasni mert a gyujtasnal tul kicsik a betuk. valaki tudna nekem segiteni es elmagyarazna lepesrol lepesre hogy kell bekotni ? A centralt most egy csepet meg hanyagolom eloszor a gyujtast akarom meg oldani! pls segitsetek surgos
Sziasztok!
A helyzet az, hogy van az autómban egy Caesar CT-215U típusú autóriasztó és most ezt szeretném összepárosítani a most vásáolt Dragon CCL-01 központizárral. A problémám az, hogy a központizár vezérlőjén 1-1 szál felel a nyitásért és a zárásért, a riasztón pedig 3-3. Tehát, hogy kéne ezeket összekötnöm? Ez lenne a riasztó leírása: Bővebben: Link A központizárhoz nincs külön leírásom, de azon amúgy is csak 1-1 vezeték van, mint azt már korábban említettem. A segítségeket, előre is köszönöm!
Gondolom, testet kell adnod a centrálzár vezetékeinek, egyikkel nyit, másikkal csuk (ezt ellenörizd le).
Ebben az esetben az ábrán 30-cal jelölt vezetékeket kösd testre, a 87-esek közül egyiket a központi zár- elektronika nyito vezetékére, másikat a zárora. Ha forditva müködik, megcseréled ezt a kettöt.
Ha el lehetne olvasni, talán tudnánk segiteni, de igy...
Renben, köszönöm! Holnap kipróbálom és beszámolok az eredményről.
Nah leltzem, egy jobb leirast sztem ebol mar ki tudtok jonni . nah hogy ha tudjatok pls magyarazatok mar el nekem hogy kell pontosan bekotni mert en csak a felet ertem
A gyújtás megszakítással csak óvatosan...lehet, hogy több kárt okozol magadnak, mint amennyit ér az egész...
Üdv Inhouse
Nekem az lenne a gondom, hogy van egy led ami mondjuk 3V ról világít. Az lenne a cél hogy egy 12Vos rellét húzogassak erről a 3V ről. Hogyan lehetne ezt megoldani?
Nem tudom mit akar kapcsoltatni vele. A rellé behuzzon az a lényeg. Vagy valami tranzisztoros rajz? Köszönöm, előre is.
Egy ellenállás a LED anódjáról az NPN tranzisztor bázisára, a tranyó emittere a LED katódjára, a tranyó kollektora a relé egyik lába, a relé másik lába megy a +12V-ra. A 12V-os táp testjét össze kell kötni a LED katódjával, amit a testnek feltételezek. A relével párhuzamosan illik betenni egy záróirányú diódát.
Ha galvanikus leválasztást akarsz, akkor kell egy optokapu, aminek a LED-jét a figyelendő LED helyére kötöd, az optokapu tranzisztora kapcsolhat egy nagy ellenállású behúzótekercsű relét, vagy egy tranyót és az a relét, ha izmosabb darab. Üdv Inhouse
Köszönöm a választ.
Ez első verziót kivitelezem. Már csak az értékeket és a tranyót kell kitalálni.
Abból amiket megadtál, igen nehéz konkrét értékeket adni...
Vegyünk egy példát: - A LED anódja az áramkör testje - a LED-en esik kb. 2,5V - a relé behúzótekercse 500ohm - a tranzisztornak 12V CE feszt és 24mA CE áramot kell elviselnie - elvileg elég lehet egy BC547 is (100mA, 50V) - a tranzisztor BE fesze 0,6V, ezért 2,5-0,6=1,9V - 110 feletti a bétája, akkor a 24mA-hez, igen kis áram kell, legyen pl. 0,2mA, ekkor 1,9V/0,0002=9500ohm, ilyen nem lesz, ezért 10kohm... - a relével párhuzamosan kapcsolt dióda legyen 1N4004-1N4007 mindegy... Üdv Inhouse
Mi újság?
Üdv Inhouse
Én nagyon, de nagyon utálom, ha valaki kérdez valamit, főleg, ha alig ad infót és konkrét választ vár, aztán tesz rá az egészre, mikor megkapta...
Azóta is jártál itt, és nem volt benned annyi, hogy írj ide, mi lett az egésszel... Üdv Inhouse
Sajnos halál eset miatt kint voltam romániában., Nem volt ídőm. Most értem haza. Sajnálom a felháborodásod. Köszönöm a segítségedet, és az alapján megcsinálom.
Mondom majd mi lett.
Részvétem, nem tudhattam...
Bár 4 napja már voltál itt... Üdv Inhouse
Holnap nekiállok.
3,2v van a leden. Már a led lábaira rámérve ezt mutatta a multi.
Na Azt hiszem összedobtam,
Rákukkantanál ha ráérsz? Kösz. Üdv.
Ilyesmi, de a relével párhuzamos diódát záróirányban kell bekötni, így ki fog nyitni, a relé meg nem fog behúzni, meg egy kicsit közel rövidzár lesz...
Üdv Inhouse
Üdv!
Ez ugyan nem annyira az elektronikai része a dolgoknak, de talán még nem olyan borzalmasan offtopic: Nemrég vettem egy riasztót az 1995-ös Astra Caravanomba, mert amivel vettem, az a kocsival kb. egyidős volt, a belsőtérvédelme nem működött, és hajnalonta előszeretettel adott hamis riasztásokat, ráadásul a márka hivatalos beszerelőműhelyében is csak legyintettek rá, olyan régi típus, hogy segíteni nem tudtak (még a megvett tartalék távirányítót is én programoztam fel az egyik eredeti nagynehezen történt felélesztése után)... A múlt hétvégén a riasztót sikerült beszerelni, úgy tűnik, hogy úgy működik, ahogy kell neki. Az első kérdésem az lenne, hogy tud-e valaki leírással vagy képekkel szolgálni ahhoz, hogy az ajtókba miként illik beszerelni a központi zár motorjait (mechanikusan érdekelne, a kp. zár rendszert a műhelyasztalon kipróbáltam)? Ahogy néztem, a hátsó ajtókhoz gyárilag nincs kialakítva a kasztni és az ajtó közötti elektromos átvezetés helye, így azon még erősen gondolkozom, hogy a hátsó ajtókat egyáltalán automatizáljam-e (sokat járok egyedül, és a teljesen nyitott autó nem túl biztonságos a városban). Másik kérdésem az lenne, hogy tud-e valaki jó megoldást arra, hogy a hátsó (csomagtér) ajtó elektromosan nyitható legyen? Elvileg a riasztó tud ilyen funkciót, bár az nem volt nekem világos a szűkszavú leírásából, hogy az a kimenete bír-e nagy áramot - nyitáskor aktív test a kimenet -, így a biztonság kedvéért relében vagy elektronikus erősítésben gondolkodom. Előre is köszönök minden tanácsot!
Udv.
Ha jol emlekszem az az opel model mar ajtozaro "szeggel" rendelkezett(amivel bentrol le illetve felhuzva ki be zarod az egyes ajtokat).Az ajtoburkolat lebontasa utan(csavar illetve muanyag csapszegek)meglatod a muanyag zarogombhoz tartozo femrudat.A centralmotorokhoz is tartozik egy gombvegu femrud es egy rogzitocsavar.A motorhoz tartozo rudat kedvunkre hajtogathatjuk csak arra kell ugyelni hogy a motor mozgatasi iranya eroltetesmentesen egybeessen a centralmehanika ajtonyito rudjanak a mozgasaval.A motrokat en ugy szoktam beallitani hogy felfogom a leghozzaferhetobb helyre es ha szukseges a femrudjat hajlitom majd nyitott allapotban a motrot teljesem felhuzom majd 3-4mm visszanyomom igy lessz egy kis jateka es le is meg fel is eleg erovel huz.A csavarokat jol meg kell huzni a szoritocsavaron mert szokasa kicsavarodni.Egyedul a vezeto oldali ajtot kell allitgatni hogy a kulcs is nyissa az ajtot mivel ott egy 5 eres vezerlo motor kerul beszerelesre.A legtobb autonal a csomagtarto nyitas is megoldhato, ott is a burkolat lebontasa utan meg lehet allapitani a mozgo mehanika helyet es arra racsatlakozva egy centralmotorral nyithatova vallik.A riasztonak kell legyen csomagtarto kimenete amit altalaban a nyitogomb hosszan tarto lenyomasaval vezerelheto, egyes esetekben rele is kell mert a kimenet nem reles.Ha valami nem volt tiszta meg probalok segiteni |
Bejelentkezés
Hirdetés |