Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ki mit épített?
 
Témaindító: Dióda, idő: Jan 26, 2006
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma. Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Lapozás: OK   669 / 1679
(#) blackdog hozzászólása Dec 18, 2010 /
 
Sziasztok!

Én nem építettem nagy dolgot. Még elég kezdő vagyok. Ez az első önálló munkám.
Szóval elnyerte végleges alakját a már korábban bemutatott karácsonyi csengőm.
Nem vagyok egy fantáziadús ember így ez lett belőle.
(#) enree válasza blackdog hozzászólására (») Dec 18, 2010 /
 
Az elektromos része első munkának kiváló!
De abba a dobozba tökfőzelék való! Ne húzd le magad azzal, hogy nem vagy kreatív! Biztos találsz valamit, amiben jobban mutat!
További sok sikert!
(#) blackdog válasza blackdog hozzászólására (») Dec 18, 2010 /
 
Itt van az előzmény is.

Ha valakinek még is tetszik és kéri a kapcsolást akkor azt is közzé teszem.

Egy kis hó spray -vel megtuningolva.
(#) yohnsee válasza blackdog hozzászólására (») Dec 18, 2010 /
 
Ez is nagyon jó! Emlékeztet arra, amikor egy venti fordulatszabályzót csináltam 12VDC ventinek, és én is ilyen kajadobozt szabdaltam szét, hogy legyen mibe rakjam. Azok a szép idők!
Üdv
(#) CIROKL válasza yohnsee hozzászólására (») Dec 18, 2010 /
 
Idézet:
„Ez egy 2x550W/4ohm végfok, Apex tervei alapján,”
Biztos tudatlan lennék de ez publikus ? kapcsolási rajzot lehet látni róla .
Szép munka !
(#) yohnsee válasza CIROKL hozzászólására (») Dec 18, 2010 /
 
Köszönöm, és igen, publikus, csak linket azért nem írtam, mert nem tudom, hogy szabad-e vagy sem...mindegy ideírom, aztán vagy leveszik a fejem vagy nem.
Bővebben: Link
Üdv
(#) klemo86 válasza yohnsee hozzászólására (») Dec 18, 2010 /
 
Miért ne lenne szabad?
(#) yohnsee válasza klemo86 hozzászólására (») Dec 18, 2010 /