Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
A két szélső az! :yes:
csak ki kell mérni
Köszönöm. Örök hála midenkinek. Oké van 5 voltom, csak azt kérdezném, hogy honnan lehet 12 v-ot szedni? Ki9csit kezdő vagyok, ezért akarok mident megtudni .
Hát azt legkönnyebben talán csak egy 230/12V-os adapterből.
A gépből nem jön ki 12V, amit nagyobb árammal is lehetne terhelni...
Hali!
Kérdezted te az 5V-ot is :yes: Az az igazság, hogy az én ismereteim szerint a portokon max 5V jelenik meg. De ha kihozod belülről a 12V-ot egy csatlakozóval akkor nyertél.
De nem akarja megbontani a gépet, mert garis.
(Ezért érdemes darabokban megvenni a gépet, úgy is lesz mindenre gari, de legalább kedvedre szerelheted.) (Hogyan lehet megoldani azt, hogy olyan halvány szürke legyen a szöveg? Mondjuk ha pl valami off-ot akarok mondani.)
Bizony bizony. Nem akarom megbontani a gépet, mert garis. Mondtad az hogy
Idézet: . Mennyi az a nagyonn áram? Mert csak 17 mA-rt enne a ventillátor, ez soknak számít? Ha esetleg nem akkor meg tdod mutatni az hogy honnan jön ki?. Mert ugye vannak a PIC égetők, azok is azt hiszem 12 v-ot használnak égetésre. Innen gondolom, hogy valahol csak ki kell jönnie 12 v-nak, vagy nem? „A gépből nem jön ki 12V, amit nagyobb árammal is lehetne terhelni”
Minha úgy rémlene, hogy régi alaplapoknál a COM vagy az LPT porton van közel 12V, de ez egyáltalán nem tuti.