Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kinrod CDi gyújtás gerjesztőtekercs
Lapozás: OK   1 / 1
(#) honda1000f hozzászólása Nov 5, 2008 /
 
Hali, mindenkinek. A kérdésem a következő: Egy cdi gyujtásnál mitől melegedhet a gerjesztő tekercs?
(#) Meki válasza honda1000f hozzászólására (») Nov 5, 2008 /
 
Hali.Válasz helyet,kérdeznék.Jó volna tudni hogy, milyen eszközről van szó?Motorkerékpár?Hány ütemü?Egyáltalán indul-e.Mi az a CDI-nél levő gerjesztő tekercs?(Gyujtás jeladó?)Bocs hogy akadékoskodok,de magam is motorozok,és szeretnék segiteni,ha tudok.Légy szives valami bőveb inormációt irjál a problémádrol.Szevasz
(#) honda1000f hozzászólása Nov 5, 2008 /
 
Hali. A kinrod egy koreai gyártmányú négyütemű 50ccm-is motorkerékpár. A blokját a honda daxról kopintották, de rengeteg gyártó alkalmaza kisebb- nagyob eltérésekel. A lendkerék alati gyujtótekercs melegszik, nem a jeladó. A sajátja le volt égve, az egész alaplapot kicseréltem egy honda dió alaplapjára, az elektonikával együtt. De próbáltam piagió, malaguti elektonikával is. Pofon egyszrű a bekötése is, ott biztos nem vétettem. A gyujtó tekercs mégis 100 fok fölé melegszik, de a motor tökéletesen üzemel, legalább egy centis szikrával. Előre is köszi a segítséget.
(#) Meki válasza honda1000f hozzászólására (») Nov 6, 2008 /
 
Szevasz..Meg kéne mérni a tekercs elenálását,nem e menet zárlatos,illetve hogy menyi feszültséget ad le.Ha ki tudnád probálni egy másikkal az volna legjob.Ara azért figyelj hogy a HONDA Dio-hoz létezik egypár fajta gyújtás elektronika.Itt a fórumban is találsz a témával foglalkozo oldalt.Olvasd végig,sok érdekességet irnak,és kapcsolási,bekötési rajzok is vannak.(CDI gyújtáselektronika honda dio-hoz. (258108) Sok sikert.
(#) honda1000f hozzászólása Nov 6, 2008 /
 
Heló. Át tettem egy másik dió gyujtását is komplett az is melegszik. Az elenállása 500ohm a másiké 470ohm ás cirka 400voltot adnak max fordulaton. Lehetséges, hogy ez a melegedés normális? Sok motornál be építik a blokba, hogy az olaj hűtse az pedig akár 160-200fokot is elérheti.
(#) mhatalyak hozzászólása Máj 13, 2010 /
 
Üdv, van egy pitbikeom 4T 125ccm Lifan. Nemtudja valaki, hogy a CDI ből hány Volt megy a gyujtótrafóra? És hogyan lehet úgy levinni a feszültséget, hogy az optocsatolónak jólegyen, de a gyujtásnak ne zavarjon be! Esetleg ellenállással, vagy stabilizátor IC vel?
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem