Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC - Miértek, hogyanok haladóknak
Lapozás: OK   861 / 1319
(#) erdoszoli válasza trudnai hozzászólására (») Dec 16, 2010 /
 
Aláírom hogy kezdő vagyok, de azért a hibát elolvasni én is tudom, , viszont ha definiálva van a funkcióm, és a támogatói könyvtárral is tisztában vagyok, és mégis ezt írja ki akkor vagyok kicsit megakadva. Nem véletlenül írtam valamelyik nap hogy egy az egyben az ő programrészeit nem tudom használni mert nagyon sokmindent kéne átírnom. Viszont magát az elgondolást írtam bele az én programomba az hogy maradtak a funkciónevek azok mint az övé az egy dolog , de ha az a probléma akokr lehet azt is irni nem pedig doksi olvasgatást javasolni... Lehet rosszul tudtam hogy pic miértek hogyanok a téma neve... Nem szeretem a lekezelőséget...
(#) icserny válasza erdoszoli hozzászólására (») Dec 16, 2010 /
 
Ha lelkizés helyett a programot mutattad volna meg, akkor több eséllyel tudna valaki segíteni!
(#) trudnai válasza erdoszoli hozzászólására (») Dec 16, 2010 /
 
Nem lekezelesnek szantam, hanem, hogy lasd hogyan lehet eljutni a hibauzeenettol a megoldasig... magyaran, hogy onalloan legyel kepes ehhez hasonlo hibak felderitesere -- es ez neked jo, nem nekem.

A funkcio nev problema: Ha a funkciok nem a sajat forras file-jaidban vannak definialva, akkor problema lehet (nem feltetlen az, de mivel nincs minden standardizalva, ezert legtobbszor ezek a dolgok kulonbozoek). Doksit emiatt is irtam, mert egyreszt ehhez kell a C18 doksija, hogy megnezdd az _usart_putc() mit csinal (ill. ha ez icserny mester tamogatoi konyvtaranak fuggvenye akkor ott kellene megnezni), masreszt a HitTech fordito doksijabol kellene kinezni milyen ehhez hasonlo fuggvenyek allnak rendelkezesre, es annak megfeleloen atirni a progit. Mi is csak a doksibol tudnank segiteni, kiveve ha valaki nap mint nap ezt csinalja es fejbol tudja.