Fórum témák
» Több friss téma |
Elképzelhető, bár nem egészen értem, hogyan...ha vége lesz a lakásfelújításnak kénytelen leszek utána nézni...
A +12V-ot és a testet közvetlenül kapja, bár a gyújtást a "magnótól", mivel nem raktam gyújtástiltást, nem érdekes. Üdv Inhouse
szia ezekhez a riasztós gondokhoz szolnék hozzá. Elsőnek a feltanítás az jól lett megcsinálva vagy meg lett-e csinálva? A fábia amit irtatok ken hálózatos és van transzpander ezért kommunikál mindennel a vezérlő. A riasztó meg ezeket a feszültségeget érzékeli és azt hiszi hogy mozgás van. Ez az egyik hátránya ennek a kapcsólos változatnak a másik meg az hogy ha betörik az ablakot nem veszi észere. A megoldás egy ultra hang érzékelő lenne az érzékeli a teljes belsőteret és lehet állítani az érzékenységet. Csak óvatosan mert a komfort elektronikába lehet hibát generálni ezekel az építgetésekel.
Szia!
A fateréban nincs can-bus. Simán be lehetett kötni. Feltanítani sem kellett... Üdv Inhouse
hello tuti hogy valami feltanítási mod van minden riasztonak van ajtocsapkodás meg nyomogatni kell a gombokat ha meg van kis kulcs akkor azzal kell kapcsolgatni és ugy lépetsz a riasztó funkcioi közöt de hanincs akkor annyira primitiv hogy ne csodálkozál hogy ezt csinálja és nem jösz rá hogy mi a gond.
Várj, várj, várj...
Ha kicsit érthetőbben írnál, valószínű, hogy jobban emészthető lenne amit írsz... Van a riasztónak beállítási lehetősége. Mivel az alapbeállítások általában elég jól be vannak lőve, nem lett változtatva benne igazából semmi. De olyan beállítása nem igazán van a riasztóknak, hogy ha az a pont aktív, akkor véletlenszerűen kezdjen el riogatni... Kicsit fura úgy tanácsokat osztogatni, hogy nem is hallottál még pl. a Spal AS90-ről, vagy úgy általában a Spal-ról. A primitív nem igazán jellemző rájuk, elég jó cuccokat gyártanak... Azért kössz, hogy próbálkozol. Üdv Inhouse
Hát barátom... nem semmi egy hozzászólást írtál.
Általános iskolai szint, hogy egy mondat nagy betűvel kezdődik, és a végén pont van. De közben sem árt vesszőket tenni. Te még ezt a szintet sem érted el ezzel a hozzászólásoddal. Ha esetleg átolvasnád amit írsz, nem lenne tele helyesírási hibákkal. (bár ez nem biztos) Gratulálok, csak így tovább!
Az ember segíteni akar és akkor vered magad. Akkor minek írsz ide hogy segítsenek ha csak lenézed a segítséget.
Tudod, nagyon idegesítő tud lenni egy hozzászólás, ha nem lehet elolvasni rendesen, engem nagyon tud zavarni az ilyen. Lehet kicsit durvára sikerült a hozzászólásom, ezért elnézést kérek.
A segítség dícséretes. Amivel baj van az esztétika és a megfogalmazás. Ne a külcsínre gondolj, nem a szépség a lényeg, hanem az átláthatóság. Hiába írsz, ha nem/vagy csak nehezen érthető...
Üdv Inhouse
sziasztok
kéne nekem egy kis segitség még pedig az hogy a riasztót és a központi zárat hogyan kel össze kötni? ha valaki ebben tudna nekem segiteni azt nagyon meg köszönném és üzibe segitsetek nekem ne itt a forumon köszönöm autó riasztó tipusa: thunder 4 ajtos központi zár tipusa: typer előrre is köszönöm a sgitséget
Hello!
Jövőhéten szeretnék venni a kocsimhoz Fiat Seicento 1.1-es távirányítós központi zárat. A központi zár már ki van alakítva,csak azt szeretném hogy távirányítóval is lehessen működtetni. Milyen típust ajánlotok? Fontos hogy masszív legyen a távirányítója is.
Sziasztok. Van egy SPAL AS90-esem (egy Mazda323assal, ha ez esetleg érdekes lehet), ami fénykorában kettesével felhúzta az első-hátsó elektromos ablakokat beélesítés után. Aztán gondolt egyet és már nem húzza fel. Szeretném ismét működőképessé varázsolni ezt a részt is, de nem én szereltem be eredetileg a riasztót, ezért inkább érdeklődnék a fórumon, hogy hol érdemes első körben keresgélnem a hibát,mielőtt nekiesek az egésznek?
Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni.
Az ablakfelhuzo modul egy külön egység, nem a riaszto része, csak az vezérli. Mindenképp meg kell keresni ezeket az autoban, és akkor néhány méréssel viszonylag egyszerüen meg lehet állapitani, hogy hol a hiba.
Én is arra tippelek, hogy az ablakfelhúzó modulnál lesz a gond, annak külön biztije is van.
Üdv Inhouse
Köszönöm a válaszokat, így azért egyszerűsödik a dolog.
Sziasztok új vagyok még az oldalon 1ismerősöm ajánlotta. Remélem tudtok nekem segíteni van egy Excalibur atv-1000es riasztóm bontva van és nincs hozzá semmi féle bekötési rajzom ha valaki tudna nekem segíteni esetleg 1 kapcs rajzot adni azt megköszönném
Szia!
Nekem ilyen van: http://baolong.hu/thunder-ca102.htm (éppen hozzájuk visszaküldve, mert egy kalap ... ) Ennek a bekötésében tudok segíteni.
Heló!
központi zár problémám akadt: Egy Peugeot 306 kp zár távirányító gombjait (mikrokapcsolóit) kicseréltük, és nem működik most a kütyük. (0,05 A-es és 12V-ig jók a kapcsolók, és egy 3 V-os gombelem hajtja a szerkentyűt). Hol lehet a hiba, ha az elem tutira jó? Hogy tudom ellenőrizni, hogy hol a probléma? (kicsit Láma vagyok, ezért is bocs)
Sziasztok, thunder riasztómon az ajtónyitásérzékelő megbolondult, folyamatosan bejelez, ha lehúzom a csatlakozóját akkor is...Lehet a bekötésnél fordítva adtam neki tápot? van tippetek? vagy valaki meg tudja nézni? köszi
Ha a 4 lábú mikrokapcsoló van benne, akkor esetleg 90fokkal elforgatva raktad bele...
A LED villog, ha nyomod? Nem szakadt el a fólia a forrpontnál? Üdv Inhouse
Fordított tápot adtál a riasztónak? Szerintem van benne védelem...egyébként valamit csinál a riasztáson kívül?
Üdv Inhouse
Túlságosan nem lepődőm meg rajta, meglehetősen gagyi, nekem is ilyen van.
Nálam, ha úgy gondolja, nem vezérli a központi zárat vagy éppen nem élesíti magát, vagy csak nem kapcsolja ki magát magát, csupán a központi zárat, így szépen beriaszt, amikor beszállók. Mindezt teljesen véletlenszerűen. Kíváncsi vagyok, hogy ezek után cserélni fogják-e?
A kp zárról adhattam neki be valamit, előtte minden érzékelő nélkül működött. Bekapcsoltam villogott az index, ahogy le van írva. Beélesedett.
A kp zár bekötése után jelentkeztek a bibik, nyitott, zárt ajtónál, lehúzott csatinál beriaszt bekapcsolás után. Automata élesedést már kiiktattam, jumpert áttetttem, de nem tudom így használni:S
Én már visszavittem egyszer, amikor kiderült a hiba, de "pont" nem volt bent a villanyászuk...Naponta meg nem tudok szaladgálni hozzájuk, azóta a garanciám is lejárt:S
Milyen csatlakozot huztál le? Az ajtokapcsolohoz menö vezetéket lekötötted? Milyen auto?
Az ajtónyitás érzékelőt a riasztó agyából, ami megy az ajtónyitás érzékelőhöz. Ford Escort a kocsi. Van tipped netán?köszi
Vagyis a kék vezetéket lekötötted? Nekem ez lett volna az elsödleges tippem.
Amugy ha ez nem segit, mindent lekötni, csak a táp marad.Aztán szálanként visszakötni, és mindig proba. Igy kiderül. Ha már a táppal riaszt, akkor kár tovább kisérletezni.
A Ford nem pozitív testelésű?
Üdv Inhouse
Az ajtónyitás érzékelő bemenet elég rugalmas, nehezen tönkretehető, mivel alapból +12 és test (valamint a 2 között bármi) váltakozik rajta. Szerintem ott valami más lesz...
Szokott lenni a riasztókon + és - ajtónyitás bemenet, ezen csak 1 van? Honnan tudod, hogy az ajtónyitás bemenet miatt riaszt? Azt jelzi vissza? Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |