Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Annyira nem a környéken, de járok Pécsre. Ha megtudom, mikor kell mennem legközelebb, kereslek.
Köszönöm.
Érdeklődni szeretnék hogy az én octáviám is 99 es és AKL es motorkód. Kiírta az olajszervizt ezt is kilehet venni ezzel a tekergetős módszerrel? És akkor most pontosan hogy is van merre kell tekergetni? Köszi a segítséget előre is.
És csak az órát tudom álítai. Itt vannak a képek az óráról. Valami 5let?
Eltűnik egy idő után és visszaáll a napi számlálóra, de minden egyes indítást így kezdi. Úgy tudom hogy fel kell az autót dugni gépre csak akkor lehet belőle kivenni. (úgy tudom de nem mernék rá mérget venni.)
Igen én is így tudom. De ezeknél nincs valami egyszerűbb módszer ilyen tekergetős valami?
Használd ezt.Üdv.
Tisztelt fórumozó társaim!
Először is köszönet mindenkinek a segítségekért. Nos ma megint "próbálkoztam" de sajna úgy tűnik eredménytelenül. Megfogadva az eddigi tanácsokat az következőket végeztem: 1. pillangószelep tisztítása, 2. gyertyák cseréje 3. gyertyakábelek ellenőrzése (mindegyik ellenállása 5,4- 5,9 kohm) 4. vákuumcső cseréje (fénykép mellékelve, igaz nem gyári, de légmentesen zár. Mi kerül ezen a csövön 10 ezer forintba?) 5. vag-com progival ellenőrizve, nincs tárolt hibakód. Eddig jutottam, de sajna hazafelé ugyanaz a gond, nincs erő, mintha 3 henger menne, és gázadáskor rángat, ráadásul mintha a fogyasztás is növekedett volna. (Lambdaszonda tavaly májusban cserélve eredeti gyárira) További ötleteket nagy örömmel venném, és előre is köszönet minden jószándékú embernek. Köszi a telefonszámot "delta"! Megtaláltam.
Egyáltalán nem titok, Nbátony, Ivádi.
Ha kel megvan a telefonszáma. De Ő "csak" tavaly a lambdaszondát cserélte, meg egyéb apróságok.
Szia!
Lehet, hogy butaságot mondok, kérdezek, de nem lehet, hogy a kipufogóba "beömlött" a katalizátor? Nekem volt már egyszer ilyen problémám, igaz akkor még opel astrám volt. Szétesett a "méhsejtfal" a katalizátorban és nagy része beleborult a kipufogóba. Esetleg lehet, hogy érdemes lenne ezt is megnézni. (a kipufogó hangja nem változott e; ha a kezed a kipufogóhoz teszed, akkor nincs-e rajta "szöszös" anyag; stb...)
Sikerült a karika módszerével? Az enyémben is így működik, de csak akkor, ha ezután leveszem a gyújtást és várok pár másodpercet. Különben nem jegyzi meg.
Ugorjunk neki mégegyszer. Jobb gomb benyom és nyomvatart, gyújtás ráad, ezután miközben a jobb gombot folyamatosan nyomvatartod a bal gombon kell csavarni jobbra. Ha jó a törlés, a csavarás után víszintes szaggatott vonal jelenik meg. Ekkor törölted az OIL feliratot. Ismét benyomod a jobb gombot, és megint csavarsz a bal gombon és ekkor már az INSP feiratod törlöd.
Akkor a gyújtás félig meddig kész. További ellenörzések. A gyújtáselosztó fedélben a szegmensek és az elosztópipa állapotát kellene leellenőrizni Megpróbálhatsz még egy trükköt. Fordíts a gyújtáselosztón egy picit és így próbáld ki, hogy rángat e nég. Ezek a "régi" típusok hall jeladói rendkívűl érzékenyek. Megjegyzés: A gyújtáselosztó elforgatásával nem elő vagy utógyújtást állítasz, hanem csak a szikraközt, elektrónikus gyújtás lévén.
figyelemmel a km órára, benzinszűrő volt cserélve?
Milyen progival tudom megnyitni amit küldtél mert zavaros szöveg jön ki
MIDIt nem tudok megnyitni valamiért
Csak azért kérdeztem mert Őt akartam neked ajánlani mert évek óta szerel nekem is is eddig megy az autó. ( de ezek szerint Ő sem varázsló)
Szia "delta1"!
Félreértettük egymást, Ivádi nekem tavaly cserélt lambdaszondát, meg egyéb apróságokat. (Szilentblokk, meg apróságok.) Nagyon korrekt volt, nincs vele semmi gondom, csak sajna nemrég lettem munkanélküli és így a lehető legolcsóbban szeretném megoldani a problémát. Köszönöm a tippet, valószínű nála kötök ki, annál is inkább mert vezérműszíj is elég repedezett. Vinnem kellene műszakira is 2 hét múlva, de mint látod ilyenkor jönnek a gondok. Köszönöm.
Öszejött! Köszi szépen Nehezen de sikeredet. ezzel a service inspectet is lehet nullázni ha előjön ezek szerint. Köszi szépen!!
No komment. (Ezt a részt most tanultam, mert hát nem tudtam, de majd ezután...)
Vim honnan lehet ijesfajta progit beszerezni? Vagy valami hasonlót esetleg magyart? Keresek már régóta és semmi. És valaki esetleg tud ilyet? Tudom lehet venni is de nem vásárolni szeretnék. Ha lene pénzem már rég megvetem volna.
Hát nekem sem volt egyszerű felrakni a krekkelt változatot. Van egy másik is, az ETKA 7. 1, csak az négy típus teljes alkatrész és elektromos csatlakozóit tartalmazza rendelési szám szerint (most nem működik, mert lemezen van). Mondjad, hogy mire vagy kíváncsi és lekérdezem, felrakom, vagy elküldöm privibe, ha úgy megfelel.
Érdekelne pl van a rádió mögött egy koaksz kábel nem az antena de olyasvalami csavaros a vége. Hogy az pl i akarna leni? Mire jó az?
A hátsó aklaktörlőt is meg tudnád nézni kombihoz? Nem megy hátra áram, hogy van e valami reléje mert a kormánykapcsolót nem mertem szétszedni mivel az airbeg benne van. Köszi előre is.
Szia!
Erre gondoltál? Csak ennyit találtam a törlő mosó berendezésről.
Tisztel "samara" és a többi fórumozó!
Próbálok az Octavia rángatására megoldást találni, (ma megvettem az üzemanyagszűrőt) de sajna egyre elkeseredettebb vagyok. Kaptam kölcsön egy adatkábelt, és itt most közre tenném a mérés közbeni fotókat, hátha valaki tudja értelmezni. A fene sem tudja melyik mérési blokk mit mér. Kérem ha valaki érti ezeket a képeket írja már le néhány sorban mi micsoda. A mérések alapjárati fordulaton történtek, és érdekes az 1 mérési blokk, vagy ez a normális? Hibakód egyébként nincs. Kösz mindenkinek a segítségét.
A második blokkos képen:
1. Fordulatszám, ha ez volt az alapjárat az sok neki, 2. Befecskendezési idő milliszkundumban, 3. Töltőfeszültség, jelen esetben jó 14,2-14,5 Volt körül szokott lenni a leszbályozási feszültség, de ez változhat generátortól függően. Ez olyan általánosan elfogadott érték. Ha pontosabban akarod tudni, akkor a generátor típusa alapján keress rá. 4. Sajnos nem tudom. Láttam az egyik képen a görbét, elég furcsának tűnik, vagy ennyire rugdostad a gépet, vagy valami ennyire szabályzott. Meg kellene tudni, ha alapjáraton ilyen volt, hogy minek a jelleggörbéjét mutatta.
Tisztel Fórumozó társak!
Ha valaki tudna nekem segíteni, hogyan tudnám otthoni körülmények között az AEE-motorkódú Octáviám hibatárolóját olvasni és törölni, vagy teljes diagnosztikát végezni. Van olyan Progi amit egy laptopra felinstallálható? Milyen kábel, illetve honnan tudom beszerezni? Előre is köszönöm a segítséget!!
Tisztelt "vajas" társunk!
Az említett autót (Octavia AEE) vagy a vag-com, vagy a vw-tools nevű programmal tudod kiolvasni, illetve a hibatárolót lekérdezni. Programot találni a neten több félét, összekötő kábelt pedig vagy rendelsz valakitől, vagy kölcsönkérsz valami ismerőstől. (Ügyesebbek építhetnek is, bár kell hozzá eprom programozó is.
Üdvözlet mindenkinek.
T. "sufni-tuning"! Nos a mérések alapjárati fordulaton történtek, (igaz még nem teljesen meleg motornál). Nekem is feltűntek ezek a kiugró értékek, és nem tudom mire vélni. Ma ha szép idő lesz mégegyszer próbálom, és "samara" javaslatát megfogadva kicserélem az üzemanyagszűrőt, és megnézem az elosztó környékét is. Sajnos változatlanul rángat az autó, és nem jövök rá a hiba okára. (Hibatároló üres.) Válaszodat köszönöm, további szép napot! |
Bejelentkezés
Hirdetés |