Fórum témák
» Több friss téma |
Fontos: PICKit2 klón építése tanácsok
Nem tudom, már hol volt a gond, de már működik, és égettem is már vele egy PIC16F628A, és működik is
Sziasztok!
No, én is tervbe vettem. Bár még csak olvasgatok. Egy gondom volna, nézem a szilva féle változat képét, és ott a BS250 egy TO-220 tokos, az adatlapja pedig TO-92-ről ír. Mit nem jól nézek? Jó ez így? Előre is köszi a választ! Üdv.:MP.
Érdekes! Azért egy kalibrálást futtass végig(leírtam a menetét a cikkben.)! Remélem már minden rendben lesz!
sziasztok
Eléggé (nagyon) kezdő vagyok PIC-es dolgokban. Van itt a HE-n rengeteg jó kis kapcsolás amit szívesen megépítenék, de majdnem mindegyikhez PIC kell. Így gondoltam, hogy építenék egy égetőt. Az lenne a kérdésem hogy a mellékleten találhatót érdemes megépíten úgy ahogy van? Előre is köszönöm mindenkinek a segítségét! Udv: Krisztián
Igen, ezt megépítheted! Tökéletesen működik! Én is ezt építettem meg vagy 3 hónapja, és elsőre beindult! Jó kis konstrukció ez!
Szia!
A mellékletedben feltöltött PicKit2 klón csak az 5V-os kontrollereket támogatja. Inkább ebben a cikkben szereplőt ajánlanám megépítésre - egyre több 3.3V-os pic kontroller jelenik meg. Szia
szia
az L1-hez mekkora tekercset raktál? 0.8A elég? üdv
Szia!
Bőven elég. Amit én beépítettem ezzel a paraméterekkel rendelkezik: Radial induktivitás: 680uH, 0.8A, 0.660 ohm Jó építést!
szia
köszi a választ Megvettem az alkatrészeket, elvileg minden meg van hozzá Van valami fontos tudnivaló mielőtt nekiállnék az elkészítésének? előre is köszi
Szia!
Nem, nincs semmi különös. Ha a nyákot jól csinálod meg, és ügyelsz a forrasztásra, akkor elsőre fog menni. Összeszerelés után, mielőtt bekapcsolod, alaposan nézd át a nyákot! Könnyen összeforraszthatsz dolgokat, amiket nem kellene. Ha mindent jól csináltál rögtön fog indulni. Ja! És persze ne felejts el felprogramozni a 2550-es PIC-et.
értem.