Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Gondolom, a biztosítékokat megnézted. (Bocs, ha igen, csak a biztonság kedvéért szólok, nehogy feleslegesn bontsd le a múszerfalat.)
Kösz a segítséget, a bontásnak nem tudtam hol álljak neki.
Szia!
A jövőben hasznos lehet,ha ezt letöltöd magadnak, még ha angolul is irták.tipo javitási útmutató üdv: hp
Esetleg Palio-ra nincs ilyened?
Konkrétan rászántam 2 percet a guglira kiváncsiságból A varázsszó "tipo service manual" volt.
Varázsolj te is üdv: hp
Köszönöm!
Hello vagy 93-as évjáratú tipom 1.6 benzin alapjáraton olyan mind hogyha nem menne egy henger és nagyon megnőtt a fogyasztás 7.5l 25km műszeresen megnéztük és a szonda áramkört írta de a szonda működik a segítségeteket kérem mi lehet a probléma
Én átnézetném elösszöris a gyújtást, gyertyákat, esetleg kompressziót méretnék. A lambda szonda nekem is bedöglött a tipómba. Hogyan ellenőrizétek le a szondát? Fűtése nem szakadt? Gáz adásra változik a feszültség a kimenetén? Ha 3 vezetékes, akkor lehet érdemes egy új 4-ik testvezetéket húzni a szondától lehet nem érintkezik rendesen. Egyelőre ennyi.
sziasztok
2002-es fiat dubloba, hogy tudom kiszedni a kormánylégzsákot? A kormány leszerelése miatt kell, mert már csak az van útba a műszerfal kibontásához
Általában hátulról szokta fogni besüllyesztve kétoldalt 1-1 imbusz vagy torx csavar.
Szia
Bemásolom amit az indexfórumon írtam . Idézet: „Szia Közbe rájöttem, úgyhogy leírom, ha véletlen más belefutna ebbe a problémába: A kormány két oldalán hátul van 2 db pici lyuk, egy 4-es imbuszkulcsal kb 3-4 centire be kell nyúlni és kitartóan (mint amikor a G pontot keressük ) megkeresünk egy kemény pontot és ezt jó erősen megnyomjuk (ez egy rugóacélból hajlított vékony pálca ami a légzsákot biztosítja) és ha szerencsénk van akkor már ki is pattant, a másik oldalt ugyanez. Még alul is fogja valami, de az már nem fejt ki különösebb ellenerőt, innentől kezdve ki lehet tépni az airbagot. Úgyhogy sikerült leszedni a műszerfalat, a fűtés radiátor csere miatt és ha már le lett szedve a kormány, megjavítottam az ablakmosó és az ablaktörlő kapcsolót, teljes siker! Üdv”
SZIASZTOK.. NEKEM EGY FIAT BRAVO 1.9 JTD-M VAN..az a problemam adodott hogy az auto vezerlojere volt rakotve egy tuning box,powerbox..e z egyik kabel a szurke zold egyik felere,a masik a szurke zold masik felere ment..a harmadik a regulator sarga feherjere,meg volt neki egy plusz es egy foldelese is.. na most ez a poverbox kiegett,es a motor nemporog 3500nal feljebb... oszzehasonlitottam a kabelozast a vezerlonel egy masik bravo jtd gtjevel.. ott nincs hiba.. akkor mitol nemporoghet fel a motor... ti mit tanacsoltok? vagy valakinek nics egy komlett kabelozasi,kapcsolasi rajza bravo182 jtd re? segitseg....
hali.vettem1fiat doblo1,9 jtd.2800fordulatig allig megy.mértem,nincs turbo nyomás.légtömegméröt csereltem,nem változott semmi.szivotorokba csereltem a nyomáserzékelöt,semmi változás.egr szelepet kitisztitottam,semmi vált.van valakinek ötlete h merre tovább?köszi.hello.
Ha a turbó nyomás kevés, akkor inkább a turbót, a csöveit, esetleg az interkúlert kellene szemrevételezni.
Sziasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok,remélem tudtok segíteni mert nagyon aggaszt a probléma! Problémám akkor jelentkezett mikor bejött az első hideg éjszaka,reggel beindítottam a verdát(1997. 1.7 D )Elindultam az utcában és egyszer csak elment az üzemanyagszint, az index, nemvolt se töltésvisszajelző, se olajnyomásjelző és rükver lámpa se. Hazamentem délután átvizsgáltam a biztosíték táblát ,erre észrevettem , hogy a SERVICE biztosítékom (15A) kiment kicseréltem , nem is volt baj míg reggel/éjszaka nemvolt hideg. Erre ahogy bejött a hideg megint csapkodta ki a biztosítékokat , kontakt hibára gondoltam de a legtöbb szabadon lévő kábelt a motortérbe áttekertem szigetelőszalaggal, ebbe csak az a pláne ,hogy ha meleg a motor még akkor nem mindig csapja ki a biztosítékot,de ahogy áll az autó 3-4 órát megint , fogalmam nincs hogy mi a probléma és ,hogy mi összeköttetésben áll az index a üzemanyagszint,töltésjelző és a olajnyomás visszajelzővel.Mindenesetre eszméletlenül idegesít és zavar ez a probléma. Bocsi ha hosszúra sikerült, ha bárkinek valami tippe, ötlete van esetleg találkozott már ilyennel az lécci válaszoljon. Segítségeteket előre is köszönöm!
Aztán milyen gyártmány az az 1,7D? Hoppá most vettem észre, hogy ez a FIAT topic. Egy típus akkor sem ártana.
Bocsi igazad van!
Fiat Punto MK1 1.7 D
Nem vagyok egy FIAT mágus, ezért nem ismerem a szóban forgó járművet. Úgy próbálnám meg szűkíteni a lehetőségeket, hogy az ezen a biztosítékon lévő fogyasztókat egyesével lekapcsolnám a rendszerről. Amelyik lekapcsolásával megszűnik a hiba az a bűnös. A tolató lámpával kezdeném, nekem az a leggyanúsabb.
Az a baj hogy itt valószínüleg nem ezekkel a részekkel lessz a baj ,mert akkor ezelött is keletkezett volna a probléma,hanem szerintem itt az a bizonyos főáramkörön valahol ahonnan ezek kapják a betápot azon a bizyonyos biztosítékon keresztül csak ez a rész nemtudom hogy hol van vagy honnan indul. De köszönöm megpróbálom!
Sziasztok!
Fiat tipo 1,4 IE Fűtőventillátor hol megy- hol nem! Tudna valaki valami orvosságot rá! Előre is köszönöm!
Kapcsoló kontakt hiba ventillátor csatlakozó vagy a vezetékelésben lazulás?
Nézd meg a szénkeféket, Ha rendben, a kapcsolót, meg a csatlakozókat.
Köszönöm szépen a segítségeket, ötleteket! Megvan a hiba! Akinek ilyen hibája lessz, keresse a hátsó lámpa foglalatába a bibit! Nekem a féklámpám okozta a problémát, a féklámpaizzo foglalatába na egy kis rugó ami az izzóra nyomja a negatívnak a kis lemezét,az a kis rugó kiugrott és letestelt a pozitív részre! Én ilyet még nem láttam, de örülök neki ,hogy megoldódott, remélem tudtam nektek is segíteni egy picit,ha valakinek ilyen hibája lenne,hogy hol keresse a hibát! További szép napot!
Üdvözlöm a Csapatot!
Alapjárati motor elektromos működése érdekelne a fiat temprámnál. Négy kivezetéses 52ohm az 1-2, ill.3-4 végek között. 12V-ot ráadva polaritáscserékkel is a kúpos tengellyel különösebb mozgás nem történik. A kúpnak mennyit kellene mozdulni?
Csak saccolom, nem tudom, de olyan 1-2 mm-nél többet nem.
Köszi, ekkora távot már érzékelnem kellene. Probálom megmérni.
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a fiat bravaban (1999) milyen színű vezetékkel huzták be a biztosítéktáblába a hátsó ablak fűtését. Kiolvadt a táblából a biztosíték és ugy gondoltam külsőre teszem át ahelyett hogy uj táblát keljen vennem. Várom az ötleteket.
Nézd meg milyen színű hátul. Gondolom az megy előre is.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |