Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Proximity kártyaolvasó rendszer
Témaindító: Net_Boy_debr, idő: Jan 25, 2011
Témakörök:
Tisztelt Fórumozók!
Proximity kártyaolvasó rendszerrel kapcsolatban szeretnék feltenni egy pár kérdést. Kérem aki tud, segítsen nekem ebben a témában! Programozó vagyok (főleg Delphi és C#-ban programozok) és egy meglévő vállalatirányítási rendszerbe kellene beintegrálnom három proximity kártyaolvasó/író eszközt. Az egyiken a kártyák hozzáadása és törlése történne, a másik kettőn pedig az azonosítás. Utána olvastam a témában és pár kérdés felmerült bennem kezdve a csatlakoztatástól az elvig: 1.) Ezeket az eszközöket ált. RS485-ös porton keresztül lehet csatlakoztatni, majd egy RS485/USB átalakítóval számítógéphez lehet kötni. Ez a 485-ös csatlakozás párhuzamosan is történhet? Feltettem egy képet az elképzelésről. Ez helyes szerintetek? 2.) A másik kérdésem, hogy szoftveresen hogy tudom megkülönböztetni az olvasókat? Hogy tudom eldönteni, hogy a vonalon milyen olvasók vannak? Esetleg van valami kódolási rendszere ezen eszközöknek? Nekem az lenne a legfontosabb, hogy a beolvasott kódokat eltároljam egy adatbázisban a számítógépen. Kérem aki tud segítsen tanácsával! Előre is köszönöm!
Szia!
Az RS485 felületre valóban lehet több készüléket is csatlakoztatni. A helyes műközéshez az RS485 volnalat az RS485-USB konverternél és a vezetéken legmesszebb levő készüléknél hullámimpedaniának megfelelően le kell zárni. RS485 appnote A készülékek milyen protokollal kezelhetők? Van valami típusszám, leírás róluk?
Szia!
A legtöbb kártyaolvasó a Wiegand protokollal kommunikál. Hallottál már róla?
Kb. 10 éve építettem ilyen rendszert. 6 db olvasó volt, azok rs-232-n csatlakoztak.
Egy vonalon egy olvasó volt. Sajna nem én programoztam, de naponta találkozok a sráccal, aki a szoftvert csinálta. Én csak a hardverben voltam érdekelt! Ha gondolod, írj!