Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Marpedig en keszitettem hozza USB-s, virtualis soros portos interface-t. Szepen mukodik is.
A kártya nem megoldás vagy megy vagy nem megy nem lehet előre tudni. Vettem egy gépet a pc bontoban 2 ezerért 2 soros portal . egyszerübb sokkal. még nem probáltam másik progival. szenvedek a volkov commanderel.
Nagyon érdekelne az USB-s virtuális port, mert a laptopomon csak egy soros port van, az asztalit meg nem tudom a kilencedik emeletről működtetni . Hogy kell elkészíteni vagy beállítani hogy működjön? Ugyan ezt megírom emailban is. Előre is köszönöm a segítséget, nagyon fontos lenne ! Gondolom nem csak engem érdekel !
Van egy FT232 nevu chip, kb 1200Ft, az tud ilyet, en is ezt hasznalom. Tobbfele tokozasban kaphato, nekem az rl vegu valt be (SSOP28). Driver kell hozza, innentol kezdve van egy mondjuk COM4-es portunk.
A hasznalata nagyon egyszeru, az USB portrol kapja az aramot. Az adatlapjaban minden benne van, igazabol ha VALODI portot akarunk csinalni, akkor meg kell fejelni egy MAX232-es szintillesztovel, mert az FT232 az TTL jelekkel dolgozik. Kapni is lehet ilyeneket, olcsobbak, mintha mi csinaljuk. Az igazi titok a driverben rejlik, az XP-nel a hardverek kozott a portoknal a specialis fulon vannak beallitasi lehetosegek, ott ha idokritikus az alkalmazas, akkor az idot le kell venni 1-2ms-ra es a ki- es bemeneti puffermeretet csokkenteni mondjuk 128byte-ra.
Köszönöm ! Még annyit kérdeznék hogy mindkét portot lehet ezzel használni, vagy csak az egyiket, ha csak egyet, akkor az egyes vagy kettes portot lehet meghajtani róla ?
Ez mar szoftver kerdese, SZERINTEM elvileg barmelyiket, ha letiltod az alaplapi portot mondjuk a BIOS-ban, a windowsban is, aztan ket USB-rol egy-egy ilyen virtualis portot felteszel, aztan megvaltoztatod a port szamozasat.
MINDKET portnal el kell vegezni a specialis beallitasokat. Hangsulyozom, hogy szerintem, mert meg sohasem csinaltam ilyet. Aki ert hozza, kerem erositse vagy cafolja meg.
Köszönöm. Bár kissé nem értem. A #518143 hozzászólásodban írtad: "Marpedig en keszitettem hozza USB-s, virtualis soros portos interface-t. Szepen mukodik is." Most pedig azt írod hogy nem csináltál ilyent.
A port atallitasat ilyen virtualisrol COM1-2-re nem vegeztem meg soha. Egyszeruen beallitom a DDT2000-et com4-re es ott hasznalom.
Hello egész héten probálgattam az uniscant a régi 1es puntot is vitte, viszont egy rég omegával nem boldogult . vagy a csatival volt valami.
A diagnosztikai eszközök közzül, a Bosch KTS 520 típusú motorteszt és a Bosch FSA 740 típusú diagnosztikai állomások a legprecizebb eredményeket produkálják.
Nem reklámozni szeretnék de nem sokan használnak ilyet itthon. Autó diagnosztika Link javítva, önreklám miatt. Frankye
Szia! 2009-ben a Németország legnagyobb független minősítő intézete a Bosch KTS 340-es készüléket hozta ki győztesnek! Mivel erre pénzem sosem lessz, igy a saját magam által kokányolt hobbi készülékkel próbálok boldogulni, persze nem a biztonságiberendezések "piszkálásával"! Ugy gondolom, hogy ez hobbi oldal és amatőröknek szól és nem egy gyártó disztributorának reklámoldala! Elnézést csak pontosítottam! Üdv! /DEKRA a minősítő cég/
Ui.: mégis miért van az, hogy ilyenmüszerekkel felszerelt mühely, úgy javít, hogy a rendszámközti rész kicseréli , még sem panaszmentes a kocsi-talán a szakmaitapasztalat -ami a KTS-ből hiányzik,hiányzik!
Szeretem az ilyent a topik mindig tulnő rajtam.
Bocs hogy csak most reagálok. 1-es puntó az már tök jó,vettél hozzá csatolót vagy az még a régi dugdosos,ha jól emlékszem van hozzá hibatáram utánanézek.ha érdekel vagy ha nincs meg neked.
Valóban a legjóbb diagnosztikai teszter csak azt felejteted el kőzülni a fórum olvasóival hogy félévente Kb 300 000 Ft a frissitése és ha nem frissited egy idő után lebutul.
hello a punto dugdosós , magyar nyelvü a menü , kivezérles tesztek service reset , de mind 2000 elötti autokhoz,
Ok. köszi az infót ,nekem csak az a bajom a 2000 előtti autókkal hogy nem mindig jön létre a kommunikáció szakadt vezeték elokszidálodott csatlakozó meg ilyesmi .Mire ezeket megoldom elmegy a kedvem az egésztől.Te nem vagy igy vele?
Igen már jártam igy pont most. Megvannak a fiat kódok? Kellene nagyon, nem jutok dülőre egy alfával.
Ne haragudj el voltam foglalva a saját gondjaimmal,Pótolom,most még bent vagyok a munkahelyen .du. utánanézek .
ok , köszi
Közben találtam fiatos dolgokat hátha hasznát tudod venni.Meg van itt még egy javitási kézikönyv:
http://data.hu/get/1730719/fiat_uno_kezikonyv.rar.html
Mégegyszer bocs most küldöm a kódokat,
Várj most olvasom hogy alfához is kell
köszi. durrog nem veszi a fordulatot , szerintem ua nyomás pedig uj ac uj szürő másik injektor. lehet hogy légtömegmérő.
Szia
Mikori ez az alfa ,esetleg nyomástartószelep,mértél rendszernyomást?
Alfa 155 ts 94es . két évet ált az ac gumi szigetelése beolvadt a tankba. Pár ezerért vettem a kocsit. Rendes autoszerelő vagyok . nem mértem meg a nyomást . nincs mivel (fél éve kölcsönadtam 10 percre)
Amugy sikerült kivillogtatni ?1221-es hibakódót elég könnyü félreértelmezni.Az lehet még segitség ha van mondjuk egy Workshop datád amibe lépésről lépésre le van irva a hibakeresés menete.
nem villogtattam számitogép ,002 loop status de lehet hogy 02 loop satus
van egy kis zavar a dologban ..ha a villogtatás mellett döntesz tudok segíteni leírom a folyamatot de nekem sajnos ehhez nem lenne türelmem ha neked van irj.
l
Hello szóval egyáltalán nem volt szabályzott üa nyomás. A számitogép is irta , meg a légtömegmérőt. Mindegy az a lényeg keresztül szaladt a benzin.
Az a lényeg hogy sikerült megoldani a problémát ,én a héten egy peugeot partnerrel jártam igy folyton visszadobta a PO190-es hibakódot,már majdnem vetettem bele nyomásszabályzót mikor véletlenül hozzáértem a kábel köteghez amiben részleges szakadás volt.Szoval nem nehéz melléfogni ....
|
Bejelentkezés
Hirdetés |