Fórum témák
» Több friss téma |
Nem értelek... a színeket csak látod, nem?
Üdv Inhouse
Üdv!
Azért nem tudom a színeket ,mert a csati nincs meg. Csak a riasztó és a táv vezérlők. Ugyan is ez egy bontásra került autóból lett kiszedve. A csati persze benne maradt. És valójában ez 2x9 pólusú. Ennyi a történet. üdv.:qcy bonk:
És ezt honnan kellett volna tudnunk? Megpróbálok keríteni pozíciós rajzot...
Üdv Inhouse
Egyébként a huzalozási rajzon a csatlakozó képe csak jelképes, mellette írja, hogy 18 (2x9) pólusú.
Faternak elvileg a hétvégén raknom kell elektromos ablakot, neki AS90 van, leírom a színek pozícióját neked. Itt már a fele megvan! Üdv Inhouse
Ok !
Nagyon szépen köszönöm ! Várom az infót ! üdv.:qcy
Sajnos a hétvége egyre kevésbé biztos... Fater úgy néz ki nem fog ráérni, és így a kocsi sem...
Nem tudsz egy autóriasztós boltot a környéken? Csak megengednék, hogy belekukkants... Vagy írj a vaterásnak, hogy kellene 2 jó kép a csatlakozó 2 oldaláról... Üdv Inhouse
Ok !
Majd megoldom valahogyan. Üdv.:qcy: *(
Szia!
Érdeklődnék hogy sikerült-e találni bekötési rajzot a riasztóhoz? Ha igen megtudnád velem osztani? Előre is köszönöm lucifer
Sziasztok.
Nemrégiben én is vettem egy autóba való riasztót és végig olvasva az eddigieket szinte mindenre rá tudtam jönni ami a bekötéseket illeti.De 5szál vezetékkel nem tudok mit kezdeni.Ebben kérném segitségeteket.A következő a helyzet,nem értem hogy kell bekötni a riasztó kék,fehér,zöld,sárga,narancs szinű vezetékeit.Addig meg van,hogy a zöld(Trunk release) a csomagtér lámpához,narancs(Foot breaking switch) a fék pedálhoz,kék(Negative door triggering) az ajtó kapcsolóhoz,de a fehér(acc on wire) meg a citrom sárga(engine power cut off loop) egyáltalán nem világos hogy kell bekötni. Ha valaki esetleg el tudná magyarázni,megköszönném.
zöld: nem csomagtérlámpa, hanem csomagtérnyitás (ha elektromosan nyitható a puttony, akkor a távirányítóval nyitható. mechanikusnál nem kell)
narancs: féklámpakapcsoló kapcsolt pontjára. Jelet ad a riasztónak, első fékezéskor lezárja az ajtókat. Nem szoktam bekötni, veszélyesnek tartom egy baleset esetén. És idegesítő a központi zár csattogása.) fehér: gyújtás+ra kell kötni citromsárga: indításgátlás, a mellékelt relé felhasználásával (a gyújtáskapcsolónál az indítómotor vezetékének átvágásával szoktam bekötni.) kék: ajtókapcsoló, ha az testet kapcsol Megj.: mi az a szinte minden, amire ezeken kívül rá tudtál jönni..?
Értem,és köszi szépen a segitséget.A szinte minden az az a rész ahol a központi zárak vezérlése megy.Mivel nem értek annyira a dolgokhoz és nem szeretném tönkre vágni a 2napja megvett cuccot inkább kérdezek mint cselexem.Még 1 kérdés a fehér vezetékre akkor megy áram ezek szerin mikor kontaktot adsz rá igaz?
Meg tudná e mondani valaki,hogy a jumper nél mit lehet állitani az (Anti-hijiacking without extinguish) és az (Anti-hijiacking with extingusing) között?Mert erre nem igazán tudok rájönni,hogy mit módosit.Előre is köszi a segitséget.
az as 90 nek is 2 x 9 a csatija csak a rajzon 2 x 10
Így már más !
Na szóval : Szemben nézve pöcökkel felfele balrol jobra felső: LILA , SÁRGA , PIROS , SÁRGA , PIROS/ZÖLD , ZÖLD/FEKETE , ZÖLD , KÉK , KÉK/FEKETE ALSÓ SOR: FEKETE , NARANCS , BARNA , SZÜRKE , SZÜRKE/FEKETE , FEHÉR/FEKETE , FEHÉR , KÉK PIROS
Sziasztok!
Gyári távirányítóhoz milyen riasztót ajánlanátok ? Nem szeretném kivenni .
nem érdekelne csati hozzá?
Van ledem is meg anterna is no meg a riasztó is csak távomat lopták el
Látom te vagy itt aki sokat tud meg tudnám oldani gyári távommal a riasztót? (as90)??
Nem vagyok én ász egyáltalán, szereltem ezt azt...
Az AS90 a sajátjával vezérlehető, szóval szerintem nem. Lehet kapni riasztókat a gyári távirányítós autókhoz, nézz szét a neten! Ilyet még pl. nem is szereltem, igaz már nem is nagyon szeretnék... Autó gyári távvezérlőjével vezérelhető riasztók Üdv Inhouse
Sziasztok,
Van egy Rhino HT36AL-4 autóriasztóm, ami élesített állapotban maradt. Nem tudom kikapcsolni, mivel nem reagál egyik távirányítóra sem. Olyan mintha "elfelejtette" volna a távirányító a kódot és ujra kellene tanítani. A gondom az, hogy az kevéske infó amit találtam a távirányító betanításáról, úgy kezdődik,hogy a riasztó legyen kikapcsolt állapotban , amit ugye sajnos nem tudok elérni, mivel nem reagál a távírányítóra. Valaki segítsen, akinek már sikerült megoldania ilyen jellegű problémát. Köszi.
Szia,
Olvastam, hogy neked sikerült betanítani a távkapcsolót, már küldtem számodra mailt is, de látom, hogy másnak is van ilyen jellegű problémája, ezért az is megfelelne, ha a fórumban írod le mit is kell csinálni. (Többet nem veszek Rhinó riasztót az biztos, mivel alig van valami infó rólla a neten )
Üdv!
Ugyan ez a problémám nekem is mint borit74-nek. Ha valaki tud vmi okosságot. Szóljon.
Üdv! Képzeld, leírás hiányában már két éve csücsül egy 802sa riasztó a fiókomban. Akkoriban keresgéltem, de nem találtam hozzá semmit. Már fontolgattam, hogy felkeresek egy forgalmazót, de a lustaság győzött.
Használtan vettem egy autót és ápolás végett az első héten kivettem az akkut, el is felejtett mindent a riasztó Na meg brutál gány módon volt bekötve is. Tiszta véletlen, hogy ma ismét rákerestem... Köszönet a leírásért! Remélem nem olyan megbízhatatlan mint ahogyan írják. Én is vacakolok vele egy kicsit Megmenekült a kuka karmaiból...
Szia,
Köszi a választ, de ezen már túl vagyok, sőt azon is, hogy gyújtásráadásakor nyomom a táirányítót. Ez a dög továbbra is csak egyfolytában visít Valami más?
Honnan találtok még egy 86-dik autóriasztós topicot?
Gondolom a távirányítót már leellenőrizted pl. a TV-s módszerrel, hogy ad-e... Üdv Inhouse
A távirányító működik, ez biztos, csupán azt kellene tudni, hogyan kell tanítani a Rhinot, hogy észlelje.
Ha beütöd a riasztód nevét és típusát a google-be, akkor van 2 magyar fórum találat, ahol 2 ember jelzi, hogy meg van neki a leírás hozzá, próbálj beszélni velük.
Nekem egy Rhino TX-320W szerelési útmutatóm van, ebben nem írnak távirányító tanításról. Üdv Inhouse
Nekem a google csupán ezt a fórumotdobja ki
Igen, de a távírányító tanításáról semmi. (Sajnos a magyarnyelvű leírás nem tartalmazza)
Úgy látom, hogy örök titok marad a megoldás.
Szia!
Idézet: „Nem tudom kikapcsolni, mivel nem reagál egyik távirányítóra sem. Olyan mintha "elfelejtette" volna a távirányító a kódot” Talán ellenőrizni kellene még egyszer a bekötést. Ha első alkalommal nem a készenléti módból tudtad indítani, hanem egyből a riasztásból próbáltad némítani, akkor ott el van kötve valami. Talán ha vázolni tudnád a mit hová kötöttem ábrát és majd meglátjuk. |
Bejelentkezés
Hirdetés |