Fórum témák
» Több friss téma |
A 7-es lábra menő K-vonal vezetékét, mindig arra a lábra kell kötni, amelyiken a diagnosztizálandó vezérlő van. Pici jumpersorral vagy kapcsolóval lehet egyszerűen megoldani.
A K-vonalakat ne kösd direktben össze egymással!
Helló!
Azt szeretném kérdezni hogy a csatolt kapcsolás működőképes-e? Illetve az L vonalat le lehet-e hagyni, vagy az kocsi függő hogy kell-e? Programot a MoDiag nevűt találtam. Köszi a segítséget!
Az L vonal csupán néhány - főként régebbi - vezérlőhöz kell. A kapcsolás működőképes. A felhúzóellenállást a SI9241-nél 510 Ohm -ra válaszd , mint az L vonalnál ( A BC kollektoránál...)
A + Battery ( 12V ) nem a 9-es lábon van!!! A 16-osra kösd a stabilizátort!
Ellenállást cserélem, és akkor az L vonalat ki is hagyom.
Az OBD csatlakozó pedig autó függő lesz, bekötésileg. Nem is tudom miért irtam oda számozást. Köszi a segítséget!
Helló!
Még egy kérdés. OBD csatlakozót hol lehet legolcsóbban venni? Köszi!
Vaterán láttam 2-3000 körül olyat, amibe az elektronika is elfér.
Most épp nem találtam, de leleményes emberekböl nincs hiány.
Bővebben: Link
Itt találtam:Bővebben: Link
Köszi!
Sziasztok.
Kaptam egy "OBD II" interface-t, USB-s, kék átlátszó. Igazából nem tudom melyik tipusokhoz való. Szét szedtem az OBD fejet, következőket azonosítottam: zöld szinű led IC: FT232BL Kis IC: LM393 16 pines csatiból kivezetékelve a 2-es, 5-ös, 9-es, 10-es van, és az 5-ös és a 6-os át van hidalva. Nem tudom, hogy ennyiből mit tudtok megállapítani. Azt is szeretném megkérdezni, hogy mely illesztő driver kell hozzá, és hogy kell telepíteni? Amit kaptam hozzá, az egy írt cd, amin az ftdi-3000 illesztő van, a gép fel is ismeri ezzel, de nem működik... A szoftverek látják a kábelt, de autóval már nrm kommunikál. /not fund interface/ Segítséget előre is köszönöm.
Hali, mindenkinek!
Műszert keresek, Sprinter 518 CDI és Iveco 35C15 Turbodaily kiolvasásához, kmóra pontosításához. Tipp a műszerre, szoftverre, vagy konkrét ajánlat is jöhet. Köszönöm, kellemes hétvégét!Email
Az FTDI-től le tudod tölteni a driver-t. Használhatod VAG-COM ( max 409-ig ) TECH-2, AB-COM, VOL-FCR....stb. Bármely olyan programmal, aminek soros ISO illesztő kell. De az USB átalakító miatt sokat fogsz bosszankodni.
Köszi.
A szoftverek látják a kábelt, de autóval már nrm kommunikál. /not fund interface/ Mi lehet a baj? Mi a baj az USB-vel?
Az OBD csatiban az alapvető érintkezők a következők:
16:+12V 7: K vonal 4 , 5 : Test Ezeknek mindenképpen be kell lenniük kötve. Amit felsoroltál az teljesen más, nem fog így működni.
Valahol van erről egy rajz?
Honnan kell adni neki a tápot és a teset?
Tápot az OBD16-os lábáról kap testet a 4-es vagy az 5-ös lábról. Kommunikálni a 7-es lábon kommunikál.
Dugd rá autóra adj rá gyújtást és úgy teszteld.
Bocs,hogy ennyit zargatlk, de nem értem...
Ha az autó csatijába bedugom akkor a rajta lévő led világít azonnal, tehát táp van... Itt küldök pár képet róla, mert így nem tiszta szerintem neked se. A nyák felirata: E302583 PCB-02 USB-VAG Kérlek segíts Köszi még egyszer.
Helló!
Te látsz valamit a feltöltött képeidből?
Sajnos nem tudok jobbakat csinálni...
Ezeket a képeket kár volt feltenni, nem látszik semmi.
Állítsd be a kábelt COM 1 -re és próbáld úgy.
A legtöbb program meg 1 és 2 amin hajlandó működni. Az eszközkezelőben tedd át 1-re.
Köszi a COM 1 bejött...
Már csak azzal küzdök, hogy a VCDS HGJ 805 szoftverrel elindult, de nem tudom krekkelni. Többi VAG program, pl: 311, 409... ezk nem találnak hozzá illesztő programot. Ebben valaki tud segíteni?
VCDS ezzel a kábellel sosem fog menni! A VAG-COM 409-ig jó hozzá. Milyen illesztőprogramra gondolsz? Csak a COM portot kell beállítani.
A VCDS ezzel a kábelel komunikált egy Passat B4-el.
Az első lehívás meg volt, csak most kéne regisztrálni. Próbáltam VAG 311-el, és 409-el, de azok nem látják az interfacet. A VCDS telepítette magának az USB illesztőjét. A többi vag-hoz illesztő kéne, de nem találok. Egyáltalán ennek a kábelnek mi a tipusa? VAG ???
Akkor nem csak azok a chip-ek vannak benne amikről írtál! Ha nincs benne ATMEGA 162, nem megy VCDS-sel csak a régebbi 409-es VAG-COM-mal!
A 409-nek a sima KKL kábelekhez nem kell driver. Soros porton kommunikál velük. Csak az USB-SOROS átalakító driverét kell felraknod, de azt letöltheted a már megadott oldalról. USB-n csak az eredeti HEX kábeleket vagy a KEY vagy a Micro-CAN kábeleket kezeli. Szerintem ott rontod el, hogy nem hiszed el, hogy soros portként kell telepítened és a VAG-COM-ot soros portra kell konfigurálnod. Az USB csak az eredeti adapterrel rendelkezőknek élő lehetőség.
COM 1 re komfiztam, de nem látja a dolgot...
Akkor rossz a kábeled vagy nem kerek az átalakító ami a kábelben van. Autóval kipróbáltad? Rádugtad, gyújtást adtál és úgy sem megy?
Létezik, hogy ez a kábel a VAG KKL 409.1?
Nem megy autón sem. Mondom, a VCDS telepítette a saját USB illesztőjét, ott COM1-en kommunikál autóval. A 409, és a 311 azt írja, COM port ok, Interface not fund... |
Bejelentkezés
Hirdetés |