Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » MW2 Headquarters szerű játékhoz segédeszköz
Lapozás: OK   1 / 2
(#) Kudredin hozzászólása Nov 2, 2010 /

Kedves Mindenki!

Mint ahogy a kérdésemből látszani is fog, kezdő vagyok az elektornikában, de szerintem "teher alat nő a pálma" vagyis ha már egy kis alapom megvan, akkor szerintem a leggyorsabban úgy fejlődök, ha egy bonyolultabb projektbe kezdek bele.

Aki esetleg ismeri a Modern Warfare 2-ből a Headquarters játékmódot annak könnyeb lesz megérteni amit akarok.

Egy olyan szerkezetet akarok csinálni, ami ha nyomva tartják rajta a pl.: Zöld gombot 90mp-ig utána kiviliágít rajta egy zöld LED-et, és ha Piros gombot tartják nyomva 90mp-ig akkor pedig elalszik, és vica versa. Ez lenne az alapfunkció, de ez eddig nem más mint egy Bomba szerű dolog amit le és föl lehet szerelni.
Ha már ebben tudnátok segíteni azt is nagyon meghálálnám. Ami viszont extrát akarok bele, hogy legyen rajta 2 kis LCD számlap, amin számolná a pontokat, pl.:20mp-enként hozzáadna 5-öt, az adott csapat pontjaihoz, akinke épp ég a LED-je.

Ez lehet nagyon egszerű, vagy nagyon bonyolult amit kérek, de már annak is nagyon örülnék, ha el tudnátok indítani információkkal tanácsokkal, hogy milyen módon érdemes elkezdeni a project megvalósítását.

Előre is köszönöm! ***
(#) Kudredin válasza Kudredin hozzászólására (») Nov 2, 2010 /

Mivel a maszek megoldások híve vagyok ezért hasonló megoldások is érdekelnek, mint például az a counter megoldás ITTThe $10 Digital Counter
(#) sargarigo válasza Kudredin hozzászólására (») Nov 2, 2010 / 4

Szia!

Amit leírtál, azt legegyszerűbben egy mikrovezérlővel lehetne megoldani, feltéve, hogy már van benne jártasságod. Mivel írod hogy nincs, ezért kicsit nehezebb lesz a dolog.