Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Alapismeretek (tranzisztor)
Nem találtam fel új tudományt... Kipróbáltam a dolgot próbapanelen és jól működik, csak nekem az eredeti nyákon nem megy. Megpróbálom kicserélni a tranzisztort. Most már szerintem meglesz a hiba oka.
Köszönöm a segítségeket.
Sziasztok
Először is, kezdő vagyok, de ha választ kapok a kérdésemre az elhárítaná a gondjaimat 1 a tranzisztort el lehet úgy képzeli mint egy relét?? 2 ha nem akkor meg micsinál? (van egy olyan ködös gondolatom is hogy van amelyik fokozatosan zárja az áramkört) van egy csomo bontott npn tranzisztor-om kicsik de a teljesítményük alapján megfelelnek. Gondolom amelyiknél ott van hogy 1A az akkor 12V-on 12W ugye...?? azt tudom hogy van B C E láb de nem tudom melyik melyik (a lábkiosztás tudom hogy tipustól függ) szoval nagy áramot kéne kapcsolni kicsivel! pl egy relét, vagy kis izzót BC 337- el. Ja és hány volt kell annak a lábnak ami vezérli?? (azt hiszem a B ugye?) segitsetek Idézet: „Először is, kezdő vagyok” Ez nem baj, mert valamikor mindenki az volt, de ettől függetlenül még szétnézhettél volna a témák között, mielőtt újat nyitsz. Na és persze itt is mindig szét kell nézni, ha az ember nem tud valamit.
bocsi
guggliba nem találtam (2 óra alatt) kerestem a keresőbe hogy tranzisztor de ezt a topicot nem adta ki
na jó lehet hogy bamba vagyok DE SINEN köszi
felbosszantott A sok szakkifejezés és elsiklottam a lényeg felett
Tranzisztor=vízcsap.