Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Ez bíztatóan hangzik! A jövőhéten megpróbálom megoldani a problémát és majd beszámolok az eredményről.
Igen. Ez ismerős. '94-es suzuki swiftnél levettük a spirált és pár km után kigyulladt a lámpa. Visszatettük és elindulva 1-2 méter után ki is aludt. Aztán eljátszottuk még párszor.
Az okos vezérlőegységek némelyike kb 20 indítás után kioltja a lámpát ha a hiba megszűnik.
Először menjen az óra, és utána néhány nappal (kb 20 indítás, de ne játszatok indítgatásokkal, meg lesz az néhány napi autózás alkalmával is.) később számolj be, elaludt vagy nem. Ha nem akkor jönnek azok az emberek, akiknek van gépük, programuk tapasztalatuk, és segíteni fognak. Egy jó tanács mielőtt visszaraknád újra a spirált talán használható, de egy próbát megér. Add rá a gyújtást, nem kell járjon a motor csak a lámpák világítsanak. Valaki nézze a KM/h órát és kézzel próbáld megforgatni a spirált. Ha mindenjó, akkor fel fog ugrani, ha nem történik semmi, akkor ellenkező irányba. Óvatosan próbáld meg kihúzni a belső részét, lehet ki fog jönni, a másik végén négyszögletesnek kell lennie. Ha nem jön ki az jó, akkor nagy a valószínűsége nem szakadt. A szakadást meg fogod látni, ha sikerül kihúznod.
Értem!
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét! Szinte biztos vagyok benne, hogy nem szakadásról van szó, legalábbis, remélem, mert amikor leengedtük a sebességváltót, akkor kb egy 10cm hosszan pluszba jött a spirál onnan ahol becsatlakozik a motortérből az utastérbe. Próbáltk előtte szétszedni, de fixen oda volt rakva mind a két helyre. Szerintem ahol négyszögeletes a vége, ami megy az órába, ott van kicsúszva, legalábbis ebben reménykedem. Egyébként, ha most ráadom a gyújtást, akkor ugye világítanak a viszajelző lámpák. Ha beindítom a motort, akkor kialszk az összes és csak pár km után kezd el világítani. Remélem ,hogy akkor tényleg megfog oldódni, ha működni fog az óra. Na ha jó lesz az óra beszámolok a fejleményekről!
Valoszinüleg a 17-es hibát jelzi a vezérlö.
Szevasztok!
Van egy izzítórelém, be szeretném szerelni és nem tudom hogy mit pontosan hová kell kötni, ebben kérem a segítségeteket. A kivezetések számozottak, ezek a számok:50,85,86,8730,L.
50: inditomotor
30:akku+ L: visszajelzö 85,86,87 közül az egyik gondolom vastagabb kivezetés, az megy a gyertyákhoz. A maradék kettö:test és gyujtás+, azt innen nem tudom megmondani, melyik-melyik.
87:a vastag kivezetés, bekötöttem így,de a visszajelző nem jelez.Mi lehet az oka? És nem kell kötni a hőmérséklet-gombára is a relétől egy vezetéket?
Behuz-kiold, ahogy kell? A visszajelzö másik végére gyujtás+ kell!
Nem irtad, milyen tipus reléje, de ha nincs több kivezetés, akkor nincs höérzékelö.
Behúz-kiold rendesen és akkor azért nem jelez a visszjelző, mert az akkuról köttem egy - szálat a visszajelző másik kivezetésére.Amúgy egy 80-as évekből való Ford Escort reléje.
a visszajelző másik végére rákötöttem a gyújtás+t és úgy sem jelez.
Akkor ez a funkcioja nem jo. Az legyen a legnagyobb baja. Ha gondolod, kösd a visszajelzöt a gyertyákhoz.
Sziasztok!
Ígéertem, hogy szólok a fejleményekről... Ma egy ismerősömmel kiszedtük a műszerfalból az órát és szerencsére csak ki volt csúszva a spirál, nem volt semmi komolyabb! Visszaraktuk, az óra működik, átmentem a szomszéd településre, kb 6-8 km, ez idő alatt nem gyulladt ki a lámpa, se a visszafele vezető úton se! Remélem már nem is fog Köszönöm mindenkinek a javaslatokat és a segítséget!
Használjátok egészséggel.
További jó utat.
Na most már tényleg biztos, hogy jó. Feljöttem vele Pestre (kb 100km) és nem gyulladt ki. Nagy megkönnyebbülés...
Köszi még egyszer! Üdv!
Akkor a Jó út is megvolt.
Helló
Azt meg lehetne oldani ,hogy egy kábellel vagy elektromos kütyüvel rácsatlakozni a motorra és a teljesítményét állítani.
Meg hát.
És hogyan?
Azért ez kissé autó típus függő.
Hol lehet venni ,vagy hogy lehet készíteni ilyet?(honda civic)
Pl. teszel 1-1 kapcsolot a befecskendezöszelepekre.
Vagy növelni akarod?
Igen.
Az már nem olyan egyszerü.
Sziasztok nekem ugyan nincs citroenem de hobbibol javítok,most pl egy 93'-as xantiát de nem találok hozzá sehol az automata klima+fűtés kapcsolási rajzot mert ebben a típusban már a tranzisztoros fordulatszám szabályozós fűtőmotor van a régi 3-csatis elektonikával,és sajna ilyet sehol sem találtam.Segitségeteket előre is köszönöm!!!
Maga mindent kétszer mond kétszer mond?Bővebben: Link
Honnan tudjam miért teszed fel ugyanazt a kérdést két helyen?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |