Fórum témák
» Több friss téma |
Nem semmi árak!
Ez itthon hozzávetőleg 5-600.-
Sziasztok!
Lenne egy Ibm laptop nem valami extra (nem szeretném szervizben javíttatni mert lehet meg sem érné) Minden működik annyi a baj, hogy a saját lcd kijelzője nagyon halvány ha megvilágítom akkor lehet látni. Rákötöttem egy monitort az oldalsó monitor kimenetre ott tökéletesen működik a kép. Kicsit olvasgattam itt a forumon és más is tapasztalt hasonló hibát. Azt írták, hogy több mint valószínű az inverter a hibás. A kérdésem az lenne, hogy az invertert az lcd képernyő mögött találom vagy a laptom alsó részén? Szétnyitottam a laptopot a kép csatolva. Hol keressem vagy már lehet is látni? Elnézést kicsit kezdő vagyok de ügyes kezem van
köszönöm a gyors választ esetleg egy boltot tudnál ajánlani ahol beszerezhető?
Lomex, HQ video... Alacsony ESR kondit kérj. Más NEm jó oda.
Ez egy remek R50-es gép. Az inverter a kijelző alatt van, nem az alsó felében. Lehet, hogy a cső hibás, lehet, hoyg az átvezetőkábel.
Köszönöm az információt.
És akkor annyi hogy ezt megveszem a régit leforrasztom aztán az újat a helyére és elvileg működik?
és az átvezetőkábel cserélhető? az inverter akkor biztos nem hibás? azt olvastam ha a cső hibás akkor nem éri meg javítani gazdaságosan igaz ez?
Cserélhető minden. A cső is. Megéri javítani is az invertert is többnyire. Mielőtt másikat veszel, mérj rajta tápot, engedélyezést, trafót. Trafó szekunderén párszáz-2kOhm lehet.
ne haragudj még egy kérdésem lenne, áram alatt bekapcsolva mérjem? vagy vegyem ki az alkatrészt és csak azon?
Szerintem rosszul közelitetted meg a dolgot. Rakd ösze és a kijelző burkolatát szedd szét. Ott van álltalában, kb ahol a ledsor van a kijelző alatt valahol ott lesz. Vagy ha beirod a gép tipusát a keresőbe akár szervizmanualt is találsz hozzá részletes sétszedési utmutatóval üdv