Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   17 / 65
(#) Frankye válasza Lajos1974 hozzászólására (») Okt 3, 2011 /
 
Gondolom, a biztosítékokat megnézted. (Bocs, ha igen, csak a biztonság kedvéért szólok, nehogy feleslegesn bontsd le a múszerfalat.)
(#) Lajos1974 válasza Frankye hozzászólására (») Okt 3, 2011 /
 
Kösz a segítséget, a bontásnak nem tudtam hol álljak neki.
(#) hibbantpasi válasza Lajos1974 hozzászólására (») Okt 3, 2011 /
 
Szia!

A jövőben hasznos lehet,ha ezt letöltöd magadnak, még ha angolul is irták.tipo javitási útmutató
üdv: hp
(#) Frankye válasza hibbantpasi hozzászólására (») Okt 4, 2011 /
 
Esetleg Palio-ra nincs ilyened?
(#) hibbantpasi válasza Frankye hozzászólására (») Okt 4, 2011 /
 
Konkrétan rászántam 2 percet a guglira kiváncsiságból A varázsszó "tipo service manual" volt.
Varázsolj te is

üdv: hp
(#) hibbantpasi válasza Frankye hozzászólására (») Okt 4, 2011 /
 
palio.lengyelül

Ilyet találtam...hiába az "F" betűs szabályhoz tartanom kell magam
(#) Frankye válasza hibbantpasi hozzászólására (») Okt 4, 2011 /
 
Köszönöm!
(#) papai123 hozzászólása Okt 17, 2011 /
 
Hello vagy 93-as évjáratú tipom 1.6 benzin alapjáraton olyan mind hogyha nem menne egy henger és nagyon megnőtt a fogyasztás 7.5l 25km műszeresen megnéztük és a szonda áramkört írta de a szonda működik a segítségeteket kérem mi lehet a probléma
(#) pintyu válasza papai123 hozzászólására (») Okt 20, 2011 /
 
Én átnézetném elösszöris a gyújtást, gyertyákat, esetleg kompressziót méretnék. A lambda szonda nekem is bedöglött a tipómba. Hogyan ellenőrizétek le a szondát? Fűtése nem szakadt? Gáz adásra változik a feszültség a kimenetén? Ha 3 vezetékes, akkor lehet érdemes egy új 4-ik testvezetéket húzni a szondától lehet nem érintkezik rendesen. Egyelőre ennyi.
(#) zsoltee0001 hozzászólása Nov 6, 2011 /
 
sziasztok

2002-es fiat dubloba, hogy tudom kiszedni a kormánylégzsákot?
A kormány leszerelése miatt kell, mert már csak az van útba a műszerfal kibontásához
(#) akos70 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Nov 6, 2011 /
 
Általában hátulról szokta fogni besüllyesztve kétoldalt 1-1 imbusz vagy torx csavar.
(#) zsoltee0001 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 6, 2011 /
 
Szia
Bemásolom amit az indexfórumon írtam .
Idézet:
„Szia
Közbe rájöttem, úgyhogy leírom, ha véletlen más belefutna ebbe a problémába:
A kormány két oldalán hátul van 2 db pici lyuk, egy 4-es imbuszkulcsal kb 3-4 centire be kell nyúlni és kitartóan (mint amikor a G pontot keressük ) megkeresünk egy kemény pontot és ezt jó erősen megnyomjuk (ez egy rugóacélból hajlított vékony pálca ami a légzsákot biztosítja) és ha szerencsénk van akkor már ki is pattant, a másik oldalt ugyanez.
Még alul is fogja valami, de az már nem fejt ki különösebb ellenerőt, innentől kezdve ki lehet tépni az airbagot.
Úgyhogy sikerült leszedni a műszerfalat, a fűtés radiátor csere miatt és ha már le lett szedve a kormány, megjavítottam az ablakmosó és az ablaktörlő kapcsolót, teljes siker! Üdv”
(#) MUZUL hozzászólása Nov 7, 2011 /
 
SZIASZTOK.. NEKEM EGY FIAT BRAVO 1.9 JTD-M VAN..az a problemam adodott hogy az auto vezerlojere volt rakotve egy tuning box,powerbox..e z egyik kabel a szurke zold egyik felere,a masik a szurke zold masik felere ment..a harmadik a regulator sarga feherjere,meg volt neki egy plusz es egy foldelese is.. na most ez a poverbox kiegett,es a motor nemporog 3500nal feljebb... oszzehasonlitottam a kabelozast a vezerlonel egy masik bravo jtd gtjevel.. ott nincs hiba.. akkor mitol nemporoghet fel a motor... ti mit tanacsoltok? vagy valakinek nics egy komlett kabelozasi,kapcsolasi rajza bravo182 jtd re? segitseg....
(#) aron gabor hozzászólása Nov 15, 2011 /
 
hali.vettem1fiat doblo1,9 jtd.2800fordulatig allig megy.mértem,nincs turbo nyomás.légtömegméröt csereltem,nem változott semmi.szivotorokba csereltem a nyomáserzékelöt,semmi változás.egr szelepet kitisztitottam,semmi vált.van valakinek ötlete h merre tovább?köszi.hello.
(#) zolika60 válasza aron gabor hozzászólására (») Nov 15, 2011 /
 
Ha a turbó nyomás kevés, akkor inkább a turbót, a csöveit, esetleg az interkúlert kellene szemrevételezni.
(#) notker15 hozzászólása Nov 21, 2011 /
 
Sziasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok,remélem tudtok segíteni mert nagyon aggaszt a probléma!
Problémám akkor jelentkezett mikor bejött az első hideg éjszaka,reggel beindítottam a verdát(1997. 1.7 D )Elindultam az utcában és egyszer csak elment az üzemanyagszint, az index, nemvolt se töltésvisszajelző, se olajnyomásjelző és rükver lámpa se. Hazamentem délután átvizsgáltam a biztosíték táblát ,erre észrevettem , hogy a SERVICE biztosítékom (15A) kiment kicseréltem , nem is volt baj míg reggel/éjszaka nemvolt hideg. Erre ahogy bejött a hideg megint csapkodta ki a biztosítékokat , kontakt hibára gondoltam de a legtöbb szabadon lévő kábelt a motortérbe áttekertem szigetelőszalaggal, ebbe csak az a pláne ,hogy ha meleg a motor még akkor nem mindig csapja ki a biztosítékot,de ahogy áll az autó 3-4 órát megint , fogalmam nincs hogy mi a probléma és ,hogy mi összeköttetésben áll az index a üzemanyagszint,töltésjelző és a olajnyomás visszajelzővel.Mindenesetre eszméletlenül idegesít és zavar ez a probléma.
Bocsi ha hosszúra sikerült, ha bárkinek valami tippe, ötlete van esetleg találkozott már ilyennel az lécci válaszoljon.
Segítségeteket előre is köszönöm!
(#) zolika60 válasza notker15 hozzászólására (») Nov 21, 2011 /
 
Aztán milyen gyártmány az az 1,7D? Hoppá most vettem észre, hogy ez a FIAT topic. Egy típus akkor sem ártana.
(#) notker15 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 21, 2011 / 1
 
Bocsi igazad van!
Fiat Punto MK1 1.7 D
(#) zolika60 válasza notker15 hozzászólására (») Nov 21, 2011 /
 
Nem vagyok egy FIAT mágus, ezért nem ismerem a szóban forgó járművet. Úgy próbálnám meg szűkíteni a lehetőségeket, hogy az ezen a biztosítékon lévő fogyasztókat egyesével lekapcsolnám a rendszerről. Amelyik lekapcsolásával megszűnik a hiba az a bűnös. A tolató lámpával kezdeném, nekem az a leggyanúsabb.
(#) notker15 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 21, 2011 /
 
Az a baj hogy itt valószínüleg nem ezekkel a részekkel lessz a baj ,mert akkor ezelött is keletkezett volna a probléma,hanem szerintem itt az a bizonyos főáramkörön valahol ahonnan ezek kapják a betápot azon a bizyonyos biztosítékon keresztül csak ez a rész nemtudom hogy hol van vagy honnan indul. De köszönöm megpróbálom!
(#) san111 hozzászólása Nov 26, 2011 /
 
Sziasztok!
Fiat tipo 1,4 IE Fűtőventillátor hol megy- hol nem!
Tudna valaki valami orvosságot rá!
Előre is köszönöm!
(#) karesz01 válasza san111 hozzászólására (») Nov 26, 2011 /
 
Kapcsoló kontakt hiba ventillátor csatlakozó vagy a vezetékelésben lazulás?
(#) zolika60 válasza san111 hozzászólására (») Nov 26, 2011 /
 
Nézd meg a szénkeféket, Ha rendben, a kapcsolót, meg a csatlakozókat.
(#) notker15 válasza karesz01 hozzászólására (») Nov 27, 2011 /
 
Köszönöm szépen a segítségeket, ötleteket! Megvan a hiba! Akinek ilyen hibája lessz, keresse a hátsó lámpa foglalatába a bibit! Nekem a féklámpám okozta a problémát, a féklámpaizzo foglalatába na egy kis rugó ami az izzóra nyomja a negatívnak a kis lemezét,az a kis rugó kiugrott és letestelt a pozitív részre! Én ilyet még nem láttam, de örülök neki ,hogy megoldódott, remélem tudtam nektek is segíteni egy picit,ha valakinek ilyen hibája lenne,hogy hol keresse a hibát! További szép napot!
(#) plosza hozzászólása Dec 7, 2011 /
 
Üdvözlöm a Csapatot!

Alapjárati motor elektromos működése érdekelne a fiat temprámnál. Négy kivezetéses 52ohm az 1-2, ill.3-4 végek között. 12V-ot ráadva polaritáscserékkel is a kúpos tengellyel különösebb mozgás nem történik.
A kúpnak mennyit kellene mozdulni?

Kép0057.jpg
    
(#) Frankye válasza plosza hozzászólására (») Dec 7, 2011 /
 
Csak saccolom, nem tudom, de olyan 1-2 mm-nél többet nem.
(#) plosza válasza Frankye hozzászólására (») Dec 7, 2011 /
 
Köszi, ekkora távot már érzékelnem kellene. Probálom megmérni.
(#) dengi00 hozzászólása Dec 13, 2011 /
 
Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy a fiat bravaban (1999) milyen színű vezetékkel huzták be a biztosítéktáblába a hátsó ablak fűtését.
Kiolvadt a táblából a biztosíték és ugy gondoltam külsőre teszem át ahelyett hogy uj táblát keljen vennem.
Várom az ötleteket.
(#) zolika60 válasza dengi00 hozzászólására (») Dec 13, 2011 /
 
Nézd meg milyen színű hátul. Gondolom az megy előre is.
(#) dengi00 válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 13, 2011 /
 
Jó ötlet erre nem gondoltam de megtaláltam a teljes szervízelési könyvét neten így már könnyebben ment.
Amugy barna/fekete.
Következő: »»   17 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem