Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC - Miértek, hogyanok haladóknak
Lapozás: OK   663 / 1320
(#) Papimanó válasza potyo hozzászólására (») Feb 5, 2010 /

Köszönöm a segítséget,utána nézek,a gyatra nyelvismeret megint megbosszulja magát! Papimanó
(#) Papimanó válasza icserny hozzászólására (») Feb 5, 2010 /

Köszi! Papimanó
(#) roland0327 hozzászólása Feb 5, 2010 /

Most ismerkedek az MPLAB-al és nem tudok rájönni hogy kell a .HEX formátumot beégetni.
Valaki elmondaná?
(#) Papimanó válasza trudnai hozzászólására (») Feb 5, 2010 /

Szervusz!
Légyszives írjál nekem egy rövidke példát erre a definiálásra,nem nagyon gömbölű.

cblock h20
én innen szoktam kezdeni.
Innen hogyan tovább ha mondjuk TMR1X változót szeretnék definiálni asm-ben,úgy hogy látható legyen a Watch ablakban.
Bocsi nagyon kezdő vagyok.
Papimanó
(#) Papimanó válasza roland0327 hozzászólására (») Feb 5, 2010 /

Üdv! Van valamilyen égetőd?Rengeteg tipu van,párhuzamos portos,soros portos,de mostmár leginkább az USB-s változatok a jók.A modernebb gépek azt támogatják.Ha régebbi géppel programozol régebbi PIC-eket(pl-PIC16xxx) akkor tudok segíteni rajzzal,progival,de az USB-s még nekem is uj.Papimanó
(#) roland0327 válasza Papimanó hozzászólására (») Feb 5, 2010 /

ja azt nem irtam bocs, hogy ICD2-m van .
(#) Papimanó válasza roland0327 hozzászólására (») Feb 5, 2010 /

Az ICD-2-t tudtommal kezeli az MPLAB IDE,azzal próbáltad?A 8.1x hez van magyar leírás is.Papimanó
(#) funnyboy hozzászólása Feb 5, 2010 /

Köszönöm a segítséget a keypad-lcd-vel kacsolatban!
Most neki is ülök és kisérletezek kicsit, aztán meglátjuk az eredményt. Ha nemgömbölyü valami még jelentkezek.
(#) roland0327 válasza Papimanó hozzászólására (») Feb 5, 2010 /

Már sikerült.
(#) The_Saint válasza Papimanó hozzászólására (») Feb 5, 2010 /

Szia!

Nemrég vettem egy USB-s égetőt. direkt ICSP-hez. nagyon jól megy. Szoftverrel együtt. Régen MultiprogXL-t használtam, de ez ahhoz képest űrtechnika!

Üdv