Fórum témák
» Több friss téma |
Ez megnyugtató,köszi.Ilyet legalább találtunk is,meg tudjuk rendelni.1500környékén van per darab.
Az az igazság,hogy lehet szavadon foglak.Nem üzletszerűen,csak ferde hajlamaim kiélése miatt kezdtem el foglalkozni a témával.
Van pár letöltött fájlom(galettoval),azokat próbáltam átszerkeszteni( ecm2001 ) de nem nagyon sikerült. Most a haveromat is ráizgattam kicsit,és összegyűjtöttünk pár motorvezérlőt amit élesben is ki tudunk próbálni ha sikerül átírogatni az epromokat. Gondolom te régebb óta csinálod.Megkérdezhetem hogy milyen programmal szerkeszted? Amúgy épp egy genius G540es égetőt nézegettem. Szerinted megfelelő lenne ilyen epromok irogatásához? És köszi a segítséget,az előbbi kérdéssel már vergődtünk egy hónapja
Régóta foglalkozom vele "hobbi" szinten, csak nekem nincsenek ferde hajlamaim.
Ecm és Winols a legkedveltebb programok. Megfelelő az az égető, de biztos nem olcsó, főleg hobbihoz... Nekem willem,galetto,kwp2000 és BDM100-am van, azon kívül mindenféle diagnosztikai cuccos. Most van tervbe egy lambda analizátor szélessávú szondával.
Hát ahhoz képest jól fel vagy fegyverkezve
A BDM100as amelyikkel asztalon kell programozni?Az milyen autómárkákhoz jó?
Sziasztok! EDC15C2(1999Hdi) vezérlő olvasható/írható csatin keresztül?
Hát ha minden szál be van kötve az obd csatiba,és az elektronika is engedélyezi akkor szerintem igen.Milyen tipus?
Igen asztalon. Minden vezérlőt,amiben Motorola MPC5xx proci található, ezek nyilván az újabb típusok. Viszont klónozni is lehet(pl immo miatt) vele és ha soros programozással vmi miatt elhal az ECU, akkor ezzel életre lehet kelteni.
A kwp egyébként mennyivel tud többet mint a galetto?Már arra gondoltam megéri megvenni a galetto mellé?
80Kw-os Xantia. Csak azért kérdezem,mert ígértek egy chip-et és nem nagyon akarom elhinni,hogy bontás nélkül megoldható.
A galetto 1260 tud egy pár citroent,szerintem azzal menni fog.Kopaszon kapod a csippet hozzá?
Jaj...bocsi,de én ennyire nem értek ehhez,csak megígértem szegény xantimnak anno,hogy kap majd egyszer egy kis tuningot.Már a harmadig kuplungot fogyasztja,ezért érdeklődtem kicsit ez ügyben.Azt mondták,hogy csatin keresztül megoldható,de nem hinném,hogy ilyen egyszerü lenne,ezen az autón semmi sem egyszerű...
Ha csak a csipet kapod,ház nélkül akkor szerencsés esetben elég leolvasni epromolvasóval az adatokat,és galettóval felírni obd csatin keresztül.Nem szerencsés esetben viszont nagyon sok buktató akadhat ami miatt nem lesz jó megoldás.Akár immo,vagy tipuskülönbség miatt.De lehet ezt egy nálam profibb jobban el tudja mondani.
Szia Turbina!
Ha a vezérlő számát pontosan leirod.vagy linkelsz egy fotót mindenki okosabb lesz,de a galetto viszi obdn keresztül(szerintem).
Az immo a kódokat nem abba a flash-be tárolja,ahol a motor jellegmezői vannak, hanem az immo vevőjébe. Van mikor az ECU-ba van egy külön chip erre a célra. Na olyankor kell az ECU-t klónozni(esetleg immochip átrak), ha másikat teszel bele, azt viszont diagcsatin keresztül nemigen lehet.
Tehát az immo miatt ne fájjon a fejed. Inkább azt tartsd szem előtt, hogy először is ki tudd olvasni a gyári tartalmad,mielőtt bárminek nekiállnál... Az én flash memóriám olvasását nem támogatja egyik OBD programozó sem, csak az írását. (ritka, de van ilyen is) Pedig jó lett volna, mert ezt a tartalmat sehol nem találtam, ezért ki kellett forrasztanom a PLCC32-t és égetővel kiolvasni.
Szia! Mit keressek és hol? A vezérlőre nincs írva semmi!
Én még olyan vezérlőt nem láttam, amin nincs legalább egy matrica... :eek2:
Az ECU adatokat ki tudod olvasni valamivel? Ha nem, nincs más hátra, mint leírod az autó típusát, motorkódot és évjáratot. Az alapján ki lehet keresni.
De ha csak annyi volt a kérdés, hogy viszi-e az EDC15C2-t, akkor a válasz: IGEN!
Bocs, csak kicsit fáradt vagyok...
Szia molnarp!
Ezt a 27C256-t szerinted hol lenne érdemes megvenni? Találtam pár boltot ahol lehet rendelni ( 4db ) de bizonytalan vagyok.Pestre gondoltam helyileg,hátha van tipped.
Nincs jelentősége, hol veszed meg.
Az olvasási sebessége ne legyen rosszabb, mit a gyári. Ha nem tudod neked milyen, akkor 90ns-osat vegyél. Ennek a jelölése: 27C256-90. 100 felett pedig ez: 27C256-10,12,15,20(ez100,120,150,200ns-ot jelent) Ha fogalmad nincs erről, akkor próbáld ki amid van, az ECU-k többsége nem problémázik ezen, csak jó, ha betartjuk az ajánlást.
1992 évjáratú opel calibrához tudna nekem valaki chip tuningot csinálni? Mot:c20ne. immo nélküli.
Annak aki korában váltani akart két 27c256 közt (normal/tuning) :
vegyen egy 27c512-t és tegyen egy kapcsolót az A15 ra. a normál tartalmat a 0..7fff tartományba a tuning tartalmat 8000..ffff tartományba égetni. Ha alaplapon a15 be van kötve (általában tápra húzzák) (1.láb) akkor ki kell emelni és úgy kapcsolni. Ebből következik, hogy a 27c512 ami elég sok helyen kapható helyettesíti a 256ost, ha az alsó és felső felébe ugyanazt égeti az ember. (ekkor csak az a fontos hogy a15 valahova (táp v föld ) kötve legyen az eredeti 27c256 os architektúrában.
Sziasztok érdeklődnék hogy galletto 1260-al lehet-e irni olvasni peugeot 206 1.4HDI EDC 16 vezerlőt??
Köszönöm.
Üdv mindenkinek.
Adott egy Audi 80 B4 1.9-es TDI 93-as évjáratú. Ehhez szeretnék kérni információkat chip tuning téren, gondolok itt a 2 eeprom típusára amit kapok a boltban és ha valaki tudna esetleg tartalmat nagyon megköszönném. És persze egy égető áramkör kapcsolási rajzot. (Esetleg tapasztalatokat) A válaszokat előre is nagyon köszönöm.
Szétszedtem a computer-t. Az Eepromok B57922-esek, az egyiken (matricázva van) 2 287 357 913 a másikra 2 287 357 914 van írva. Ha tudna esetleg valaki tartalmat és eeprom égető áramkör kapcsolási rajzot azt megköszönném. (És az eepromok be vannak forrasztva) A helyettesítőjük pedig elméletileg 87c257, de nem találtam ilyet. A válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Baráti körbe új autó került. Meg van chippelve, így lett véve. Gyárilag 150lovas PDTDI golf 4, 1.9. Most papíron 190 LE és 400 NM. Nagyon erős a gép. Galettó kábellel kiolvastam a programját, már csak azértis, mert az eladó azt mondta, hogy légmennyiségmérő nélkül is megy a kocsi evvel a programmal, és minden olyan 130, 150, 160 lovas 1.9PDTDI autóba betölthető a program, amibe 51C végű map szenzor van (gyári bosch, 3000mbaros)és AL végű PD elemek vannak. Ezek a cikkszámok végei. Megosztom hát veletek, hátha van valakinek a családban ilyen.
Sziasztok! Chipmesterek véleményét szeretném kikérni! Stilo 1.9jtd edc15c7 0 281 011 553 SW889 motorvezérlő eeprom tartalmát szeretném átírni. Vannak átírt fájlok, ezek közül az egyik bosch száma megegyezik az enyémmel, de a szoftver száma más. A befecskendezési és egyébb térképei majdnem ugyanaz csak az értékek át vannak már irva. Ecm-el melyik térképeket érdemes átrakni? Több térkép az átírt fájlban is ugyanaz. Ecm-el ezeket tudom átmásolni:
1. INJECTION AT PART THROTTLE 2. RAIL PRESSURE 3. INJECTION AT PART THROTTLE (MAP1) 4. INJECTION AT PART THROTTLE (MAP2) 5. INJECTION AT PART THROTTLE (MAP1) (BOOST X RPM) 6. INJECTION AT PART THROTTLE (MAP2) (BOOST X RPM) 7. PHASE OF INJECTION 8. FUEL DURING ACCELERATION 9. TURBO PRESSURE 10. TURBO PRESSURE F(TEMP.) 11. TURBO PRESSURE F(TEMP.)2 12. OVERBOOST 13. TORQUE LIMITER 14. RAIL PRESSURE LIMITER 15. RAIL PRESSURE LIMITER Kicsit más de szerintem ez is ide tartozik, az ecu eeprom-jából letöltött fájlban hol, és hogyan lehet módosítani a gázpedálreakciót, és az alapjárati fordulatszámot? Köszi!
Közben az átírt fájlból, 1,2,5,6,9,11-es térképeit átmásoltam az autóból letöltött fájlba, és így töltöttem vissza az ecu-ba, a "jó" idő miatt nem tudom még teljesen letesztelni, de a városi fogyasztáson érezni jótékony hatását és kicsit erösebbnek is tünik, de hideg motorral nem padlózóm, teszt majd ha tényleg jó idő lesz, és hosszúban megyek.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |