Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Védőföldelés kialakítása - problémák

A védőföldelés a Te és embertársaid életét védi! Gondold meg mit teszel!

Lapozás: OK   9 / 28
(#) kadarist válasza mate_x hozzászólására (») Nov 15, 2009 /

Szia!

Megadtad a választ magadnak. Ha a trafó kettős szigetelésű és nincs a trafó fémváza a fémburkolathoz rögzítve fémesen, akkor nem kell. A Te esetedben nincs hová kötni a védővezetőt.
(#) ramsey hozzászólása Máj 26, 2010 /

Sziasztok!
Abszolút laikus vagyok, de olyan szinten, hogy a zseblámpát is gumiszőnyegen szerelem Szóval olyan problémám van, hogy mi régi házban lakunk, a vezetékek még aluk, és a szobában összvissz egy konnektor van, és az sincs leföldelve, vagy a védőföldelés vezetéke valahol eltört, a lényeg,hogy nincs védőföldelés, mert ma megfogtam a számítógépházat és úgy megrázott,hogy majd letépte a karom. A falat nem akarom szétverni,kábelt behúzni,mert nem az enyém a ház, és a kérdésem az lenne,hogy ha egy ilyen FI relés hosszabbítót vennék,megoldaná-e a problémát?Vagy akkor is rázna a gép?Illetve hosszú távon jó-e mert ha hozzáérek és leold,akkor minden kikapcsol, és indíthatok el minden gépet újra.Légyszíves segítsetek.
(#) potyo válasza ramsey hozzászólására (») Máj 26, 2010 /

Nem úszod meg a földelés kialakítását. Próbáld a ház tulajával letárgyalni, hogy a felújítás árát vagy legalább nagyobb részét vonja le a házbérből.
(#) ramsey válasza potyo hozzászólására (») Máj 26, 2010 /

Na és ha el van szakadva a védőföldelés vezetéke?Nem hinném,hogy lesz belőle valamiféle felújítás vagy falbontás,hogy újrahúzzák a vezetéket,ezért gondoltam erre a megoldásra.A nullavezetővel összekötni tilos és életveszélyes, ezért azt nem akarom csinálni.Valamiféle megoldás csak van.Ez az FI relé nem jó?
(#) ramsey válasza (») Máj 26, 2010 /

Átolvastam,de nem tudtam belőle kivenni használhatót.Legalábbis magamnak nem.
(#) Villanypasteur válasza ramsey hozzászólására (») Máj 26, 2010 /

Szia!