Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ez milyen alkatrész-készülék?

Témaindító: csaby, idő: Dec 25, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   217 / 1171
(#) keni87 hozzászólása Márc 11, 2010 /

Hello !
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy rendeltem egy touchscreent (rezisztív, 4kivezetéses) és ilyen fóliakábel kivezetése van, remélem jól mondom, és ezt szeretném pic-kel programozgatni. A kérdésem az lenne a fóliakábelhez milyen csatlakozó kell, hogy azt én össze tudjam dugni már a próba panellel. Rendeltem hozzá egy csatlakozót is, de SMD dolgokhoz nem igazán értek, kezdő vagyok.

itt van 2 db link ezekről

Bővebben: LinkBővebben: Link
(#) llaci56 válasza keni87 hozzászólására (») Márc 11, 2010 /

A touchscreent magyarul érintőképernyőnek nevezik.
Idézet:
„fóliakábel kivezetése van, remélem jól mondom, és ezt szeretném pic-kel programozgatni”

A fóliakábelt nem lehet programozni. A PIC -kel sem könnyű bármit is programozni, ezért inkább magát a PIC -et kellene...
(#) Doncso válasza keni87 hozzászólására (») Márc 11, 2010 /

Ha írod, hogy kezdő vagy, akkor elismerés, hogy egyből belevágsz egy touchsreen-PIC melóba, mondjuk olykor a lelkes amatőrök olyat tudnak ám villantani az "öregeknek" mint a csuda. Kitartás, olvass és tanulj sokat.
(#) beton cipő válasza kadarist hozzászólására (») Márc 11, 2010 /

Köszönöm szépen a gyors válaszokat!!!
(#) goldscorpio07 hozzászólása Márc 11, 2010 /

Sziasztok.
Egy LCD monitorral szenvedek és egy olyan kérdésem lenne hogy CEF04N6 (N-Channel Logic Level Enchacement Mode Field Effect Transistor, 600V;2.5A;Rds(ON):2.5 ohm;@Vgs=10V) alkatrészt mivel tudnám helyettesíteni,vagy egyáltalán lehet e helyettesíteni?Gugli magyar találatokat nem dob...
Előre is köszönöm!
(#) efcsabi válasza goldscorpio07 hozzászólására (») Márc 11, 2010 /