Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
reggievel mértem és az övé okes.máris irja a választ.
enyémbe egymást indítják de nem volt vele gáz.
Bakker.....jól értem a TFDU 2 km-ről vett és a 30 LED is képes volt zavarni ilyen távolságból.
Nem semmi ! Gondolom 5 LED volt sorban 12 V stab. tápról.
majdnem jol gondolod. csak a tap nem volt stabil, hanem ment a szivargyujtora kozvetlen. de a nagy tavolsagbol torteno zavarashoz nem is kell sok led.
Többször próbáltam elmondani a véleményem, de nem igazán figyeltetek rám. Úgy látom újra járjátok azt az utat amit én már végigjártam. Többször is leírtam mennyire fontos a brutal force-os módszernél, hogyan vannak időzítve a fejek egymáshoz képest.
Azért tértem át a szinkronizált blokkolásra mert ugyanannyi leddel lényegesen nagyobb teljesítményt lehet elérni. De ezt is leírtam már.
Még nem, de ha lesz próba, akkor részletesen beszámolok róla
Na en most jot szivtam. Levettem az EVK1100-mat a polcrol, es nekem meg a legelso szeriabol szarmazo 32bites AVR van rajta, ami mernoki mintanak keszult, es nem sorozatra, igy a forditok mar nem nagyon tamogatjak
Ha bejezted a méréseket, akkor jövő héten fussunk össze, visszakérném a cuccokat.
Bocsi, csak sok zh volt az elmult 2 napban. De akar most is vissza tudom vinni.
Nem kell nekem most Meg ha még mérsz akkor maradjon. Jövő héten ráér nekem, illetve lehet hogy holnap megyek a Soroksári útra, és ott összefuthatunk, de ez nem biztos még.
pontosan letudnád írnia a blokid adatait?kivéve a radiós rész.
Ez nem igaz!
Te most szörakozol velem, vagy tényleg ilyen feledékeny vagy? Tegnap 21:20-kor már megkérdezted. Meg kb elötte való héten, meg azelött is. Még mindíg 1 fej középen, 10db TSHF5210 LED 200/200nS impulzusokkal
ja igen bocsi.sokat dolgozom ilyenkor meg már hulla fáradt vagyok.még annyit irjál már le légyszíves hogy 200/200 nál hogy vannak a ledek?még 1 szer bocsi.
Ezt is már leírtam párszor, de utoljára csak Neked :
2x5 LED sorba 27-27 ohmmal
Nekem sajnos csak két részleges gyári rajzom van, de arra tud valaki választ, hogy miért van mind a kettőben csak egy LED egy ágban. Nem kötik sorba a LED-eket !
Vajon miért.... Így nyilvánvalóan jobban érvényesül az áram generátos hajtás, vagyis a LED-ek nagyobb biztonságban vannak. Esetleg van más oka is....szerintem igen....
Ha tulhajtod a ledeket, akkor nagyobb az eselye annak, hogy valamelyik tonkremegy. Ha nem kotod oket sorba, akkor csak az az egy szal el, mig sorbakotve egyik sem fog menni.
Masik ok lehet az, hogy ha a gyorsitokondenzator sok ledre van megosztva, akkor a ledek eltero kapacitasa problemat okozhat. Az aramgeneratoros hajtashoz nincs koze, az mindig ugyan ugy van
Én sajnos nagyon sok "elszált" LED-et láttam. 99%-ban nem kiég mint a villanykörte...ugyanúgy vezet csak elmegy a fénye.
Áramgenerátor = végtelen belső ellenállás, tehát minél nagyobb az R annál jobb és legfőképpen biztonságosabb. Ezt én fejlesztettem ki és én gyártottam egy darabig. Kb. 100 000 LED-et építettem be....no persze nem mind én. Világító zuhany Olasz eredeti 2 típus volt, egyikben 3 a másikban 4 LED sorban. A 3-al sosem volt gond szinte mindig a 4-esben halványodtak el LED-ek. Hát.... tudnék mesélni a LED-ek lelkivilágáról. A kondi már kezd meleg lenni.........de szerintem nem a kapacitás a lényeg, hanem a felmelegedés folyamata, a rise time. Ahogy melegszik a chip úgy nő az áram.....vagyis a sok soros LED egymást visszafogja. Még nem mértem le, de bárkivel fogadok egy karton sörben, hogy a soros LED-el kevésbé meredek felfutó élt adnak.
Az mindegy hogy az aramgenerator mennyire jo aramgenerator. A lenyeg, hogy a maximalisan megengedett aramot sose lepje at. Akkor sem ha oregednek a ledek es esetleg csokken a nyitofeszultseguk. Persze a kelloen nagy ellenallas ezt a feltetelt kielegiti, ez igaz. Megfelelo korultekintessel az 5 led is sorba kotheto.
A melegede karos, mert hiaba no tole az aram, a relativ intenzitas csokken. Tehat ha a soros ledek kozott valamelyik homerseklete jobban no a tobbihez kepest, akkor annak a relativ intenzitasa csokken, es a nyitofeszultsege csokken. Ha jo az aramgeneratorod akkor az atfolyo aram nem fog noni, igy problema sincsen. A kondi azert kell, hogy a kezdetben legyen egy impulzusszeru aramugras, mert a ledek pn atmeneteinek a kapacitasat fel kell tolteni. Szerintem az el nem valtozik a sorba kotott ledektol. Ill ha valtozik akkor sem vagyok benne biztos, hogy csokkenne a meredeksege, mert az eredo kapacitas csokken.
Az elso bekezdeshez: Az is jo, ha ratartassal valamivel a nevleges teljesitmeny ala lovod be az aramot, igy ha kiesik 1 led, akkor meg a tobbi nem lepi tul a nevleges teljesitmenyt. Az valoban igaz, hogy a biztonsagi tartaleknak annal nagyobbnak kell lennie, minel tobb led van sorba kotve.
szevasz.bloki teszt találkozón voltam.scs-103 ellen csak az LI illetve a TARGET aratott a ledesek akár brute akár szinkronos mind hulladék volt.tesztelők véleménye.
persze.az f2 esed nem jó at tuti.közel új f2 vel mértük azt amit veled 60m az újjal 120m volt.fos blinderek hullanak.már vissza is küldték a gyártónak hogy az összes fos.
Nincs annak semmi baja, egyszerűen csak nincs két egyforma mérés, Reggie autója is egyszer JTG volt, egyszer megmértem 100m-ről. De nem is ez a lényeg. Csak F2 volt most? Voltak mások is saját gyártmánnyal?
csak eredetik voltak.reggie blokija sosem blokkolt volna 100m alatt.Hídd el.103 asnál meg mintha rajta se lett volna.én is csak akkor hiszem ha látom.komoly zsír új műszerek.emlékszel hogy engem nem tudtál mérni mikor a 3ms szüneteim voltak.ezek letoltak egyből.VAGY 1 LI VAGY 1 TARGETET bontani kell ha jót akarunk csinálni.a dupla laseres LI hátul is tökéletes.
Valami adatot is tudnál írni, pl milyen blokkolók melyik mérővel hány m-ig blokkoltak, hová mértek stb
Az hogy hullanak, nem sok infót jelent nekem |
Bejelentkezés
Hirdetés |