Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Erősítő mindig és mindig
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd! I. A helyes tápfeszültségek megléte. II. A kimeneten van-e egyenfeszültség. Élesztés.
Lapozás: OK   553 / 2499
(#) janimester válasza unitraman hozzászólására (») Jún 1, 2010 /
 
igen ez a sorrend és köszi
(#) atysdoktor hozzászólása Jún 1, 2010 /
 
Szisztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a "Gyűjtemény/!kapcsolasok/audiotechnikai_rajzok_i/erositok/500_w-os_erosito_egyik_csatornaja" nevű erősítőt megépítette-e már valaki, és ha igen, akkor kb mennyiből jött ki és érdemes-e belekezdeni? Hozzátzenném, hogy eléggé kezdő vagyok.... Köszi a választ!
(#) kadarist válasza atysdoktor hozzászólására (») Jún 1, 2010 /
 
Szia!
Ha kezdő vagy, akkor kezdd kezdőknek való kapcsolásokkal. Sok pénzt, időt spórolsz meg, ha kezdésképpen nem egy ilyen nagy fába vágod a fejszédet.
(#) atysdoktor válasza kadarist hozzászólására (») Jún 1, 2010 /
 
Köszi a jószándékú figyelmeztetést
(#) kadarist válasza atysdoktor hozzászólására (») Jún 1, 2010 /
 
Kezdésnek ajánlok kettő, viszonylag egyszerű erősítő kapcsolást.
(#) atysdoktor válasza kadarist hozzászólására (») Jún 1, 2010 /
 
Köszi, de ezt mivel tudom megnyitni?
(#) gery1212 hozzászólása Jún 1, 2010 /
 
Segítséget szeretnék kérni. Van nekem egy STK4192II-es icm nyákon(hifiböl) de nem akkar megszólalni csak ha nagy jelszintett adok neki de akkor is tor a bekötését már megtaláltam de akkor is ezt csinálja.Valaki megtudná mondani hogy mitt kellene vele csinálni hogy normálisan müködjön?
(#) atysdoktor hozzászólása Jún 1, 2010 /
 
Már megvan, köszi! Tényleg elég egyszerűnek tűnik
Lenne mégegy kérdésem:
Van egy Sherwood AX-4050R típusú erősítőm, és olyan problémám van vele, hogy csak akkor szól, ha a jobb oldalát megemelem... Most egy élére állított rossz winchester van alatta De ha azt kiveszem, akkor elhallgat... Először arra gondoltam, hogy valami relé nem OK de nem találtam benne relét...
Előre is kössz a választ!