Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
adott egy 1,5 kw einhell kompresszor,és egy kb 2,8 kw-s aggregátor,bekéne röffenteni az agiról a kompresszort,csak a kezdeti áramfelvétel miatt nem megy sajna.Mivel tudnák kezdeti lökést adni neki,hogy elinduljon,aztán már üzemi áramfelvételt csakmegbírja(kézzel nemtok rásegíteni)
Rakj be egy szelepet, amivel terhelés nélkül indítod a kompresszort, és ha felpörgött, akkor átváltod a tartályra.
-szerintem-
Köszönöm szépen a választ,igen jó ötlet,de egy kicsit autómatikusabb kéne,mert a munkafolyamathoz amihez használom nincs idő annyira nyitogatni manuálisan a szelepetjó lenne,ha pötyögne szépen magában
Köszönöm szépen még egyszer
2,8KW-os, 3×230V,1×380V (5kw)
ilyen az aggregátor
A kompresszorokon kell lennie egy Unload (tehermentesítő) szelepnek. Ami csak a motor felpörgése után engedi hogy a kopmresszor rész levegőt termeljen illetve szállítson. Valamint szükséged lenne egy csillag delta átkapcsolóra. Ha ez nincs benne gyárilag a kompresszorban.
Ha ezek vannak akkor működnie kell.
Esetleg megtudod mondani kompresszor típusát? Lehet, hogy van is benne unload szelep. Amit egy kapcsolóval lehet kapcsolni.
A csillag-delta átkapcsolóról itt kapsz infót.
Szia!
Köszönöm a választ Tipus: Einhell Global Euro 8/24
Szóval ez.
Ez nem három fázisú. Akkor a csillag delta kiesett. Viszont azt lehet olvasni, hogy van benne indítás könnyítő!?! Azt nézd meg. Lehet az segít.
igen 220-as a cucc,viszont hol lehet megtalálni az indítás könnyítőt?Igazából ahogy beröffen hálózatról egyből tölt,mindenfajta átmenet nélkül
indítás könnyítőt hogy találom meg a google ban csak hogy megértsem a működését
Szia !
A lényege annyi hogy a nyomó oldalt vissza vezeti a szívó oldalra. (A dugattyú előtti és utáni rész össze van nyitva.) A dugattyú így nem sűríti maga előtt a levegőt. Könnyebben mozog. Ezáltal a motort sem terheli. Kisebb az indítási áram. Hogy ezen a kompresszoron hol találod azt nem tudom. Én nem láttam még ezt a típust élőben. Leírást pedig nem találtam róla.
szia!
megy az aggregátor a kompresszor meg pöffen kettőt és búg,szóval nem tud elindulni,kevés a kraftDehát egy 1,5 kw-s moci feltud venni induláskor a 3xosát is nem?Gondolom ezért kevés neki
köszi megnézem,de ez tényleg ha indúl hálózatról egyből hallom hogy sűrít és pöfögAzon filózom veszek bele egy 380as 1,5kw-s mocit az csak elindul a 380-as 5kw-s kimenetről
Apropó!!!
Nem tudsz véletlen olyan kompit ezek a aljakategóriások között ami szerinted elindulna?
A 2kw-s fűtőtest meg megy róla
Egy motor indítási árama akár 7x is lehet a normál motoráramnak.
Nálunk egy "kisebb" motor megeszik több száz ampert is 6kV-ról. Miután elindult csak kb. 40A-t (Terhelve persze még megnő az áramfogyasztása. egy százassal) Egyébként mi tilt le az aggregátorban? Leáll vagy leold a biztosíték? A hangja megváltozik? Próbál nagyobb fordulatot felvenni a benzin motor? Mert lehet, hogy azzal van a gond.
3 dugalj van 2-nél lakapcs a bizti a 3.nál kompi moci 2-t pörög és búg,a motor meg küzd.Amúgy a 380as csatiból van lekötve 1 fázis 220v-nak,azért az aggregátor sem márkás noname cucc,de a 2000w-os fűtőtestet viszi(igaz nemvalami simán küzd rendesen a moci ha bekapcsol),a 380-as gumisgépemet viszont simán tekeri
Nekem is ilyen olcsó kompresszorom van. Az a tapasztalatom, hogy ha van 2-3 bar nyomás a tartályban és a hőmérséklet is 5 fok alatt van, hálózatról is úgy csinál, mint donjoné. Ilyenkor teljesen leeresztem a nyomást és így már elindul. Ezután már a normál használat megy csont nélkül.
A gumis gépekben közel sincs olyan igénybevétel, mint egy nyomás alatt induló kompresszornál. A másik, hogy az egyfázisú aszinkron motornak, amilyen a kompresszorodban van, csak icipici indítónyomatéka van. Ezért van sok gondja induláskor.
Tapasztalatom szerint ennek a hibának az az oka, hogy megszorul a visszacsapószelep és a nyomás visszaáramlik a dugattyútetőre. Ha jól működik, akkor a leállás pillanatában nyit a lefújószelep és elengedi a nyomást a hengerből, de a visszacsapószelep megakadályozza, hogy a tartályból ismét nyomás alá kerüljön. Így indulásnál van 1~2 fordulat amit terhelés nélkül tehet meg. Ez a szelep a tartály oldalán található, és 3 cső megy bele.
- A hegerfejről a töltőcső - A tartályról jövő cső ( Néha a tartályból kiálló menetes csonkra van csavarozva és nincs külön cső ) - A nyomáskapcsoló/lefújószelepről egy cső. A szelep könnyen szétszedhető, takarítható és többnyire megoldja a problémákat. Ismérve ennek a hibának, hogy néhány óra esetleg 1 nap alatt elengedi a nyomást a tartályból. A hőkapcsoló/motorvédő gyakran leold. -szerintem-
A biztos újraindítás érdekében nyomásmentésítőt kell beépíteni a kompresszor és a tartály közé amely egy nyomáskapcsoló, mágnescsap és visszatartó szelepből tevődik össze.
Az lehet, hogy így működik a szelep, de csak akkor, ha a nyomáskapcsoló kapcsolása indítja a kompresszort. Nekem indítási nehézségem csak akkor van, amikor bedugom a dugót. Használat közben már normálisan indul.
Ezt újkorában is így csinálta. Egyébként hónapokig tartja a nyomást. Tényleg egy minimál kompresszor, 20000 HUF-ért, tökéletes.
Ha egy fázisu a motor, akkor általában van segédfázis tekercse is az zabál csak igazán energiát egy pillanatara. Ha csak kondival indul, akkor meg azért nincs nyomatéka.
Nem csoda, hogy megtorpan az aggregátor induláskor, főleg ha van terhelés is rajta. (levegő nyomás, a kompresszoron). Kérdés: bele akarsz-e nyúlni, mert csak úgy magától nem oldódik meg. Próba: engedd le teljesen a levegőt, ha így üresen elindul, akkor a tehetmentesítést kell megoldani induláskor, ha van rajta akkor ellenőrizni, hogy jól möködik-e, esetleg hálózatról indítani, és lehet hallani mikor ráadja a "terhelést". Ha üresen sem indul, akkor kérj kölcsön egy másik kompresszort, ha az elindul, akkor az mellett kell dönteni. Az aggregátor gondolom egy kicsit drágább csere...
Én leteszteltem a kompresszorom (1,6kW), és ha 8 bár van a tartályban, és nincs ez a rásegítés (nyomás csökkentő), akkor még hálózatról sem bír elindulni, nemhogy aggregátorról. Ez a kompresszor igencsak leterheli a hálózatot induláskor.
Az enyém is pontosan így csinálja. Ha a nyomást leeresztve elindul, felnyomja 8 bar-ig, leáll. Használod a levegőt, nyomás csökken. Eléri a 4 - 5 bar-t és csont nélkül visszaindul, így csinálja akár egész nap.
na az események 2 barnal elindul,és tölt szépen,viszont olyan 6 bar-nál megáll nem bírja,hálozatról feltölt szépen mindíg 8 bárig
Sziasztok!
Nekem is hasonló lenne a problémám. Van egy 5,5kW-os motor, ami lefullasztja a diesel aggregátot. A pillanatnyi áramfelvétele 57A, de az aggregát 53A-nél leold. Ha beteszek egy 5,5kW-os frekiváltót az megoldhatja a problémát? Vagy tegyek be szűrőt, s ha igen, milyet? Válaszotokat előre is köszönöm.
Szia!
Hány kVA a diesel aggregátor teljesítménye, és mit hajt az 5,5kW-os motor? Ezek fontos paraméterek, ugyanis csak ez alapján lehet eldönteni,hogy összepárosíthatók -e. A motor indítására én inkább lágyindítót javasolnék. Frekiváltót csak akkor,ha a fordulatszámot is variálni akarod.
A kompresszor egy oxigén beoldó része. Nyomáscsökkentő van rajta, így üresen indul. Pillanatnyi áramfelvétele 57A, majd ez hirtelen leesik 1A-re, s ahogy kinyit a szelep felugrik 7A-re ami az üzemi áramfelvétele.
Az aggregát 55KWA-es...
55kW-os aggregátorról egyszerre hegesztettek hárman, 3db 400A-es inverterrel, és még vitt egy 7,5kW-os tehermentesítő nélküli kompresszort.Ez az aggregátor egy hegesztőtraktorra volt felszerelve. Ezt azért tudom biztosan állítani,mert én csináltam az összes villanyt rajta,amikor egyedileg készült. Tehát ha 55kW-os az aggregát, akkor annak nem szabad észrevenni az 5,5kW-os motort még akkor sem,ha deltában indul. Vagy már le van terhelve pl. 45kW-al. Az ilyen aggregátok áram előállító egysége szinkrongenerátor, ami a névleges teljesítményének az 1,5-1,6 szeresével kis ideig túlterhelhető, és még a feszültség sem esik jelentősen, csak néhány %-ot. A generátor névleges árama kb.45A fázisonként folyamatos terhelésen, tehát az 57A indítási áramtól nem eshetne hanyatt a rendszer. Egyébként nem írtad,hogy mi az ami lekapcsolja a motort 53A-nál.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |