Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC égetési hibák, problémák, kérdések
Lapozás: OK   31 / 82
(#) laciubul hozzászólása Jún 23, 2010 /

Nah, vettem újat és be is programoztam és semmi sem történik amikor belerakom a "Magic POV" -ba. És már megint ott van az egy sor.
(#) Hp41C válasza laciubul hozzászólására (») Jún 23, 2010 /

Szia!

Az Icserny féle állományt töltsd le. Még egyszer nézd meg a programozó programban a vezetékek polaritását, csökkents a sebességen (ha lehet). A túlzott sebesség miatt a parancsok, adatok beléptetése és az adat kiléptetése is lehet hibás. A 0x1068 és a 0x2DB6 csak 3 biten egyezik...

Pic nélkül végezz teszteket, hogy a PGC és PGD vonalon kialakulnak-e a magas és az alacsony szintek...
(#) laciubul válasza Hp41C hozzászólására (») Jún 23, 2010 /

Mi Én ehez túl kezdő vagyok
(#) laciubul hozzászólása Jún 23, 2010 /

Nincs olyan valaki aki Kecskemét vagy közelében él és tudna segíteni a PIC programozásban?
(#) Frankye válasza laciubul hozzászólására (») Jún 24, 2010 /

Keresd meg MPi-c fórumtársat! Nagyon segítőkész, PIC terén nagy mágus, és Kecskeméttől nem messze lakik/dolgozik. (Nyugodtan hivatkozz rám, hogy én javasoltam a megkeresését.)
(#) hadnagyakos hozzászólása Jún 25, 2010 /

Megépítettem az Oshon Soft-féle programozót. Az egyszerűsége miatt esett rá a választásom.
Persze nem működik...
A saját programjával szeretem volna égetni. Sajnos már a hardver tesztelésénél elakadtam. Nem kapcsolja az egyik ágat sem. Ha csatlakoztatom a küldő tápot és az LPT kábelt is, akkor a piros LED folyamatosan világít, akár mit jelölök be.
Az LPT portot kipróbáltam egy ledsorral is, azzal rendesen működik.
Hol keressem a hibát?

HPIM5019.JPG

(#) Hp41C válasza hadnagyakos hozzászólására (») Jún 25, 2010 /

Szia!

LPT kábel nélkül, de külső táppal próbáld meg a következőket:
- Ellenőrizd le, hogy a 74LS06 jól van beültetve az áramkörbe (7. lába megy a Vss-re).