Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Van egy Rc autóm már elég öreg de még elég szépen muzsikál csak a távirányítója kezd dögledezni. Hol tudok 27,105MHz-s távírányítót szerezni vagy építeni? (ha építésről van szó akkor kell egy kis segítség mert eléggé kezdő vagyok.mellékelek egypár képet is:
nálad mit takar a dögledezni kifejezés?, mert ha azt amit nálam, hogy néha jó, néha nem, akkor én inkább megkeresném a hibáját. De ha azt akarod hogy segítsünk ebben, akkor írd le a hibajelenséget, az jó lesz kiindulópontank.
Hát igazándból esztétikailag sem egy szép látvány, az antenna eltört és hol adja a jelet hol nem.
a "hol adja a jelet, hol" nem ezt még most sem értem világosíts fel! úgy érted, ha közelmész akkor veszi, ha távol akkor nem, vagy úgy hogy pl. nyomod az előre gombot, és néha megy, néha meg nem.
amit az előbb írtam arra a két megoldás, ha az első (közel veszi-távol nem)megoldása: be kell hangolni, a másodikra pedig kontakt hibát kell keresni.
Hát mind kettő, de azt hogy ha messzebb megyek és elakad azt betudtam az antenna hiányának és az előremenetnél (2 sebesség fokozat van) az elsőnél nem indul csak akkor ha felnyomom a másodikig.
Remélem érthető
Ne haragudj nem akarok az idegeidre menni, de a behangolást hogy érted?
van egy kis tekercs az adóban, na abban van egy kis ferritmag, azt kell ki-be tekergetni, persze nem fém szerszámmal, hanem valami műanyag cuccal.
Lehet hogy én vagyok nagyon hülye, de a tekercs megvan egy műanyag hengere felcsévélve a henger belsejében van egy menet vágva, de nem látok semmit benne ( a nyáklemezt látom ha belenézek)
akkor meg azt úgy tudod behangolni, hogy nagyon finoman széthúzod, ill. összébbtolod a tekercset, de csak pöcögtetéssel, mert ha nem így teszed, akkor mégjobban elhangolod.