Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Dízel motoros és nem a Bosch generátor van benne, hanem a másik fajta, olyan amilyen a Kadetben volt.
Egyik generátorban sem kell együtt cserélni a szabályzót a diódákkal.
De sajnos itt igen, mert egybe van építve, nem olcsó ezért érdeklődtem.
Tudok olvasni, láttam, hogy dízel.
![]() Szerelték Opel és Isuzu motorral ezeket, a generátoruk is egészen más.
Szerintem erről ne nyissunk vitát. Egybe van építve (a generátorba) és egymástól függetlenül lehet csereberélni őket. Mindent lehet kapni, külön.
Ja bocs!
![]() Opel motoros, és a generátor ékszíjjal hajtott nem a bordás szíjas.
Mindegyik dízel F Astra hagyományos szíjas.
Tehát ezen a generátor hátul, a motor mögött van, és nem elől, lent. Már csak a tipusa kéne. ![]()
Azt nem tudom, de úgy néz ki mint az oldalon az utolsó generátor.
http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/jeladok...10723/
Egyébként a szabályzó meg olyan, mint az oldalon a legalsó.
http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/alkatreszek/opel/jeladokkapcsoloko.../1796/
A Delco Remy? Akkor mégis van külön szabályzó? És 1400-ért sok?
Az jó ár lenne, de én messzebb vagyok és csak Unix-al tudnék hozatni, úgy meg kb 6000,- Ft.
És ha a diódák vagy szénkefék rosszak, olyat nem is találtam.
![]()
Mondjuk ezen az áron én is csodálkozom, gyanúsan olcsó. De mielőtt bármit is rendelnél, teljesen szét kell szedni, és mindent átmérni. Jól hozzáférhető és könnyen szerelhető generátor.
Minden rendelhető hozzá.
Ugyanott, ahol a szabályzó. Bármelyik normális falusi autósbolt beszerzi 1 munkanapon belül.
Csak azért kérdezem, mert nem találtam külön az interneten, csak a szabályzót.
Valamiért nem tudom megnézni, hol van hozz-d legközelebb Unix kirendeltség. Te tudod?
Azt nem tudom, de a szomszédom karosszériás és ő tud rendelni.
Szia!
Diódasor kimérve, állórész, forgórész nem szakadt nem zárlatos. Kaptam egy használt szabályzót, nem jó, vettem egy újat (5000,-Ft. nem a Unixnál, mert ott nem volt raktáron) kb. 1/2 percig jó volt töltött, aztán megint csak halványan világít a töltéslámpa és nem tölt. A közelben nincs autóvillamosságis, "csak" egy nagyon segítőkész autószerelő, de Ő sem ért nagyon az elektromos dolgokhoz. Mit tudok még tenni? ![]()
Ebben külön vannak a gerjesztődiódák, egy kis fekete izé, négy csavaros kivezetéssel. Azt is mérted?
Az a kis fekete kocka ami a dióda hídon van?
Egybe nézte meg autóvillamosságis. Tudom úgy tesztelni a töltést, hogy a gerjesztő madzagra és az akku +ra próbalámpát rakok? És ha igen hány wattos legyen a próbalámpa?
A használt szabályzóval folyamatosan világított (erősen), az újjal ugyan azt csinálja 1/2 perc működés után mint az eredetivel, gyújtás/járó motor: nagyon-nagyon halványan világít, töltés=0.
De kétszer felvillant!? ![]()
Szétszedve ki lehet mérni minden részét. A diódákat csak úgy mérheted, ha szétcsavarozod az állórésztekercstől. Akkor külön lejön az a hármas dióda is.
Le lett véve az állórészről és lámpával lett tesztelve.
Próbálkozzak próbalámpával?
Próbalámpa vagy multiméter, mindegy.
Valamit csak találni kell. Tekercseket is nézd meg testzárlatra és szakadásra. |
Bejelentkezés
Hirdetés |