Fórum témák
» Több friss téma |
Hello !
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy rendeltem egy touchscreent (rezisztív, 4kivezetéses) és ilyen fóliakábel kivezetése van, remélem jól mondom, és ezt szeretném pic-kel programozgatni. A kérdésem az lenne a fóliakábelhez milyen csatlakozó kell, hogy azt én össze tudjam dugni már a próba panellel. Rendeltem hozzá egy csatlakozót is, de SMD dolgokhoz nem igazán értek, kezdő vagyok. itt van 2 db link ezekről Bővebben: LinkBővebben: Link
A touchscreent magyarul érintőképernyőnek nevezik.
Idézet: „fóliakábel kivezetése van, remélem jól mondom, és ezt szeretném pic-kel programozgatni” A fóliakábelt nem lehet programozni. A PIC -kel sem könnyű bármit is programozni, ezért inkább magát a PIC -et kellene...
Ha írod, hogy kezdő vagy, akkor elismerés, hogy egyből belevágsz egy touchsreen-PIC melóba, mondjuk olykor a lelkes amatőrök olyat tudnak ám villantani az "öregeknek" mint a csuda. Kitartás, olvass és tanulj sokat.
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!!!
Sziasztok.
Egy LCD monitorral szenvedek és egy olyan kérdésem lenne hogy CEF04N6 (N-Channel Logic Level Enchacement Mode Field Effect Transistor, 600V;2.5A;Rds(ON):2.5 ohm;@Vgs=10V) alkatrészt mivel tudnám helyettesíteni,vagy egyáltalán lehet e helyettesíteni?Gugli magyar találatokat nem dob... Előre is köszönöm!
Szerintem ugyanolyannal érdemes helyettesíteni. Valahol csak lehet kapni. Én rákerestem "nálunk" és ahogy látom ugyanolyat rendelni is lehet a netről. Bővebben: Link (kb. 3300 Ft) Bár lehet, hogy helyettesíthető is.
Az biztos hogy a legjobb az ugyanolyan, de szerintem lehet helyettesíteni olyan típussal ami tudja a fenti adatokat. Pl IRFIBC40G (IR) . És ez csak kb 4-500Ft.
Szia!
Ez az egyik helyettesítője:FQPF5N60C
Sziasztok!