Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Hello körbe neztem mar a vezetékekknek semmi bajuk és sajnos a belsejében sem látszik semmi voltmár több állitolag hozzáértonel de nem tudták meg csinalni többen az elövégfokra tippelnek ha van egyáltalán olyan én egy végfokot latok benne lehet az lenne a gond ??!!!
Üdv!
Induktivitás. Az értéke normál alakban van ráírva: 33x10 az elsőn=330mH A hozzászólás módosítva: Okt 12, 2015
Sziasztok
Lenne egy kérdésem! Van egy clarion cd-s rádióm egyik napról a másikra elment a hang a rádióról cd-én pedig ugyan úgy van hang mint előtte, mitől lehet ez ?Mit lehet tenni ellene? Köszi Dani
Hello!
Bizonyára µH-t (mikro H) akartál írni, ugye?
Még az is lehet hogy csak a ferritmag jellemzője, amit a menetszám négyzetével szorozva kapod az induktivitásértéket. Ekkora ferriteken szerintem inkább az van. Főleg hogy nem tűnik készre szerelt gyárinak.
Nemtud senki több tippet adni hogy mi lehet a baja??
Gyorsan kiderül, vegyél bele egyet, és cseréltesd ki...Egy tapasztalattal gazdagabb és 3000-5000 e forinttal szegényebb leszel.
Elég jo kis masina lenne ha müködne rendesen sokk funkcioja van meg egy hasonlo kaliberü nem kétforint!!de köszi a segitseget!!
Sziasztok,
Olyan problémám adódott, hogy céges autóban (Connect) van egy Ford 6000 CD típusú fejegység ami hirtelen kódot kér. Következő történt: Reggel indítás után észrevettem, hogy kódot kér, na mondom hol a rádió füzete abban kéne lenni, és meg is lett. Beütöm, örül megy rendesen. Gyereket kiraktam ovinál, indítok, újra kéri. Beütöm újra, rádió megy. Megyek vagy 10 percet rádió elnémul kódot kér. Azóta nem fogadja el, ha beütöm a kódot elsötétül 1 mp-re majd újra kéri. Kérdésem: Ismeri valaki ezt a problémát? Céges autó, így nem akarok rögtön neki ugrani, gondoltam hátha valaki találkozott már ilyennel, egy kérdést megér.... ![]()
Szia!
Első nekifutásra a tápfeszültség ellátását kellene ellenőrizni. Kódot akkor szokott kérni egy készülék, ha megszűnik a tápfeszültsége. Akkor ugyanis vélhetően kiszedték az autóból, vagyis ellopták, ezért van úgy megcsinálva, hogy a tápfeszültség megszűnése után újból áram alá helyezve kódot kér. Kontakt hibás csatlakozó, aljzat, biztosíték foglalat is okozhat ilyen hibát. Két pozitív feszültséget szoktak kapni a készülékek. Ha jól vannak bekötve, akkor az egyik egy fix, állandóan meglévő 12V az akkumulátorról (a memóriának), a másik pedig általában kapcsolt 12V. Ha az állandó feszültség megszűnik, akkor utána kódot kérnek általában a készülékek.
Logikusan hangzik, ellenőrizni fogom a tápokat.
Az mindenesetre az érdekes volt, hogy menet közben is előjött -így tehát potenciálisan gatya akku mellett a generátor normál feszültség szintet kellene tartson. (Ez, akkor ahogy írtad csatlakozó/biztosíték kontaktot sejtet...) Kötéseknek jónak kell lennie, minden gyári még a gépen... Köszi,
Sziasztok kaptam egy autó rádiót sony cdx-s1000 és szeretném be üzemelni gnd-t meg a batt ott meg találtam de nem kapcsol be kell e még valamelyik kábelt be kötni a pluszra és az melyik lenne üdv lali
Az ACC-t se ártana a gyújtáshoz, vagy kulcs jelenléthez kötni. Különben honnan tudná, hogy be kell kapcsolnia?
Piros és sárga megy 12voltra a fekete meg testre. Az egyik a memória szál a másik meg a tápja.
Sziasztok köszönöm a segítséget már megy a rádió
![]()
Ilyen kérdést mielőtt felteszel GOOGLE jó barát. az ant rew az elektromos antenna kimenet,ahogy bekapcsolod a rádiót ott tápnak,vagyis 12voltnak kell lennie.
Sziasztok!
Van egy autórádióm már vagy 5 éve és tökéletesen működött az utolsó pár hétig. Kb egy hónapja történt egy olyan eset hogy szokás szerint kihúztam a kulcsot a kocsiból, de a dáridó nem kapcsolt ki. Nem tudom mi történhetett, de nem is nagyon érdekelt akkor még, megoldottam annyival hogy kikapcsoltam manuálisan. Tegnap azonban amikor beültem a kocsiba meglepődve vettem észre hogy nem indult az autó, lemerült az aksi. Feltöltöttük, beindítottam az autót, de a rádió nem működik. nem reagál semmilyen gombra, folyamatosan be van kapcsolva és csak villog egy "tel" feliratú szöveg. Ki se lehet kapcsolni. Mit gondoltok mi lehet a probléma?
Vagy meghülyült, vagy a kábelezéssel történt valami hátul. Húzd ki és nézd meg! A "TEL"-t akkor írja ki, ha a telefon némítás vezetéke testre kerül, ilyenkor csendben van.
Csak visszajelzésként: Az akksiban ugyan megvolt a 12,1V, de miután egy erős félnapot töltöttem az akksit elmúlt a hiba... Lehet, hogy a hidegebb időben az izzítás kissé lehuzta a feszt és a rádió ezt nem szerette.....
Idézet: Az kevés, le volt merülve az akkud, legalább 12,5V-nak lennie kell. „Az akksiban ugyan megvolt a 12,1V” A hozzászólás módosítva: Okt 31, 2015
Sziasztok. Egy kérdésem lenne a CD tár Data+ és Data- pontjára egy usb-t be lehetne kötni? Persze kapna mellé még +-5V-ot is.
Persze hogy be.... csak épp semmit sem érsz vele..
![]()
Van valami megoldás rá?
Mi a terv inkább azt írd le.
Pl. Veszel egy RF transmitter-t, amibe tudsz usb-t is tolni..
Olyat nem szeretnék nem hívják semminek. Zajos recseg serceg inkább valami mást keresek. Láttam hogy lehet valahogy usb-t rákötni.
Sziasztok!
Lehet, hogy amatőr kérdés, de nem találtam meg eddig a választ, lehet rosszul kerestem. Van egy Fiat Punto gyári Blaupunkt fejegységem, ami sajnos elkezdett torzítani. Régebben is torzított, az egyik hátsó hangszóró csak, de most már egyre gyakrabban az elsők is rosszul szólnak. Érdemes a hangszórókat cserélni? Vagy a fejegység "erősítője" haldokolhat? Ezen kívül a bal oldal alacsony hangerőnél nem szól egyáltalán, csak ha feljebb tekerem, egyszer csak bekapcsol. Mi lehet ez? Kontakt hiba? Kösz a válaszokat!
Szia!
A szól/nem szól az a hozzávezető huzal szakadása szokott lenni. Látszólag ép, de az összes elemi szál megszakadt, csak úgy néz ki, mintha nem lenne baja. Ujjal mozdítsd el kicsit... Amelyik torzít, azt jel nélkül mozdítsd ki és be, ha bárhol koszol, vagy szorul, akkor ő a hibás.
Illetve azt is érdemes megnézni, nem-e valamely vezetéket kidörzsölte valahol valami, és testre zár.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |