Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Szia! Ellenőrizd a jeladó csatlakozóját. Nekem kontakt spray-s kezelés után másfél évig jó volt. A múlt héten megint előjött a hiba. Rutinosan széthúztam-összedugtam, és mentem tovább.
Sziasztok!
Nekem is van egy kis gondom, ugyancsak Tipo, 1.6 i.e. (149 C2.046) Elindúl, hidegen, melegen egyaránt, viszont ahogy berobban induláskor, hirtelen mintha meg akarna fulladni, aztán azonnal felugrik a fordulat. 2500-2700 fordulaton marad mindaddig, amíg a vízhőmérséklet nem éri el a 70 fokot (legalábbis ezt tapasztaltam a műszerfal szerint). Ha elérte a 70 fokot, akkor visszaesik, de szerintem akkor sem ideális, mert 1000-1100 körül mozog. Vízhőmérséklet jeladó volt cserélve, és az ősszes csatlakozó meg volt tisztítva... Szerintetek hol keressem a hibát?
Szia!Melyik jeladó az
Idézet: A csúcsértéke a nyomatékot befolyásolja, az effektív meg a teljesítményt. Ha a csúcs megmarad, akkor ugyanúgy el tud indulni, ha az effektív lecsökken, akkor nem tud annyi munkát végezni időegység alatt ( nem is kell, mert lassabban akarod az ablakod törölni! ) !„Esetleg a csúcsértéke... Na, de az effektív... (?)” Szerintem jó, csak ki kell próbálni ! Steve
Az első képen a kábelt fényképeztem le, a másodikon a csatit. Mindkettőt sárgával jelöltem
Kedves Fórumozók!
A Fiat uno 1991 999cm3 ie típusú autó. Az autó erőtlen. Kicseréltem a gyertyákat és a levegőszűrőt és nincs változás. Olyan mintha nem kapna elég levegőt és nehezen pörög fel a motor. Néha rángat, a hengerek mennek. Köszönöm a segítséget!
Szia! Ha már mindent kicseréltél akkor marad még az előgyújtás szabályzás. A gyertyahézag 0.7mm szigorú.A fogasszíj nem ugrott el?
Sziasztok!
Autó: Fiat Bravo 1.4 TJet, 2007-s évjárat. Gond: Központi zár!!! Riasztó!!! Pontosabban a következő a hiba leírása: Ha bezárom az autót a távirányítóval akkor egy bizonyos idő után nem tudom kinyitni csak a kulccsal amit beteszek a zárba, távirányítóval nem nyílik! Meg sem nyikkan. De miután kinyitottam a kulccsal akkor utána be tudom zárni és ki is tudom nyitni a távirányítóval is megint! Elem frissen cserélve a távirányítóban! Aksi jó is jó 3 hónapos. Vannak olyan napok amikor semmi gond sincs! Távirányítóval zárom nyitom... Mi lehet a gond? Merre induljak el? Valami tipp? Köszi előre is a segítséget! Mandeza
Sziasztok.
Nem tudna valaki véletlenül Fiat Tipo 1.6-os villamossági rajzot feltenni.Vagy valaki elárulhatná,hogy miként kell a rádiós magnót bekötni a Tipo-ba. Előre is köszönöm.
Nem kell ahhoz rajz. Vannak-e beépítve hangszórók? Milyen rádiót szeretnél beszerelni? Ha elő van készítve gyárilag akkor van csatlakozója ha nincs akkor a rádió ismeretében lehet leírni a bekötés módját.
Itt érdeklődj: Bővebben: Link
Valami ötlet esetleg az én problémámra nincs senkinek? Kellene vigyem műszaki vizsgára az autót, de amíg vacakol a motorvezérlés nem akarok menni vele...
Sziasztok!
Abban szeretnék segítséget kérni,hogy asszonykámnak vettünk egy 1991-es FIAT UNO 1.0 i.e. típusú kis vasat (156A.2246) és olyanokat csinál,hogy hidegen beindul minden probléma nélkül,szépen rendben ketyeg,majd 5-10 perc múlva leáll mindenféle előlel nélkül,egyből leállás után indítva nem,de 1-2 perc várakozás után pöccre indul majd kis idő múlva megint leáll. Minél többet várok vele annál tovább ketyeg. Fordulatot veszi,nem torpan,nem puffog-hörög. Gyertya kábelek,Gyertyák,elosztó fedél,benzinszűrő új. Most henger fejeztem mert 3 helyen már átégett a pakolás,két vékonyabb gumicső töredezett volt az egyik a légszűrőházra ment a másik valami nagy fekete dobozra a hűtő mellet valami kis mágneskapcsolóra ment. Köszönöm a segítséget!!! Sanyi
Szia! Nézd meg a gyujtáselosztón lévő modult, hogy nem e nagyon melegszik ( forró ).
Szia! Köszi a tippet! Valószínű, hogy az lesz a probléma mert szerintem majdnem tojást süthetnék rajta olyan forró!
Vissza olvasgattam és láttam elég sokan vagyunk itt akik hasonló gondokkal küzdenek vagy küzdöttek és volt egy jó ötlet amit olvastam ami valahogy úgy volt,hogy a leállás után nézd meg van e szikra hát így én is kivártam, leállt, megnéztem és szikra csak a kulcs elfordítása kor volt,indítózás közben nem.Ha meghűl akkor jó. Így szerintem az a modul haldoklik,már volt vele gond de akkor egy sarú tisztítás és egy kis WD40 segített. Úgy látszik eddig tartott. Köszönöm még egyszer!!! Sanyi
Helló.
1.6 bravom van az a gondom van, hogy néha indítás után 2000-ren pörög melegedésig utána meg ugrál a fordulat 400-1500 ig....fordulatszámmérő időnként elmegy mintha nem érintkezne valami...de olyankor mintha rendesen járna a motor... ha tud valaki segíteni előre is köszi :eek2:
Sziasztok
Olyan bajom van hogy nem indul az 1 es 1999 es fiat puntom teker de nem indul inditás gátlo érzékelője a kulcs körüli karika volt már cserélve kb fél éve a kulcs hiba jelzöje nem minden probálkozásnál villan ki de a befecskendezés jelzö igen a kormány alatti burkolatot már lebontotam végig mozgattam meg az akksi sarkot is levettem meg vissza raktam de nem akarja mihez nyuljak mi lehet a megoldás ?? segicsetek légysz hátha nem kéne fiuzetni a szerelönek
Szia!
Mindent néztem! Hidegen tökéletes, melegen iszonyatosan rángat és erőtlen nem pörög. A szívattyú megy. Melegen le is áll. Alapjárat tökéletes, melegen leesik! Tip??? Fiat uno 999cm2 ie. 1991 év.
Nem FIAT , de hasonló Zsiguli. Már vagy húsz éve nem láttam ilyet ezért az emlékeim halványak. Hagyományos megszakítós gyújtás. Minden alkatrésze új. Kicseréltem a trafót, a megszakítót, a kábeleket, az elosztófedelet, a trafót, a rotort. A szikra mégis bizonytalan. Mi lehet a hiba?
Szia!
Ted rá gyujtásra és hallgasd az üzemanyag szivattyú zúgását, ha zúg és megáll akkor jó. A központi karbi jobb oldalán van egy fekete popméter, gyujtáson vedd le a csatlakozót és utána tedd rá vissza, kattanni fog. Gyujtás le és próbáld indítani. Ha nem indul akkor nézd meg, hogy van e szikra.
Tulajdonképpen minden elektromos alkatrészt kicseréltél, aminek köze van a gyújtáshoz.
Szokott lenni még egy gyakori betegség, az elosztó alaplapjának a csapágya, ezt mozgatja a vákumos szabályzás. Ha ez kikopik, lehetetlen a megszakítóhézagot beállítani, vagyis csak azt hiszed, hogy beállítottad, de állandóan elmászkál, esetleg időnként nem is nyit vagy nem is zár. Kézzel billegtesd meg a megszakítót, ha változik a hézag, akkor nem jó. Csapágy kapható és cserélhető külön, de kétféle létezik, nem árt, ha viszed a mintát.
Köszönöm. Majdnem nyertél. Nem a csapággyal volt a gond, hanem az alaplap testdrótocskája volt elszakadva és így csak a csapágyon keresztül testelődött a megszakító. Az éjszaka megálmodtam. Bogaraknál gyakori volt ez a hiba. Abból javítottam pár ezret. Nem is tudom így utólag miért nem jutott hamarabb eszembe. Ez van, már hetedik éve csak a saját autómat javítom, az meg dízel.
Sziasztok Fórumozók!
A fiat uno 1.0 ie 1991 év. rángatós hiba halljeladó volt ami sorozatosan kiverte a modult is. Most tesztelgetem és azt tapasztalom, hogy váltásnál mikor felengedem a kuplungot az autó egy kicsit megtorpan mielőt reagálna a gázra.
Szia! Nézd meg a vákuumos előgyújtás szabályzóját nem-e lyukas a csöve, vagy esetleg ki van repedve, törve.
Üdv mindenkinek.
Következő a gondom:Fiat uno 1989. 1,5 benzines.Hideg motornál hibátlanul indul,bármeddig mehetek,de ha melegen leállitom akkor ,többé be nem indul amig vissza nem hűlt.Pár hete kezdődött a hiba amióta nagyon meleg van.Tankolásnál 2-3 perc állás után még indul de ha áll 10-20 percet akkor már semmi.
Köszi a segítséget! Compúter reset volt a megoldás. Jelenleg jó!
Sziasztok!
Van egy 1,6 Brava-m /1997, 182A4/, eddig rendesen muzsikált, de az elmúlt héten megmakacsolta magát. Hideg motornál rendesen, egyenletesen jár, de ha eléri az üzemi hőfokot erőtlenné válik, majd lefullad. 1-2 perc várakozás után újra lehet indítani, de kb. 500m után ismét rángat, elmegy az ereje és megfullad. Fojtószelep potmétert cseréltem már, az nem segített. Ha valaki tud segítsen! Köszönettel: Nilber
Üdv!
96-os Bravam van.Olyan hiba jelentkezett hogy leállított motornál,lekapcsolt világításnál is világít mindkét első lámpám,nem tudom sehogy lekapcsolni.Valaki esetleg tudja mi lehet a baj??Próbáltam kivenni a 2 első helyzetjelző biztosítékat hogy addig is ne világítson.A bal első el is aludt de a jobb világít.
Próbáltad leállítás előtt kikapcsolni a világítást? Nem vicc! Egy Puntos ismerősöm mesélte, hogy így járt: Leállította a motort, de rajta volt a világítás. Nem aludt ki azonnal, hanem csak kb. 1 perc után. A gépkönyv szerint ez azért van, hogy éjjel, ha hazaérsz, az autó világítson Neked, míg a házba beérsz... (Ezek az olaszok nagyon tudnak, ha akarnak... )
Ez egy frappáns komfort funkció, a fénykürt karral aktiválható
|
Bejelentkezés
Hirdetés |