Fórum témák
» Több friss téma |
Nem tudom ki a francnak van ez a topic a másik mellett...
HE : Autóriasztó és központi zár topic Üdv Inhouse
Hát igen. Már lassan 2 éve nyílt a topic.
Nem neked, csak mormogtam az orrom alatt...
Neked egyébként meg szívesen! Üdv Inhouse
Sziasztok! Van egy Thunder CA103-as riasztóm egy új Swiftben. Van rajta ablakemelő kimenet, az autóban meg ablakemelő. Ezt be lehet valahogy kötni, vagy kell hozzá ablakemelő modul?
Másik kérdésem, hogy adott egy ultrahangos érzékelő, ami még egy korábbi riasztóból maradt a kocsiban. Ezt rá lehet kötni erre a riasztóra? Az érzékelőből egy kéteres kábel jön ki, míg a központon egy három eres csati van. Elnézést a valószínűleg dilettáns kérdésekért.
Upsz , most látom, hogy a másik topik a preferált. Bocs, beteszem oda.
Sziasztok! Kaptam egy Pilot YA400 autóriasztót,és a volkswagen passat-ba (1990-s malac) szeretném betenni! Régebben egy Pager ugrókódos volt benne de az bedöglött és ennek a helyére próbálkoztam betenni bekötési rajz alapján! A bibi csak annyi hogy nem nyit és nem zár, riasztó beriaszt de a központi meg se nyikkan! Tud esetleg valaki segiteni?
Sokat segítettél...esetleg ennek a Pilot YA400-nak a bekötése?
Üdv Inhouse
itt a bekötési rajz! elektromos központival működik kipróbáltam! Köszi előre is a segitséget!
Esetleg van a hozzá adott rajzon olyan rész, amin a kp zárhoz kapcsoló rész látható, mert ezen nincs olyan...
Idézet: „elektromos központival működik kipróbáltam” Ez mit jelent? Üdv Inhouse
A riasztóhoz bekötöttem egy elektromos(motoros) központit és azzal szépen működött minden funkció nyit, zár stb!
A Passatba beszerelt Pilot YA400-ra kötöttél egy kp zárat, ami nem volt beépítve az autóba? Csak a motort kötötted rá, vagy annak a vezérlőjét kapcsolta a riasztó?
A Passatban nem levegős kp zár van? A kibontott Prestige típusa megvan? A bekötését felírtad valahova? Mert ez esetben megkeresném a bekötését és vissza lehetne vezetni, hogyan volt vezérelve a Passatban levő. Egyébként 2 fő variáció van: - elektromotoros kp zár, 99%-ban test-tel vezérelhető, 2 szál van, nyit/zár - levegős, folytonos jel kell, meg kell szakítani és közé kötni a riasztót Ha az utóbbi lenne, akkor bontás és nem megfelelő visszakötés esetén magában a kp zár sem működne... Ne kelljen már jósnak lenni, írj le minden infót mielőtt kérdezel, mert így elég nehéz segíteni! Üdv Inhouse
Szóval akkor kezdem előről! A passatomba egy prestige (típusát nem tudom így vettem a kocsit, ennyi van ráírva prestige) riasztó volt bekötve ami megdöglött, azt kiszedtem és a helyére tettem be a pilot-t. A prestige nyitó és záró kábele a vezető oldali ajtó központi zár kábeléhez volt kötve ami egy 4 eres kábel, és a 2 pozitív száljába volt bekötve. Ugyan ide kötöttem a pilot nyító és záró szálját és nem ment! Van egy különálló központi zár rendszerem ami elektromotoros, vezérlőjével együtt, a vezérlőt rákötöttem a riasztóra és ezzel működött! Csak én szeretném a levegős központival használni mert az zárja a tankajót és a csomagtartót is!
Szóval ez lett vona a probléma, de ma volt szerelőnél a kocsi és ezt a pilot riasztót nem lehet levegős központihoz kötni azt monda! A következő kérdésem az lenne tudsz e mondani egy olyan riasztót ami jó hozzá? (Elnézést ha nem elég információt adtam meg) Üdv Cibi Idézet: „de ma volt szerelőnél a kocsi és ezt a pilot riasztót nem lehet levegős központihoz kötni azt monda!” Keress egy másik szerelőt.
Sziasztok, Suzuki Wagon R+ nal nem tudja valaki, hogy az ajto kapcsolok jelet hol lehetne levenni egyszeruen? Nem szeretnem valamennyi kapcsolot kabelezni. Azt figyeltem, hogy a belso vilagitasrol le lehetne venni a kapcsolt testet, de az csak akkor mukodik, ha az izzo benn van es mukodik (a pozitiv fix az izzonal es valszleg csak a negativot kapcsolja)... ez nem tunik tul elegans megoldasnak... szerintetek van ennel jobb? Koszonom szepen,
Bocs, kicsit megkésve, de biztosan...
Szinte biztos, hogy lehet állítani az időt, 0,75s-ról pár másodpercre. Innentől pedig már csak bekötés... Ha mégsem, akkor is megoldható, kell egy külön áramkör, de nem fog.... Van erről a riasztóról valami papír? De ne az legyen, ami a múltkor, mert az kevés... Valamit még nem értek, ha valóban levegős a kp zár, akkor ha kibontottad a régi riasztót, magának a központi zárnak sem szabad már mennie se kulccsal, se gombbal. Mivel a levegősnél a vezérlés átmegy a riasztó reléjén, ha kiveszed, megszakad az eredeti kör is... Üdv Inhouse
Szinte az összes autónál testet kapcsolnak az ajtókapcsolók, de az izzótól függetlenül lehet ezt használni.
Mire kell? Üdv Inhouse
Szia,
van egy bemenet a riaszton, ahova a motorter vedelmet kell kotni. Ez egy kapcsolo, ami testet zar, ha nyitva van a motorhaz teto. Ide szerintem jo lenne az ajtolampa kapcsolo is (a riaszto nem eszleli az ajtonyitast mas modon, valami regi darab). Nem akaronek minden ajtotol elvinni egy vezeteket a kozpontihoz. Az utaster vilagitas viszont mindig felkapcsol, ha valamelyik ajto (beleertve az 5. ajtot is) nyitott es a belso vilagitast nem lehet kikapcsolni (suzuki wagon r+). Arra gondoltam, hogy leveszem onnan a testet, egy kabellel meguszom es kesz is vagyok (a belso vilagitasnal a pozitiv allando 12V, tehat a negativ kapcsolja a vilagitast). Be is kotottem, de csak akkor mukodik, azaz akkor szirenazik a riaszto ajtonyitasra, ha az izzo bent van a foglalatban. Ha az izzo nincs benn, akkor az ajtonyitast nem erzekeli (ugy, hogy a vezetekem a negativ labara tettem az izzonak)... ez nem valami elegans megoldas, vagy csak en vagyok balfek... nem ertek hozza igazan, de az autovasrlas lenullazott es nincs penz szakira). Koszonettel: emts
Pedig annak így müködnie kell, akár izzóval, akár anélkül. Gondot esetleg az okozhat, ha a belső világításod késleltetett kikapcsolású.
Igen, ennek működnie kellene. A Suzukiknál előszeretettel diódáznak, nincsenek fixen összekötve az ajtókapcsolók vezetékei.
Üdv Inhouse
Koszonom szepen a segitseget. Akkor elviszem az egy darab kabelt a belso vilagitasig, rakotom a negativra, s kesz is vagyok (elso nekifutasra beneztem es a pozitivra kotottem... jo forro lett a vezetek semmi perc alatt). Koszi meg 1x.
Üdv!
olyan gondom van a Rhino ht 18 al vagy ennek régebbi típusával, hogy ha akulcsal bekapcsolom a riasztót akkor szól a sziréna, de nem tudom le oldani semmivel mármint a távirányítóval. mintha nem érzékelné a jelet. Az elemt kicseréltem és próbáltam másik távvezérlővel, de nem jó akor sem. tudna vki valamit segíteni ezen problémában?
Sziasztok.Tudna valaki segíteni,vettem egy thunder ca 103-as riasztót,be is van kötve,csak van vele valami.A riasztó,halkan és szaggatottan szól,a távvezérlő,pedig nagyon közelről müködik.Ha valaki tudna benne segíteni,légyszives írjátok le mi lehet a baj.Köszi
|
Bejelentkezés
Hirdetés |