Fórum témák
» Több friss téma |
Nem véletlen írják minden rendes akkus/elemes szerkezetre, mindet egyszerre cserélni és egyformára. Nagyon rosszul hangzik, de ha nincs egy gyári hibás példány, egyszerre mennek tönkre. Darabonkénti csere esetén, ha a kapacitása nem egyforma az újnak és a réginek (nem a ráírt) , kisütéskor a rosszabb állapotú hamarabb kisül, és jobb állapotú akár fordított polaritással elkezdheti tölteni, töltéskor meg a töltő a rosszakat túltölti, a jobbakat meg nem tudja rendesen feltölteni, így a helyzet gyorsulva romlik.
A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2016
Üdv
olyan balyom volna hogy van 1 baroni efv 150 elektromos robogom és nem akar elindulni !!! beinditom áramot kap világitás index duda fék lámpa megy kigyulad az aksi mérö is de ott csak 2db zöld meg 1 sárga de a piros nem vilan fel gázt hiábba huzom nem akar sehogy se elindulni akuk jók !!! pár honaposok !!! mi lehet a baja ????
A gázkar megfelelő jelet küld a vezérlésnek mérted már?
hiba megoldva váltóval volt a baj !!! Következő bajom akitől vetem a motort adót hozzá 1 töltött de sztem az nem jó hozzá mert 1 Ritar RT05D-4830 ami csak 48v és 3a nekem meg az aksik 4db 45ah 12v és sztem ez nem tudja rendesen feltölteni mert 70 kilométert kéne mennie és csak kb 10 kilométert lehet vele menni!!! akksik nem régiek kb 6 hónaposak!!! milyen töltö kelene hozá venem hogy feltölcse rendesen ????
töltö kép aksi kép
Ha kellő ideig rajta van, és a töltő azt jelzi hogy fel van töltve az akku, akkor is csak ennyit tud? ha igen lehet akár milyen fiatal az akku cserés. Ha nem jelzi hogy teljesen feltöltődött 10-12 óra után sem, akkor lehet gondolkodni, az akku rossz vagy a töltő.
Ami esetleg érdekes lehet megmérni az akkukat külön külön hány voltosak, ( némi fogyasztó felkapcsolása nem hátrány a mérés idejére) ha van jelentősen különböző, akkor előtérbe kerül az akkucsere ismételten.
az van hogy 6 óra hossz és aszt jelzi hogy fel van töltve !!! és csak 10 kilométert megy !!! van másik elektromos motor is ami 8 óra alatt töltödik fel kisebb akukal és az megy 40 kilométer azért gondoltam a töltö nem tudja rendesen feltölteni ezeket a nagy aksikat !!!!
1. Mérd meg a töltőn üresjáratban, töltés közben, és feltöltve mennyi a feszültség.
2. Aztán ha levetted az aksiról a töltőt, mindegyik akku feszültségét mérd meg terheletlenül és terhelve is (ahogy proba barátunk javasolta). Pár nap mulva a 2.-es pontot ismételd meg úgy, hogy nyugalomban voltak az akkuk... Így ki fog bukni mi a hiba...
3db boss akku van benne, ami a képen szerepel és 1 superlife akkumulátor ami 35ah lehet. Ez volna a baj?
A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2016
Az sosem szerencsés, ha különböző akkumlátorok vannak egybeépítve...
Valószínű a kissebb kapacitású akku járja a végét (de ez biztonsággal csak mérés után tudni)... A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2016
én tisztába vagyok vele(,) de még csak 1 hete van nálam a motor. Az ak(k)ukat nem én vetem bele(,) hanem akié volt!(!!!)
A kékkel jelölt billentyűt keresd meg, és miután kitapasztalod a működését használd előszeretettel a mondatok legépelésekor. A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2016
Akkor veheted bele a teljesen új ( és egyforma) garnitúrát . -szerintem.
Vehetsz hozzá töltőt is másikat, de azt gondolom az csak pénzkidobás. Az előző gazdája sem cserélt véletlenül egy akkut benne, a többi is haldoklik úgy gondolom. De ha nem akkor is csak egyforma, és egyforma állapotú, töltöttségű akkumulátort lehet büntetlenül sorbakötni.
Ezeket az akkukat ugyan akkor vette az ezelőtti gazdája ! még garanciás mind akkor egybe cseréltessem ki? milyen töltött vegyek hozzá?
Ha nem egyforma kapacitásúak , akkor teljesen mindegy mikor vette, minden töltés kisütés egy koporsószeg. Egyesével lehet mind jó (ezt esetleg lehet tesztelni) , de csoportban nem használhatóak. A töltőt meg nem értem miért akarod mindenáron cserélni. Vagyis értem , mert az olcsóbb mint a négy akku, de ha megnézed az autós töltőket 60-100 Aoh akkukat vidáman töltik 10A-16A-s töltők.
Sziasztok
Van egy Polymobil elektromos kerékpárom. A gyújtás ráadásakor előre, hátrafele pörgeti a kereket és le sem áll míg a gyújtást le nem veszem (a motor Hall szenzor nélküli) Van valami ötletetek hogy mi lehet a hiba ?
Üdv.
A te elektromosod, ha jól értelmezem szénkefés. Azért megy állandóan, mert a vezérlőben a FET zárlatos lett, ilyenkor a motor csak egy irányban forog.
A forgása érdekes.... Pl.: gyújtás adása után hátrafele maxra felpörög, majd néhány másodperc után megáll. Ezt követően elindul előre és csak fél fordulaton megy, de ekkor már a gyújtás levételéig nem áll le soha
Még ilyen hibával nem találkoztam egy fázisú vezérlőknél, pedig jó néhány éve javítottam ezeket a kínai csodákat. A három fázisú motor tanítható vezérlője csinálja ugyan ezt a feszültség ráadása után. Milyen elektronika van benne, tedd fel a fényképét.
a kép nem a legjobb de remélem segít
A vezérlő vezetékeit is fényképezd le a csatlakozókkal együtt.
piros, fekete, narancs aksi
zöld, kék, sárga motor
Van két vékony fehér vezeték fekete csatlakozóval, azt húzd szét.
így van, mind a kettő a vezérlőből jön. széthúzással a kerék nem pörög fel
Most már rendesen működik az elektromos?
mivel az első gondolatom a gázkarban lévő hall volt így az kivettem, de nem vettem le a vezetékről. Ebben az állapotban mágnessel gerjeszteve a hall szenzort tudok megállást, fél fordulatot és teljes fordulatot is előidézni
Sziasztok !
Van nálam javításra egy ilyen elektromos bicaj elektronika, 48V-os rendszerű. FET- et kellene benne cserélni a száma K4145. Nem kapok hozzá. Esetleg lehet valamivel helyettesíteni? Csatoltam egy fotót az elektronikáról.
Szia! Nem pont ilyenbe de én IRFZ44 fetet szoktam bele tenni
A maga 55V - feszültségével eléggé szűkös, nem? Én 70V -ost tettem bele, az is megemelte a sapkáját.
Szia! Írtam hogy nem pont ilyen igaz nem írtam hogy 36 V elektronika volt de kb 10 darabot javítottam évek alatt és nincs gond velük. Ha emlékem nem csal akkor NTP60N ilyeneket tettem bele míg volt készleten
|
Bejelentkezés
Hirdetés |